Ny klokke

Started by UDA, June 23, 2011, 19:17:56 PM

Previous topic - Next topic

Claw

Vurderer å bestille meg en Mondaine-klokke.

http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/3/default.asp?wwwalias=heyday&gid=29

Skal ha en av de som er helt basic med sort reim og hvit urskive, uten dato og sånt.
Blir 35mm litt liten for en mann?

Anders GV

Quote from: Claw on April 30, 2012, 23:57:07 PM
Blir 35mm litt liten for en mann?
Nei, 35mm er godkjent :)

Chuck Baz

Quote from: Claw on April 30, 2012, 23:57:07 PM
Vurderer å bestille meg en Mondaine-klokke.

http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/3/default.asp?wwwalias=heyday&gid=29

Skal ha en av de som er helt basic med sort reim og hvit urskive, uten dato og sånt.
Blir 35mm litt liten for en mann?
Simpel  og pen, mulig jeg kjøper en slik veggklokke når jeg vinner i lotto(Må begynne å spille snart!!)

Claw


Potet

Har lyst på ny klokke. Fra før av har jeg en sølvfarget klokke med metallenke. Nå ønsker jeg en ny klokke med brun reim og antageligvis gullfarget (men ikke for flashy). Noen som har noen gode forslag? Budsjett: maks 3000
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Femininist

Quote from: Potet on August 20, 2012, 16:57:31 PM
Har lyst på ny klokke. Fra før av har jeg en sølvfarget klokke med metallenke. Nå ønsker jeg en ny klokke med brun reim og antageligvis gullfarget (men ikke for flashy). Noen som har noen gode forslag? Budsjett: maks 3000

Akkurat sånn klokke er jeg og på jakt etter! Så om noen kommer over noen røffe jentevarianter så si gjerne fra ;)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Chuck Baz

Quote from: Potet on August 20, 2012, 16:57:31 PM
Har lyst på ny klokke. Fra før av har jeg en sølvfarget klokke med metallenke. Nå ønsker jeg en ny klokke med brun reim og antageligvis gullfarget (men ikke for flashy). Noen som har noen gode forslag? Budsjett: maks 3000
Skagen har i hvert fall godt utvalg av lite flashy klokker, sannsynligvis noe med brun reim der.

Zervs

Har en svart klokke fra Bentime, veldig fornøyd med den!

Potet

#38
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Potet

Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Selveste

Den første Theoremaen der var RÅ. Du kan eventuelt også ta en titt på de IK-klokkene på samme side, mye bra og rimelig (om du ikke allerede har sett dem).

Potet

Det ble denne:http://no.uniwatches.com/product/Seiko-Premier-SNQ128P1-herreklokke/10024

Byttet ut med brun reim som så bedre ut. Ser mye kulere ut i virkeligheten enn på bildet! 0330 hadde et innlegg om klokker og der ble Seiko anbefalt, så jeg tror jeg har gjort et bra valg :)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Stemning

Quote from: Potet on September 26, 2012, 14:27:55 PM
Det ble denne:http://no.uniwatches.com/product/Seiko-Premier-SNQ128P1-herreklokke/10024

Byttet ut med brun reim som så bedre ut. Ser mye kulere ut i virkeligheten enn på bildet! 0330 hadde et innlegg om klokker og der ble Seiko anbefalt, så jeg tror jeg har gjort et bra valg :)

Den likte jeg godt! Slitan :)

Potet

Takk for det :). Har fått flere komplimenter for klokken. Nå er neste mission å finne en manbag. Kan ikke la en halv-lame skolesekk ødelegge helhetsinntrykket av stilen min!
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Gutt20

Må bare få snike inn et lite spørsmål i denne tråden:

Svart rem vs. metall-rem?

Brun rem er jo ekstremt kult til sitt bruk, men om dere skulle velge; ville dere hatt svart skinnrem eller metallenke/rem?