Undertøy

Started by kastanje, September 01, 2011, 20:11:05 PM

Previous topic - Next topic

kastanje

Hva slags undertøy bruker du og hva slags undertøy ser du helst på de du får sett undertøyet til?


Edit: og selvfølgelig må jeg legge til; hva slags undertøy er turn off til tusen?

Andreas GV

1. Svart.

2. Liker svart, hvitt, rosa, rødt, blått. Liker striper og blonder.

BH og truse skal matche. Utvaska undertøy med nupper er turnoff.

MVP

G-streng funker alltid :)

Blonde hipsters er heller aldr feil ;)

Sloggi truser er big no-no :D
Feltrapporter:
[url="https://www.godevibber.no/forum/index.php?topic=3213.0"]https://www.godevibber.no/forum/index.php?topic=3213.0[/url]

DIrt

Hipsters er drit sexy! Er ikke noe særlig fan av g-streng. Føler den hører til 90-tallet og begynnelsen av 2000.

QueenB

jeg bruker nesten alltid hipsters. har ikke brukt g-streng på flere år, synes det er harry. men skal man ha på seg en tynn, gjennomsiktig bukse/kjole, så må man neste bruke string.

liker at gutter har litt sexy undertøy også. ALLTID stramme boxere, svart og gjennomsiktig er fint, selv om det er litt homoerotisk. Ellers er knallfarger også stilig. Eller f.eks supermann-motiv. Så lenge de ikke ser utvaske og slakke ut, så går det meste.

oh la la  ;)

Claw

Hipsters er hot ja:) Og blonder er nice.

Har selv brukt Björn Borg boxere helt siden jeg begynte å kjøpe mine egne klær, så har 0 erfaring med andre boxermerker. Noen som har erfaring med f.eks. Calvin Klein, Diesel som kan si om det er noe bedre enn Björn?

Anugita

Quote from: SquarePUA on September 01, 2011, 22:59:37 PM


BH og truse skal matche.


Tenker du da at de må være fra samme sett, eller holder det at de har lik farge? 

piken

Jeg bruker som regel blondeundertøy i svart, hvitt, lilla eller rødt. Bruker kun hipstere (g-streng en sjelden gang under trang kjole/bukse), som regel i blonder, men har noen bomull til "hverdagsbruk".

På gutter liker jeg trange boksere. Eneste kravet der er at de ikke ser utvaska eller skitne ut.

No-no er truser eller g-streng på gutter. Generelt er g-streng lite sexy etter min smak.

Anugita

Quote from: kastanje on September 03, 2011, 10:55:06 AM
Quote from: Anugita on September 03, 2011, 05:24:53 AM
Quote from: SquarePUA on September 01, 2011, 22:59:37 PM


BH og truse skal matche.


Tenker du da at de må være fra samme sett, eller holder det at de har lik farge? 

Jeg lurer egentlig på det samme, men jeg tror egentlig at du selv ser om noe funker eller ikke. Jeg synes forsåvidt at det er skikkelig FÅ sett med fine truser. Så det blir ofte til at jeg matcher på farge og ikke sett. Vil heller ha ei truse som er fin som jeg liker enn et fint sett med den fæle trusa.

Ja, altså, med min BH-str er det utrolig vanskelig å finne sett som passer sammen, og har minst 10 truser som kan passe til hver BH :P Var derfor jeg lurte ;) Skjønner jo at sort og sort passer sammen, men om f.eks BH'en har ei søt hvit sløyfe i midten og trusa ikke har sløyfe, men f.eks er blondetruse, eller bare plain sort, er det "lov" eller blir det helt feil for dere gutta? Måtte trusa også hatt denne hvite sløyfa, eller burde BH'en vært en blondeBH?

Claw

Nei huff. SÅ nøye på det er ikke jeg ihvertfall!

piken

Tviler på at gutter legger merke til om det er blonde og bomull og om det er sløyfe på både truse og bh eller ikke. At fargene matcher er vel det viktigste tror jeg.

Femininist

Jenter; Gutter flest er enkle; Svart er svart, hvit er hvit, blonder er blonder og bomull er bomull. Er det stor missmach mellom truse og bh så legger vel guttene merke til det, men tviler sterkt på at noen gutt stikker når klærne er av og en ser undertøyet uansett ;)

Gutter; Ensfarget og enkelt er det tryggeste!
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

MVP

Quote from: piken on September 04, 2011, 18:41:48 PM
Tviler på at gutter legger merke til om det er blonde og bomull og om det er sløyfe på både truse og bh eller ikke. At fargene matcher er vel det viktigste tror jeg.

Skal ikke snakke for alle andre,men det er sånne ting som i hvertfall jeg legger fort merke til! :)
Blonder med sløyfer og sånne detaljer er ALDRI feil  ;D At fargene matcher er en selvfølge ;)
Feltrapporter:
[url="https://www.godevibber.no/forum/index.php?topic=3213.0"]https://www.godevibber.no/forum/index.php?topic=3213.0[/url]

Dorian Gray

jo bedre det matcher, jo finere er det. Skal se gjennomført ut, litt som at jenta har pyntet seg for meg. Hvis det ser ut som at hun slang på seg noe tilfeldig er det IKKE pluss, men ikke nødvendigvis minus heller. Skal mye til for at jeg stikker fra en jente jeg allerede har i senga :)
Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

VB

Quote from: MVP on September 04, 2011, 23:44:01 PM
Quote from: piken on September 04, 2011, 18:41:48 PM
Tviler på at gutter legger merke til om det er blonde og bomull og om det er sløyfe på både truse og bh eller ikke. At fargene matcher er vel det viktigste tror jeg.

Skal ikke snakke for alle andre,men det er sånne ting som i hvertfall jeg legger fort merke til! :)
Blonder med sløyfer og sånne detaljer er ALDRI feil  ;D At fargene matcher er en selvfølge ;)

Personlig tenker jeg ikke saa mye over det, ser jo selvfolgelig om fargene ikke matcher. Men annet enn det er det ikke saa noye, det er greit hvis det ikke ser for slitt ut. Men hvis jeg og en dame er kommet saa langt at jeg kan se om truse+bh matcher betyr det at jeg liker henne saapass godt at jeg tror det ville brydd meg lite (hvis jeg i det hele tatt merker det).

Eneste gangen undertoy har plaget meg var med en av exene mine som ga totalt faen og konstant bare mixa alt mulig rart. Hun hadde nesten aldri undertoy av samme farge paa, det var ikke saa sexy.