Ny klokke

Started by UDA, June 23, 2011, 19:17:56 PM

Previous topic - Next topic

mortenoe

Quote from: sweet on September 29, 2011, 20:02:56 PM
En venninne av meg har skaffet seg denne - hva synes dere?  Kult med oldskool? :)



Quote from: bobdobbs on September 29, 2011, 10:18:19 AM
Hva er tankene deres om denne her, til både hverdags og dresskledde anledninger? ~3600 kr hos Thune.

http://www.klockia.se/tissot-couturier-t035-617-11-051-00.html
Nice til begge deler!


For å være ærlig syns jeg ikke den var så veldig pen.  :-\
Er du klein eller?

Claw

Samme her. Ihvertfall ikke særlig allsidig. Men funker sikkert fint med en bestemt stil.

Jungeldyret


daniel

Jeg får gå mot strømmen jeg da, synes klokka er kul sammen med litt "chille" klær.. Foretrekker den dog i sølvfarget.

Men jeg synes den passer dårlig i det fleste tilfeller der man har pynta seg litt.

Femininist

Jeg synes ikke digitalklokke er så pent =)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Lysjenta

Åh, en ny favoritt!

Hvilke er kulest? Mondaine eller Uniform?




Stylish


bobdobbs

#22
Gikk for en Tissot PRC 200 T17.1.586.42 (3195 kr på Thune), første klokke på nesten ti år.
Nokså klassisk utseende, utrolig pen blå bakgrunnsfarge. Fornøyd!





Beklager store bilder ;)

Daredevil


tor89

Quote from: bobdobbs on October 17, 2011, 21:22:42 PM
Gikk for en Tissot PRC 200 T17.1.586.42 (3195 kr på Thune), første klokke på nesten ti år.
Nokså klassisk utseende, utrolig pen blå bakgrunnsfarge. Fornøyd!





Beklager store bilder ;)


Den var kul!

Kunne godt tenke meg å kjøpe en sånn selv  ;)

Claw

Oi, den mondainen var stilig!

Spørs om ikke jeg også skal skaffe meg en klokke til hverdagsbruk. De to du postet, lysjenta, vurderes!

Quote from: Daredevil on October 18, 2011, 16:04:47 PM
Klokke som har et minimalt og rent design:

http://www.skagen.com/en-US/item/958XLSL.fx

Kanskje litt FOR minimalistisk? Men stilig var den.

Jeagle

tenker på ny klokke selv, men tenkte og kjøpe noe skikelig på klokke fronten siden jeg har de lenge. hva heter de klokkene som ikke har batterier og som ikke må trekkest opp?
å være eller ikke være

daniel

Quote from: Jeagle on December 05, 2011, 00:55:42 AM
tenker på ny klokke selv, men tenkte og kjøpe noe skikelig på klokke fronten siden jeg har de lenge. hva heter de klokkene som ikke har batterier og som ikke må trekkest opp?

Du tenker vel på automatiske klokker som har en fjær som trekkes opp av armbevegelsen din.

lucky

Quote from: Jeagle on December 05, 2011, 00:55:42 AM
tenker på ny klokke selv, men tenkte og kjøpe noe skikelig på klokke fronten siden jeg har de lenge. hva heter de klokkene som ikke har batterier og som ikke må trekkest opp?


Klokkene du tenker på kalles Kinetic.

Jeagle

å være eller ikke være