Forslag til kategorier på forumet?

Started by Andreas GV, June 29, 2011, 16:16:24 PM

Previous topic - Next topic

Andreas GV


Claw

Har administrert en del større og mindre fora på nettet, og kan gi som generelt tips: Ha så få kategorier som mulig, og la heller diskusjonsemnene skape kategorien, ikke omvendt. Vanligvis holder det med "Den store matlagingstråden" i stedet for et helt underforum for matlaging., etc.

Selv synes jeg det ser bra ut som det er nå.

Andreas GV

Quote from: Claw on June 29, 2011, 19:01:39 PM
Har administrert en del større og mindre fora på nettet, og kan gi som generelt tips: Ha så få kategorier som mulig, og la heller diskusjonsemnene skape kategorien, ikke omvendt. Vanligvis holder det med "Den store matlagingstråden" i stedet for et helt underforum for matlaging., etc.

Selv synes jeg det ser bra ut som det er nå.

Da deler vi nok samme filosofi;)

Miss Føniks

Jeg syns at en karagori for sms/facebook kunne vært noe =)

Jeg har en håndfull gode sms på lagret på mobilen, om skrive spæra skulle ta meg.
Er ikke altid like lett og hvite hvordan man skal formulere seg, spesielt om det er en person man har fått sansen for.
The Phoenix always rises from the asses

Carebear

Nå er det ikke jeg som velger hvilke kategorier som skal inn og ikke, men jeg synes sms-ene dine hørtes veldig interessant ut! Er det sms-er du har fått eller sms-er du har sendt? Fyr på på "Generelt" sier nå jeg :)
- Funshine Bear loves to play and tell jokes all the time, but sometimes forgets that there are times in life you must be serious.

[url="http://lolpics.se/pics/12317"]http://lolpics.se/pics/12317[/url].

Miss Føniks

Jeg håper litt på en egen tråd, rett og slett forid det er lettere og finne frem =)

Men ja skulle nok laget en egen generel tråd, det er nok helt sikkert flere som har noen lure på lager eller som gjerne skulle hatt noen =)

Det har faktisk en del og si at man kan formulere seg bra, det er nok flere en meg som mister helt krativiteten når de liker en person. og ikke anner hva de skal si.
Da er det greit og ha noen bra sms lagret på tlf til akkurat det.
The Phoenix always rises from the asses

Andreas GV

Oi, det her høres kjempespennende ut, Fønix. Jeg vurderer å lage et underforum for nettdating og sms, men i og med at det ikke er så mange tråder om det enda så setter jeg det litt på hold.

Men kan ikke du starte en tråd i Generelt som handler om SMS? Det tror jeg flere ville satt pris på:)

Miss Føniks

already done ;)
Jeg er langt fra noen ekspert, men jeg har lest alt jeg har kommet over de siste 3 årene innen pickup =)
Det har virkelig vært med på og utvikle meg som person, fått et helt annet syn på ting en jeg hadde tidligere.
Skal bli spennende og ta del i forume her, ser ut som det er litt aktivt også. Liker !
The Phoenix always rises from the asses

Miss Føniks

The Phoenix always rises from the asses

Femininist

Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Vandelay

#10
 :)

QueenB

hei. jeg har ikke forslag til flere kategorier, men jeg har forslag til et nytt blogginnlegg, evt nytt diskusjonstema her:
programmet Dagens Mann. OMG det var kleeeeiiiint! Ikke bare deltakerne og noen av jentene, men prog.ledern mest av alle  :o
Morsomt prog som han ødela fullstendig med sin teite personlighet og stygge bart. Der. Måtte bare få det ut  :P

Ønsker alle en fin dag i solen  :)

Vandelay

#12
:)
@QueenB: Fikser en tråd om denne tv-serien, jeg!