Hvordan få arrangert date gjennom chatten!?

Started by The Stig, January 13, 2016, 08:03:53 AM

Previous topic - Next topic

Slaktern

Jenter du ikke har fysisk møtt (chat) som har lyst men aldri kan, er som regel problemet mangel på tillit (feks. kvalifisert) før du ber henne på date. Jenter som du har møtt i person og som svarer men du får aldri date med mangler lyst, for lite eskalering fra din side som regel problemet.

Anax

Orket helt ærlig ikke å lese hele tråden så kommer kanskje litt ut av sammenheng men måten jeg ber de ut på er at jeg først sier noe om at jeg har fått et godt inntrykk av henne og at jeg tror et møte kan bli spennende.

Dette er utrolig lett for de å være enig i istede for "kaffe torsdag kl 12" som i min erfaring nesten alltid krasher. Prøver etter det å få de over på sms hvor jeg bruker mindre humor. Foreslår dager jeg er ledig og dager jeg er opptatt, hun svarer med "ja torsdag passer for meg og" og vi avtaler torsdag. NB: ikke avtal dater mer enn 2 dager frem i tid.

Lar de ikke vite hvor før selve dagen, ettersom de ofte prøver å bytte sted om de har for mye tid å tenke på det, noe jeg ikke er interessert i.

Om de ikke er intressert i sms avtaler jeg på tinder, men helt ærlig regner jeg ikke med at de er seriøse om de ikke tør gi tlf nr, men det skjer!


Jeg går VELDIG raskt rett på sak på tinder som gjør at jeg kanskje mister endel jenter, men er ikke keen på å chatte i 2-3 uker med ei som finner seg en type i mellomtiden. Det siler også vekk de "chatte jentene".

SOTN

Vet ikke hvor lenge du holder kontakten med jentene før du inviterer de ut på kaffe - men du nevner en plass 1-2 uker. Noe som kanskje er for lenge ?