Hva er det egentlig med Converse?

Started by TopGun, June 26, 2011, 18:58:27 PM

Previous topic - Next topic

lamasen

Ser det bra ut tviler jeg at det har noe å si :)

Men hvorfor ikke kjøpe på ebay til 2-300 spenn inkl. frakt? Utvalget er også mye større enn hva du finner i butikker her.

Søkeren

Quote from: lamasen on May 24, 2012, 15:44:28 PM
Ser det bra ut tviler jeg at det har noe å si :)

Men hvorfor ikke kjøpe på ebay til 2-300 spenn inkl. frakt? Utvalget er også mye større enn hva du finner i butikker her.

Kan du linke til en slik selger? :)

myxomatosis

Selv går jeg med et par sneakers fra HM som er KLIN like Converse omtrent, bare at den ikke har noe All Star-merker (eller noe merker i det hele tatt, slik jeg liker det). Kosta vel kanskje 200 spenn når jeg kjøpte de for noen måneder siden.

Det er klart, noen Converse-fanatikere vil sikkert kunne argumentere for at det er mer enn bare merket som er så flott med Converse, men det får så være :)

lamasen

Quote from: Søkeren on May 24, 2012, 17:54:48 PM
Quote from: lamasen on May 24, 2012, 15:44:28 PM
Ser det bra ut tviler jeg at det har noe å si :)

Men hvorfor ikke kjøpe på ebay til 2-300 spenn inkl. frakt? Utvalget er også mye større enn hva du finner i butikker her.

Kan du linke til en slik selger? :)

http://www.ebay.com/itm/Converse-All-Star-chuck-canvas-BLACK-MONO-HI-M3310-MEN-sz-/230795957728?pt=US_Men_s_Shoes&var=&hash=item35bc82d5e0#ht_3722wt_1276

Søkeren


lamasen

Bare hyggelig :)

Vær obs på at toll og moms kommer på varer over 200. Fraktprisen skal ikke regnes med i dette, så koster de 190 + 100 i frakt er det bedre enn 270 og free shipping.

Chuck Baz

Quote from: myxomatosis on May 25, 2012, 15:45:52 PM
Selv går jeg med et par sneakers fra HM som er KLIN like Converse omtrent, bare at den ikke har noe All Star-merker (eller noe merker i det hele tatt, slik jeg liker det). Kosta vel kanskje 200 spenn når jeg kjøpte de for noen måneder siden.

Det er klart, noen Converse-fanatikere vil sikkert kunne argumentere for at det er mer enn bare merket som er så flott med Converse, men det får så være :)
Handler aldri om merket, men om kvalitet og hvor lenge de varer, personlig har jeg hatt knock-offs, men har aldri vært en tredel så fornøyd med noe av det som med Converse.


Andreas GV

#23
Quote from: Dev on November 02, 2012, 10:56:14 AM
http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.8381794

:( Oppveier såler dette?



Ser det for meg ;)

EDIT: Men ja, jeg bruker innleggssåler i mine converse, er mye diggere.

Stanley

#24
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

lamasen

Joggesko brukes på trening, ikke ellers.

Stanley

#26
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Andreas GV

Quote from: Autowin on November 02, 2012, 14:50:15 PM
Mente du at de skoene var negative, Andreas?

Ja, jeg mente at de var ukule til hverdagsbruk.

QuoteHvorfor mente han duden at vi burde bruke det dagligdags, da?

Fordi han er gammel og fordi han mener at det er sunnere å gå i enn Converse. Som jo er sant, bare at det er litt optimistisk å håpe at unge mennesker skal velge komfort foran å se bra ut.

Stanley

#28
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Andreas GV