Til gutta: Om jentekroppen!

Started by QueenB, August 27, 2011, 13:32:28 PM

Previous topic - Next topic

QueenB

ja, enig! det er derfor jeg skrev: 2. det er ikke str det kommer an på, men formen og hvor fettet er plassert.

vet også at det er en undersøkelse, derfor jeg skrev forskning i anførselstegn. poenget mitt var uansett at de prøver å fortelle oss at "det er slike kvinner menn liker" basert på en dårlig utført undersøkelse, noe som er misvisende.

vet ikke hvilket str.system du jobber ut fra, men i de fleste Europeiske land er str:

XS= 34
S= 36
M= 38
L= 40
XL= 42
osv...

I USA er de så store at de "tilgir" deg for en str, slik at det blir

XXS= 34 (eller size 4)
XS= 36 (6)
S= 38 (8)

osv. britiske str er også det samme som europeiske. uansett er 42 ikke M. L eller XL.

@Anonymous; er du gutt? tror kanskje du opererer med herrestr her, og ikke damestr., noe som bekrefter poenget mitt.  ;)


Dorian Gray

Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

Femininist

Fant denne;
http://www.kk.no/833040/her-er-formelen-for-ideal-kroppen

Så da er det bare å ta frem målebåndet jenter ;) (Har allerede regnet ut mitt - skumle greier)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

QueenB

fettjeger= menn som tenner på eksremt overvektige damer, og som forsørger dem hvis de blir hjemme hele dagen og spiser uten å røre på seg, slik at de blir enda feitere. Heter "feeder" på engelsk. syke greier.

only in america... Slike menn liker sikkert også "former", lol  ;)

Dorian Gray

haha så faktisk en dokumentar om det en gang! Verdens feiteste prostituert, menn beskrev det "som å ha sex med en sky." 

jaja, folk tenner på forskjellige ting :)

Man kan visst regne ut skjønnhet ganske nøyaktig. Proposjoner er helt klart utrolig viktig, kosmetiske kirurger bruker formler til å regne ut hvordan man gjør en person penere.
Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

Femininist

Det er forskjellig fra butikker til butikker.  

Ifølge Asos (som fører mange merker) og hm er 42 lik m
http://www.asos.com/infopages/SizeGuide/pgesizechart.aspx  
H&M opererer med det samme, men får ikke lagt inn direktelink, trykk på størrelseguide http://www.hm.com/no/product/93377?article=93377-A

Hos Zara ligger 42 mellom L og XL http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductGuideSizeAjaxView?catalogId=14551&idTypeSize=1&langId=-1&storeId=10704

Ellers så kan vel ikke str 42 sammenlignes med ei dame som har som mål å slanke seg ned til 170 kg :P
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

MVP

Jeg kan godt like både tynne og litt "chubby" jenter.. ikke for mye, og ikke for lite :)
Det som er viktigst er at hun har en sunn kropp. Altså ikke valker med dårlig hud som følge av en diett bestående utelukkende av kebab, cola og sjokolade. Men heller ikke "max-3-kcal-om-dagen" syltynn..... ;)
Feltrapporter:
[url="https://www.godevibber.no/forum/index.php?topic=3213.0"]https://www.godevibber.no/forum/index.php?topic=3213.0[/url]

TT82

Jeg liker jenter med en rak og stolt holdning.

Om hun i tilleg har en sexy måte å gå på er jeg solgt.

Har hun dette er min størrelse skala ganske bred  ;D
Ingen vits å sikte mot nærmeste lyktestolpe, en stjerneklar aften.

Dorian Gray

Enig på det med holdning!

Mange jenter har myyyye å hente på å rette seg opp litt :)
Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

Tingles

Holdning er alfa og omega! Har sett nydelige jenter som ødelegger hele utseende sitt med å ha lut rygg og fremskredende skuldre..

får helt makk av tanken på det :P
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

QueenB

@femininist, har tatt mine mål jeg også. Morsomt. Menn som svarer på slike undersøkelser er jammen kresne, lol :) jeg havnet i det minste ikke i "freak"-kategorien. Men herregud for en mongo undersøkelse. Jeg scoret i C- eller G-cup gruppen, men bruker B-cup.
C eller G? G?!

jaja, jenter, håper ikke dere tar disse undersøkelsene så altfor seriøst :)

Miss Føniks

Den testen var noe rar ja hehe :p
En fin figur syns jeg er når hele kroppen er symetrisk, at alt passer fint sammen.
Sånn sett glad puppene mine ikke er så kjempe store, er lav og tynn.
hadde ikke sett pent ut me store jur :P

Endte opp med: Du har samme resultat som mange attraktive kjendiser 50-69

Litt usikker på om jeg valgte rett figur type eneste
The Phoenix always rises from the asses

Femininist

#28
Quote from: QueenB on September 02, 2011, 17:43:25 PM
@femininist, har tatt mine mål jeg også. Morsomt. Menn som svarer på slike undersøkelser er jammen kresne, lol :) jeg havnet i det minste ikke i "freak"-kategorien. Men herregud for en mongo undersøkelse. Jeg scoret i C- eller G-cup gruppen, men bruker B-cup.
C eller G? G?!

jaja, jenter, håper ikke dere tar disse undersøkelsene så altfor seriøst :)

Tror de har oversatt feil, tviler på det skal være cm str. brukte cupen min jeg, det må være mest riktig =) Ser ut som de gikk fra idealet på 5 og opp + ned en str for hver poeng under.

Tar forresten testen dritseriøst siden jeg fikk overraskende god score! ;)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

VB

Quote from: kastanje on September 06, 2011, 07:33:07 AMJeg er klar over at det er kroppspress, og at det er på alle, men jeg tror veldig få av jentene her inne ville sagt at om guttene trente mer så ville sjekkinga bedre seg for alle.

Vel, du kan si det med rimelig stor sikkerhet. Det aa trene og holde seg i form, grunnleggende hygiene + kle seg halvveis dugelig er letteste veien til aa faa litt draget som gutt. Selvfolgelig det kreves andre ferdigheter ogsaa, men det vil gi deg en solid fordel aa vaere i god form, for ikke aa snakke om selvtilliten det gir.

I de to siste forholdene jeg har vaert i har jeg slacket av paa treninga og gaatt opp en 5-10 kilo paa et aar. Begge gangene naar jeg startet aa trene igjen merket jeg at oppmerksomheten fra jenter gikk opp jo bedre form jeg kom i.

Saa trening er noe begge kjonn trygt kan gjore for aa faa mer suksess paa kjott markedet.