Hår der nede eller ikke - Hva foretrekker dere?

Started by ChristianL, September 18, 2011, 21:27:12 PM

Previous topic - Next topic

Jungeldyret

Foretrekker at jenta dusjer minst en gang om dagen :)

Hvis jeg må gjennom en skog for å kunne vanne blir det vanskelig så da får man heller bryte ned trærne (lykke til med å forstå den).

mortenoe

Jeg liker det best trimmet eller helt borte hos jenter, men liker ikke at det stikker!

På meg selv trimmer jeg bare.
Er du klein eller?


Stanley

#18
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Solskinn

Jeg foretrekker at menn har hår der nede jeg. Stusset.
Jeg syns det blir for feminint å være glattbarbert. Jeg vil ha en mannemann! En mandig mann, med hår under armene, hår på ben, brystkasse og hår nedentil :D Hurra for mannen!

Chuck Baz

Quote from: Adriwen on May 10, 2012, 15:15:51 PM
Går det an å få andre til å klippe håret ditt nedentil, hvis du ikke tør det selv?
En evnt. veldig god jentevenn/FB eller kjæreste? Går de med på det?

Og hvis man ikke er shavet når man skal gjøre sin første gang, blir det krise og skrik fra dama da, og du blir sendt ut?

Bare et generelt spørsmål jeg eventuellt kan få bruk for senere.
Tror ikke du skulle spørre noen om å shave deg, stuss dem heller litt. Ingen dame vil skrike eller klage stort om du ikke er totally shava, men man ser mindre ut og det er sikkert ubehagelig for kvinnen om det er en jungel der nede.

Smooth

Quote from: Adriwen on May 10, 2012, 15:15:51 PM
Går det an å få andre til å klippe håret ditt nedentil, hvis du ikke tør det selv?
En evnt. veldig god jentevenn/FB eller kjæreste? Går de med på det?

Og hvis man ikke er shavet når man skal gjøre sin første gang, blir det krise og skrik fra dama da, og du blir sendt ut?

Bare et generelt spørsmål jeg eventuellt kan få bruk for senere.

Noen er sikkert med på det, andre ikke. Er ikke noe fasitsvar. Men er ikke farlig, bare ha tålmodighet :) enkleste er en trimmer, eller så funker saks også. Evt barberhøvel til slutt (vær forsiktig så du ikke kutter deg)

Stemning

@ Adriwen, ta en saks og klipp alt ned til en 1,5 cm lengde. Så avslutter du med barberhøvel på de nederste cm av penisskaftet så det er helt glatt for hår. Kan ikke slå feil :)

Stanley

#23
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

QueenB

nei, man må ikke det i det hele tatt. men det er freshest å trimme hårene litt. Meningsløst at gutter skal være helt glattbarbert, men det er en smakssak.
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Stanley

#25
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

QueenB

Quote from: Adriwen on May 10, 2012, 17:59:09 PM
Så hvis jeg og en eventuell kjæreste har vært sammen i 3 måneder, elsker hverandre høyt, etter å bare ha trengt 5 dater for å finne ut at vi to sammen, var sannheten, ekte kjærlighet. Så virker det ikke logisk at en uklipt skog skal påvirke det nevnte over SÅÅÅ ekstremt?

nei.
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Stanley

#27
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

QueenB

#28
skulle ønske det fantes en klemme-smiley her på forumet, Adriwen. Da hadde du fått 100 stk. av meg.
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Stanley

#29
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.