Blonde trenden

Started by Miss Føniks, August 20, 2011, 15:11:43 PM

Previous topic - Next topic

Miss Føniks

Jeg elsker blonde trenden som er nå !
Den er både feminin/romantisk og rocka,alt etter som hva og hvordan man kler seg.
Hva syns dere om denne trenden?

Forelsket meg helt i denne kjolen her!
(Se bort i fra ansiktet til modellen, den sminka der så ikke ut :P )

The Phoenix always rises from the asses

Lars GV

Liker!

Rocka-sexy jenter er best :-*
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Miss Føniks

Quote from: Tomcat on August 20, 2011, 15:28:36 PM
Liker!

Rocka-sexy jenter er best :-*

;) Elsker og blande sexy/rocka.
Legge til noe tilbehør med nagler her(ikke for mye),armbånd og misjebelte? + et lite slangesmykke jeg har i sølv og hvit så tror jeg vi er i mål :D Ebay er farlig for lommeboka!

Jeg liker ebay av flere grunner har er det mye lettere og finne unike plagg i den stilen man liker.
Som ikke alle andre kommer til og ha, til gode priser =)
The Phoenix always rises from the asses

Miss Føniks

Shit nå må jeg virkelig gi meg, denne var rå lekker!

[imghttp://www.stidia.eu/images/lle16512.jpg][/img]
The Phoenix always rises from the asses

QueenB

miss føniks,

nå vet jeg ikke om du spør kun gutta, eller om jenter også kan svare, men jeg klarer ikke å holde kjeft når det gjelder klær ;)

ved første øyekast, ser den max tacky ut. Men det er nok mest fordi modellen i seg selv ser ut som en herpet Vi-Menn-berte.
men ellers elsker jeg blonder og korte kjoler selv, og kan se at denne kjolen er søt. Den glinsende delen gjør at den forts ser litt halv-tacky ut.... hva slags sko har du tenkt å bruke til den? og har du tenkt å bruke alt tilbehøret du nevner samtidig?? :

nagler her(ikke for mye),armbånd og misjebelte? + et lite slangesmykke jeg har i sølv og hvit  
blir ikke det litt for mye da?? Hva slags stil har du ellers? tenker på hår, sminke osv. jeg synes kjolen i seg selv er mer glamourmodell enn rocka, men det spørs vel hvordan du styler den. jeg hadde gått for en søt/rocka stil, mer enn sexy/rocka. for den er vel ganske sexy som den er, uten at man trenger å gjøre den enda mer sexy?

bare min mening!!!  :-* sikkert mange gutter som synes du er hot i den uansett hvordan du styler den!

Miss Føniks

#5
Quote from: QueenB on August 25, 2011, 23:14:08 PM
miss føniks,

nå vet jeg ikke om du spør kun gutta, eller om jenter også kan svare, men jeg klarer ikke å holde kjeft når det gjelder klær ;)

ved første øyekast, ser den max tacky ut. Men det er nok mest fordi modellen i seg selv ser ut som en herpet Vi-Menn-berte.
men ellers elsker jeg blonder og korte kjoler selv, og kan se at denne kjolen er søt. Den glinsende delen gjør at den forts ser litt halv-tacky ut.... hva slags sko har du tenkt å bruke til den? og har du tenkt å bruke alt tilbehøret du nevner samtidig?? :

Ikke begeistret for modellen selv !

Det blir nok enten sorte enkle pums eller sorte skoletter(lave).

[/quote]
nagler her(ikke for mye),armbånd og misjebelte? + et lite slangesmykke jeg har i sølv og hvit  
blir ikke det litt for mye da?? Hva slags stil har du ellers? tenker på hår, sminke osv. jeg synes kjolen i seg selv er mer glamourmodell enn rocka, men det spørs vel hvordan du styler den. jeg hadde gått for en søt/rocka stil, mer enn sexy/rocka. for den er vel ganske sexy som den er, uten at man trenger å gjøre den enda mer sexy?

bare min mening!!!  :-* sikkert mange gutter som synes du er hot i den uansett hvordan du styler den!
[/quote]

Om det blir mye? Jeg syns helt sort blir kjedelig,derfor vil jeg helst ha me litt sølv.
Det kommer også veldig ann på jenta, sminke og resten.

Håret pleier jeg alltid sette opp, nå har jeg fått dilla på og sette håret mitt i en hestehale på siden så alt henger foran.
Enten rette eller krølle det. Har lang lugg som henger fremme.
Er glad i en ikke for voldsom smokyeyes i bruntoner.

Det nærmeste jeg kom ca sånn jeg pleier sminke meg.








Dette er vel det nærmeste jeg fant som ligner mitt, bare i sølv.


The Phoenix always rises from the asses

Miss Føniks

Spørsmålet blir vel til gutta: Hva tenker du om den stilen? Er det noe akktuelt kjærestematriale eller ikke?
Det kommer jo også ann på personligheten og typen.
The Phoenix always rises from the asses

Femininist

Jeg som jente synes den stilen sier sex og ikke kjæreste. Gutter kan være uenige og da er jo det  viktigere - og selvfølgelig kan det ene føre til det andre.

Om du opplever at gutter er int. ute på byene, men ikke ringer etter sex/ bare ringer for mer sex og du ønsker noe mer? Da kan det være at stilen din ikke hjelper deg med å signalisere det du ønsker.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

piken

Jeg digger blonder! Men man må være forsiktig så det ikke blir tacky eller bestemor som jeg ser flere nevner her. Alt med måte :)

MVP

Quote from: Miss Føniks on August 20, 2011, 15:11:43 PM
Jeg elsker blonde trenden som er nå !
Den er både feminin/romantisk og rocka,alt etter som hva og hvordan man kler seg.
Hva syns dere om denne trenden?

Forelsket meg helt i denne kjolen her!
(Se bort i fra ansiktet til modellen, den sminka der så ikke ut :P )



Det funker for meg ihvertfall ;D
Noe jeg liker er at det er veldig enkelt.. Som du sier, litt accessories er greit men pass på så det ikke blir for mye :)
Feltrapporter:
[url="https://www.godevibber.no/forum/index.php?topic=3213.0"]https://www.godevibber.no/forum/index.php?topic=3213.0[/url]

Lars GV

Quote from: Femininist on August 27, 2011, 15:40:39 PM
Jeg som jente synes den stilen sier sex og ikke kjæreste. Gutter kan være uenige og da er jo det  viktigere - og selvfølgelig kan det ene føre til det andre.

For så vidt enig, stilen skriker mer sex enn kjæreste. Derimot er jeg heeeelt for å ha en kjæreste som kledde seg slik en sjelden gang innimellom(såklart kun da jeg selv også er der hun fartet rundt i de klærne), mens hun ellers var mer "anstendig" kledd.

Men som førsteinntrykk eller fast klesstil er jeg enig i sex/kjæreste-poenget ditt Feminist.
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Femininist

Selvfølgelig vil alle ha en kjæreste som er sexy kledd. Er vel mange som ville blitt fornøyd om dama hadde på seg en slik kjole.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Lysjenta

Ok, på tide at jeg begynner å skrive noe her inne :)

Brystpartiet blir veldig fremhevet på denne kjolen, så jeg tenker at den vil passe best for noen som ikke har alt for mye i front. Ellers blir det vel vulgært.

Hvilke steder går man ut med en slik kjole? Er vel mer vest-kant enn løkka?