Forelsket, betatt, eller just friends? (gutter kan også svare)

Started by QueenB, August 21, 2011, 23:03:58 PM

Previous topic - Next topic

Solskinn

1.Jeg blir veldig fort betatt/forelsket. Verden er liksom deilig å leve i når man er forelsket. Og har en tendens til å se at de fleste er flotte mennesker på innsiden. Er litt sånn happyhappy. Blir fort fascinert av det andre kjønn :P Mitt forrige forhold som varte i ti år begynte som en vanvittig forelskelse, og det var gjensidig. Etter to uker med dating og heftig sex,var vi i forhold og etter 2måneder flyttet vi sammen.
Baksiden er at jeg går på en smell stadig vekk. Nå er jeg lei av menn og vurderer sterkt å ta en laaang pause fra alt som har med menn og dating å gjøre. Syns alt med menn, dating osv har blitt kjempevanskelig.

2. Jeg er faktisk 30. Klar for å slå meg til ro med en mann. Men ikke for enhver pris.

Sola

1. Jeg blir veldig, veldig lett sjarmert, og ganske lett betatt. Heldigvis ikke like lett forelsket, men når jeg først blir det, skjer det uten unntak i løpet av første møte. Lider dessverre også av "falsk forelskelse" i de jeg ligger med, men denne er heldigvis lett å avsløre, så går over etter et par dager.

2. 25 år, singel på 3. året. Var i et seriøst forhold i 4 år (kjøpt leilighet, planla å skaffe hund). Første halvannet året som singel var jeg absolutt ikke interessert i kjæresterier, men nå kjenner jeg at jeg har "funnet megselv" såpass (var jo bare 18 da jeg ble sammen med eksen) at jeg er klar for å inkludere en annen i livet mitt. Vet ikke om det går under kategorien desperat eller ikke. Jeg håper på det siste. Men i og med at jeg ikke bare har blitt sammen med den første og beste, så tror jeg ikke at jeg er altfor desperat.

Zervs

1: Blir lett sjarmert hvis kjemien er tilstede,men mister ikke hodet.

2: Er 25 år,klar til å etablere meg hvis jeg møter en jente som er kjæresteemne og magefølelsen er riktig.

Har et mislykket samboerskap bak meg,så vil nok se ann tiden før vi eventuelt flytter sammen.

phalle

Blir ikke så fort betatt egentlig. Blir fort glad i jenter, men det er først hvis ting går bra jeg lar meg selv bli betatt. Da blir jeg som oftest ganske fort forelska også, dessverre. Det gjør fallhøyden mye større hvis det viser seg at jeg tok feil.

Jeg er en kar på 21, og er ute etter noe seriøst. Ikke nødvendigvis bryllup og bikkje, men jeg kan godt se for meg å treffe en jente jeg kan tilbringe resten av studietida med, også får vi heller se hva som skjer deretter.

Det at de som er ute etter forhold har lettere for å forelske seg tror jeg nok er veldig sant. Man må jo tross alt la seg selv falle for en person, og de som nyter singellivet gjør som oftest ikke det før de treffer "drømmepartneren".

pigglet

1 blir veldig fort bettat selv. Vis noen gir meg litt ekstra oppmerksomhet får meg til og le da
er jeg solgt.  Og det er veldig skummelt har jeg innsett for sist jeg var singel så klarte jeg og finne meg i den situasjonen at i løpet av et år hadde alle kompisa mine falt for meg fikk så mye oppmerksomhet vettu jeg ble jo behandla som en prinsesse og ga jo selvsakt etter, noe jeg nå vil annse som falske forelskelser i etter kant. For det ble jo bare tull. For jeg er egentlig litt sjenert så det føltes så trygt. Så jeg sier med handa på hjerte noen ganger burde venner bare være venner. Hehe men prøvd er prøvd. Har heldig vis god koyuntakt etter på så ingenting ødelagt.

2 er 23 har hatt to forhold på 2 år vær .er ute etter noe seriøst men føler jeg må rote litt fra meg først. Kjenne litt på singel livet.  Har ett litt mislykka samboer forhold så er nok litt mere kresen på hva jeg skal bli sammen med. Må bare sette følrelsene mine i bånn først ;)

Dette er mitt første innlegg, blir gøy og følge med. ( det var ikke lett og skrive her med mobil, så se bort fra feil og mangler hehe. )
Pigglet <3