Min kveld på byen

Started by Miss Føniks, August 27, 2011, 10:44:23 AM

Previous topic - Next topic

Miss Føniks

I går hadde jeg en temmelig interessant kveld.

For det første dukket xn min opp på student kroa. Han gjorde ikke annet en og holde øye med meg.
Vinnene spurte han hvem han så etter,og lurte på om det var meg. "Nei ho er bare kåt på meg". En litt sjalu x etter å se meg serge hele utestedet Dyttet til kompisen min som jeg danset med på dansegulvet.

Jeg hadde sendt melding til en jeg har flørtet litt med i sommer, faktisk den eneste personen jeg har rotet me i sommer.
Sa hvor jeg var og lurte på om han var ute.

Den ene kjekke første års studenten jeg ble kjent me på fadderuka, diltet etter meg hele tiden og prøvde og holde rundt meg.

Så dro vi til byen. Møtte plutselig en "kompis" som har flyttet fra byen på dansegulvet.
Han var veldig glad for og se meg merket jeg.
Samtidig danset førsteårsstudenten oppi meg. Jeg sa jeg skulle på do for og komme litt unna.

Gikk til pianobaren i stede. Førsteårstudenten dukket opp igjen, han gikk for og hilse på 1 han kjente som viste seg og være "sommer flørten min". Merkverdig at de kjente hverandre. "Sommerflørten" hadde vist sett etter meg på student kroa,ville overaske meg me og dukke opp , men ikke sett meg. Lurer på om kameraten hans så meg,og at første årsstudenten dilta etter og prøvde hele tiden holde rundt meg osv

Så der satt jeg på pianobaren med en fyr på hver side a meg. Som begge prøvde å flørte med meg.
Så kommer "han som har flyttet" bort og vil prate mer med meg og gi meg klem,og prøver og dra meg bort fra de 2 andre.

Jeg viste ikke helt hva jeg skulle gjøre. Så jeg konsentrerte meg mest om musikken og sang me.
Samtidig som jeg diskre holdt litt i hånda på sommerflrøten under bordet innimellom.

Da det nærmest seg stenge tid, visket "sommer flrøten" om vi skulle gå hjem.
Og førsteårstudenten ville da også gå hjem, han var ikke kjent og de andre hadde dratt fra han(etter som han heller hang på meg).
Jeg gikk på do og hadde da 2 gutter ventende på meg i jakke køen.

Hilsen en litt overveldet Miss Føniks som gikk alene hjem i går !



The Phoenix always rises from the asses

Miss Føniks

Hva gjør du for og luke ut "kandidater? =)

The Phoenix always rises from the asses

VB

Virker for meg som du er litt redd for å avvise gutter, hvis det blir et problem for deg at du har flere gutter som er pågående burde du nok bare velge den du er mest interessert i og gå for han. De andre vil mest sannsynlig trekke seg hvis du viser mer interesse for en av guttene.

Dette kan du gjøre ved å snakke mer med han og gi de andre korte svar og ikke stille de så mange spørsmål. Du kan vri kroppen din mer mot han for å blocke ut de du ikke er interessert i av samtalen. Du kan isolere han ved å spørre han om å bli med deg et sted. Eller du kan rett og slett bare begynne å kline med han og ignorere de andre. Så med andre ord, du kan gjøre storsett det samme som gutter gjør når de vil låse ut en jente/gutt fra samtalen.

Hvordan du velger hvem du vil ha er opp til deg, er nok ingen som kan fortelle deg hvordan du skal luke ut de guttene du ikke vil ha.

Sicarius

Så kult å lese en jente FR! :)
Hvis han du hadde flørtet litt med hadde invitert deg til ett annet utested, tror du at du hadde kommet til han da?
Jeg hadde sannsynligvis gjor det istedenfor å dukke opp hos deg :)
People often say that motivation doesn't last. Well, neither does bathing - that's why we recommend it daily.
If it is worth doing well it is worth doing poorly