Bli med på Bootcamp hos Sjekkeskolen i !

Les mer 

Skrevet av Emne: Ny klokke  (Lest 23475 ganger)

Utlogget Stanley

• GV Bootcampdeltager + GVS
  • Skjørtejeger
  • Total likes: 9
  • Kjønn: Mann
  • Vil DU møte meg irl? Send PM! :-)
Sv: Ny klokke
« Svar #60 på: November 27, 2012, 15:08:16 pm »
Adriwen: Hæ? :D

En klokke jeg kan bruke på videregående skolen jeg går på, for å ikke virke harry, soss, eller skrytete, men kjekk, og signalisere høy verdi.
Vi er alle møtt med en rekke store muligheter, briljant kamuflert som umulige situasjoner.

Utlogget Potet

« Svar #61 på: November 27, 2012, 15:09:06 pm »
Likte den veldig godt! Meget pen klokke. Jeg bruker klokken min (linket til den her i tråden) til alt fra dress til t-skjorter. Pleier dog ikke bruke den til treningstøy, da jeg føler det blir for drøy stilkræsj.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Utlogget tore

« Svar #62 på: November 27, 2012, 15:16:03 pm »
Likte den veldig godt! Meget pen klokke. Jeg bruker klokken min (linket til den her i tråden) til alt fra dress til t-skjorter. Pleier dog ikke bruke den til treningstøy, da jeg føler det blir for drøy stilkræsj.

Du er medlem av Seikoklubben du også ser jeg. Var fet den  :)

Utlogget Potet

« Svar #63 på: November 27, 2012, 15:21:52 pm »

Du er medlem av Seikoklubben du også ser jeg. Var fet den  :)
Takk for det! Den du ser på der er nok mer allsidig enn den jeg har med tanke på matching og ser nok også veldig bra ut ved alle  lysforhold. Klokken min kan bli litt for mørk ved dårlige lysforhold, men med litt lys ser den knall ut! Seiko er absolutt å anbefalle. Føler det er veldig god kvalitet på klokken jeg kjøpte!
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Utlogget Egil GV

« Svar #64 på: November 28, 2012, 21:04:56 pm »
Selv har jeg denne godbiten. Jeg liker å kjøpe klær og ting som er allsidig men samtidig er klassisk!

Gjør en ting du er redd for hver dag!

Utlogget SpantaX

« Svar #65 på: August 15, 2013, 13:38:53 pm »
Så denne på Ebay.. Måtte bare  ::)

ah.. nostalgi :)

Var skuffende nok ingen laser på den  :-\

(For de av dere som ikke var nerder på 90-tallet så er denne fra GoldenEye spillet til N-64)
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Utlogget Potet

« Svar #66 på: August 15, 2013, 21:59:13 pm »
Hahahaha, nerdgasm :)

Utlogget Lisa

« Svar #67 på: August 19, 2013, 10:15:37 am »
Jeg liker klokkene fra Daniel Wellington veldig godt, men så er jeg en sucker for brune skinnreimer...

Utlogget Habbi

• GV Bootcampdeltager
  • Erfaren medlem
  • Total likes: 0
  • Kjønn: Mann
« Svar #68 på: September 15, 2013, 23:44:52 pm »
Hva tenker dere om disse?

1.

2.

Utlogget Selveste

« Svar #69 på: September 16, 2013, 00:12:46 am »
Likte 1 best  :)

Utlogget Zervs

« Svar #70 på: Oktober 22, 2013, 23:53:40 pm »
Sikkert blitt spurt om før, men hvordan laster jeg opp et bilde her inne?

Utlogget Knipetak

« Svar #71 på: Oktober 25, 2013, 14:00:42 pm »
Sikkert blitt spurt om før, men hvordan laster jeg opp et bilde her inne?

Det greieste, imo, er å laste opp bildet på http://imgur.com.

Utlogget Smooth

« Svar #72 på: September 01, 2015, 16:20:19 pm »
Hva synes dere om denne?

http://www.klokker.no/triwa-sort-of-black-chrono-last110.html

Har allerede http://www.klokker.no/triwa-havana-nevil-brown-tr-neac102-st010212.html, og kunne tenkt meg en i sort også. Liker ikke altfor store klokker, og heller ikke metall-lenke. Er derimot ikke ekspert på klokker, mildt sagt, så en mening fra dere hadde vært greit :)