Hvorfor sjekker du?

Started by qwerty, September 10, 2011, 07:10:34 AM

Previous topic - Next topic

qwerty

Som tittelen sier "Hvorfor sjekker du?"
qwerty

Stylish

For å bli flinkere med jenter

Andreas GV

Fordi det er det morsomste jeg vet om.

tor89

Jeg er også keen på å bli flinkere med jenter, har ALT for lett for å bli betatt, og det vil jeg gjøre noe med  :P

cookie89

For å kunne utvikle meg selv ovenfor andre personer. Noe eg tror kjem til nytte både i jobb sammenheng og i sjekke sammenheng

VB

Fordi det er goy og gir valgmuligheter.

Dag

Quote from: tor89 on September 11, 2011, 21:40:27 PM
Jeg er også keen på å bli flinkere med jenter, har ALT for lett for å bli betatt, og det vil jeg gjøre noe med  :P

Hvorfor er folk på dette forumet livredde for følelser ??  :)

Lars GV

Quote from: Dag on September 12, 2011, 15:47:33 PM
Quote from: tor89 on September 11, 2011, 21:40:27 PM
Jeg er også keen på å bli flinkere med jenter, har ALT for lett for å bli betatt, og det vil jeg gjøre noe med  :P

Hvorfor er folk på dette forumet livredde for følelser ??  :)

Problemene er nok ikke at vi har følelser, men heller mangelen på å kunne handle på dem eller at vi ikke klarer å få dem gjengjeldt :)

Jeg liker at det kribler i magen og at jeg blir litt nervøs når jeg er med en jente jeg virkelig liker. Må være kjipt å bli helt herdet og ikke føle noe som helst!
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

strifone

Fordi det er utrolig spennende, det vekker følelser i kroppen som ikke kan beskrives, og det hjelper til å bygge selvtillit. Jeg merker at jeg for hver gang blir bedre på sosial interaksjon med fremmede mennesker og det hjelper til med å bygge karakter.