Din drømmepartner?

Started by Dorian Gray, August 30, 2011, 05:22:59 AM

Previous topic - Next topic

Dorian Gray

Hvis du skulle plukke ut en partner, og du fikk velge mellom all verdens mennesker, skuespillere, musikere, filmkarakterer osv, hvem ville det vært? Har du noen gag vært forelsket i en filmkarakter eller musiker?

For meg tror jeg drømmejenta er Amanda Seyfried i Mamma Mia. Ikke det at skuesilleren er så fantastisk, men karakteren hun spiller er så sykt søt at jeg blir litt forelsket hver gang jeg ser den filmen. :D

Ellers må nok hun dama i Mr. Saxobeat klatre opp til på en stødig førsteplass ved siden av Shakira, på rankingen over utseende ;)
Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

Miss Føniks

Ahhh den var noe frien hm =)

Muligens Angel / David Borenza
Han er utrolig søt , romantisk og snill, samtidig som han er sikkerlig man * sikle *
Minus vampyrdelen =)



The Phoenix always rises from the asses

Toshi

Jeg mildt besatt av Dania Ramirez


Hun har hatt en rolle i Entourage. Er Turtle som får alle de digge damene ;)

sweet

Jeg diskuterte hva slags gutter jeg likte med en kompis for ikke så lenge siden. Han konkluderte med at jeg hadde fryktelig kjedelig smak. Hmm. Kan ha noe med at jeg har en tendens til å bli betatt av gutter som ser normale og velstelte ut, og ellers er personlighet og utstråling helt avgjørende. Ranking number one Jake Gyllenhaal. Han er bare så utrolig digg! ;D

Led meg ikke inn i fristelse, jeg kan finne veien selv.

Femininist

Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Dorian Gray

"Are you single? Yes. Are you gay? No. Are you working? ....no" Haha :D
Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

Dag

Akkurat som kjæresten min er :) Seriøst!

Ser nesten aldri film eller TV, så har ikke peiling på hvordan beskrive henne på den måten. Syns også det blir feil, egentlig.

--WTF?--

Jeg sløser ikke bort drømmekraften min på å fantasere om noen jeg aldri kan få. Selv om jeg har noen "absolutte krav" så liker jeg mange slags jenter...
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Dorian Gray

Nå har jeg akkurat sett et par episoder av gossip girl, og jeg tror jeg må slenge meg på toget til Valkyrie.
Serena: GODDAMN!  ;D ;D ;D
Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

Femininist

Hva ER det med Serena som er så fasinerende? (Under en måned igjen til neste sesong starter!)

DG; Utelukkingsmekanismen hennes er fantastisk!
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

QueenB

#10
mannen, stilen, utstrålingen, utseendet.... Helt siden 21 Jump Street, har det vært meg og Johnny. Ingen over, ingen ved siden. sukk.

Dorian Gray

Feminist: Hun har en sykt sensuell måte å bruke øynene sine og snakke på. Det er i alle fall et par av tingene jeg DIGGER ved henne :P
Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

vinnersmilet

Jeg har aldri kommet over hun som spilte den mørk-hårede jenta i den heller svake sci-fi tv-serien "Roswell".

Hun har et perfekt utseende etter min smak, jeg har flere smaker (og baker) men hun fikk jeg alltid en sånn voldsom enorm forelskelsesfølelse av å se på.



Kroppspråket hennes, stemmen. Alt! Håper jeg en gang får en sjans til å date henne.. *dream on*

Stemning

#13
Gaia fra serien Spartacus: Blood and Sand kommer ganske høyt opp på listen for tiden. Hun spilles av Jaime Murray, noen husker henne kanskje også fra noen episoder av Dexter [[SPOLER ALERT]] hvor hun er en sånn crazy britisk kunstnerchick som prøver å forføre Dexter, før han til slutt dreper henne.

Jeg vet at hun ser rar ut btw. ;) Men det er noe som pirrer helt sykt med lekenheten og utstrålingen hun har som Gaia, og til dels også i rollen i Dexter.



Se serien!

EDIT: Fixd

Potet

Quote from: Stemning on December 06, 2011, 03:27:15 AM
Gaia fra serien Spartacus: Blood and Sand kommer ganske høyt opp på listen for tiden. Hun spilles av Jaime Murray, noen husker henne kanskje også fra noen episoder av Dexter hvor hun er en sånn crazy britisk kunstnerchick som prøver å forføre Dexter, før han til slutt dreper henne.

Jeg vet at hun ser rar ut btw. ;) Men det er noe som pirrer helt sykt med lekenheten og utstrålingen hun har som Gaia, og til dels også i rollen i Dexter.



Se serien!

Øyh, du må komme med en spoiler alert ;).

Annalynne McCord som Eden Lord i Nip Tuck er det få som slår når det gjelder å førføre menn og skape seksuell spenning (selv om hun er temmelig drøy)!
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!