Nice, konge at du startet aa teste ut med en gang. Fikk til og med et kyss, det er mye bedre enn mange andre gjor det paa forste kvelden!
Quote from: hejja on June 10, 2011, 10:26:20 AMMen da fant jeg ut at jeg har ikke peiling på hvordan jeg skal gå fram. Venninen min fra før og kompisen min prøvde å hjelpe meg så godt de kunne, ved og presse oss sammen på dansegulvet og prøve og få oss til og være alene. Og når vi da var alene så sa jeg til hun at: "Jeg er egentlig en veldig sjenert kar, derfor er jeg ikke så PÅ som andre gutter ville vært. Men vil bare si ifra at jeg liker deg godt og du er en veldig ålreit jente."
Noe som førte til at jeg jeg rødmet og det ble litt klein stemning. Har kanskje noe med at når jeg sa at jeg ikke var så PÅ. Trodde hun jeg sa noe om KÅT.
Her blir det fort kleint hvis du gjor det kleint, hvis du bare er komfortabel med hva du sier og fortsetter aa prate med henne som normalt saa blir det ikke kleint. Hvis du forventer at hun skal si noe tilbake og aapne opp at hun er veldig interessert i deg saa blir det kleint. Etter at du sier det du har sagt over saa bare fortsett aa gjor det dere gjorde for, hun vet du er sjenert, hun vet at du liker henne. Og det blir ikke kleint.
Du kan godt vaere stille et sekund og rodme litt, for du bryter ut "nei faen heller, naa lager jeg klein stemning her! La oss prate om ...". Hvis du gjor det kleint saa innse at du gjor det kleint, innrom at du har gjort det kleint og fiks det saa det ikke er kleint lenger.
Quote from: hejja on June 10, 2011, 10:26:20 AMSå litt utover kvelden gikk jeg og kompisen min ut for og ta litt frisk luft, hun jenta kom ut og da gikk kompisen min. Hun tok insj og kysset meg, noe som vi gjorde i ca 1-2 min før vi gikk inn. Etter det skjedde det lite. Jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre. Vi kysset ikke etter det. Jeg skulle kanskje vært litt mer ved hun og prøvd litt hardere.
Helt riktig, du skulle vaert mer paa. Og det er ikke noe feil i at hun kysser deg, du kan godt gaa for kysset ogsaa. Mange sliter fordi de tror de maa ha en unnskyldning, ta aa les de gratis e-bokene paa gode vibber sine hjemmesider. Jeg tror de nevner noe om hvordan man kan gaa for kyss enkelt inni der + masse annen god info.
Det er mye lettere enn du tror, bare gaa for et kyss og se hva som skjer. Bare ikke bli flau eller lag klein stemning hvis hun snur kinnet til. Bare vits det bort "ops jeg bommet" og fortsett praten som normalt.
Du burde ogsaa tatt nummeret hennes paa et eller annet tidspunkt. "Jeg har det veldig goy med deg i kveld, hadde vaert fett aa bli bedre kjent med deg i et roligere miljo. Lyst til aa ta en kaffe til uka eller?", eller whatever.
Quote from: hejja on June 10, 2011, 10:26:20 AMOgså merket jeg at når vi var på utestedet visste jeg ikke hva jeg skulle prate med hun om. Jeg kom bare på ting å snakke med hun om som hørtes veldig døvt ut for å være på et utested. Kan man prate om det samme på vorset som på utestedet?
Prat om det du vil prate om, jeg slet med det samme i starten naar jeg laerte om sjekking. Jeg trodde man maatte ha kule samtaler og kunne masse leker. Bare snakk om ting som interesserer henne og ting som interesserer deg, du kan fortsette aa prate om hva dere gjor, har gjort og hva dere liker naar dere er paa utestedet. Prov deg frem, blir stemningen klein saa si at naa er stemningen klein derfor skal vi snakke om/gjore ...
Kanskje det funker, kanskje ikke. Men du laerer mer av det enn aa sitte der stille og tenke over hva du kan gjore helt til jenta blir saa ukomfortabel at hun gaar.
PS. Jeg ser ikke noe galt i at du enten spor vennene dine om nummeret hennes, eller om de kan arrangere at dere motes igjen. Det staar kanskje ikke i stil med den super smoothe sjekkeren som mange gutter vil vaere men et sted maa man starte. Hun liker deg aapenbart siden hun kysset deg saa hvis du liker henne saa hvorfor ikke?
PSS. Alle raad jeg gir her er basert paa min personlighet og slik jeg gjor ting. At disse tingene funker for meg betyr ikke at det samme vil vaere riktig for deg hvis din personlighet er veldig annerledes enn min. Saa du kan godt prove det jeg sier et par ganger, men hvis du foler det er feil for deg saa prov noe annet.