Kvinnelig seksualitet

Started by VB, October 14, 2011, 08:42:29 AM

Previous topic - Next topic

VB

I gaar saa leste jeg den sida her,
http://offourchests.com/a-unified-theory-of-orgasm-2/

Jeg har alltid trodd jeg var veldig stottende med jentene jeg har vaert sammen med / hatt sex med. Men naa etter aa ha lest den har jeg begynt aa lure paa om jeg var stottende nok.

Jeg har alltid vaert stottende til kjaerestene mine, selv de som slet med aa faa orgasme har jeg provd aa gjor det jeg kan for uten aa sette for mye press paa dem. Men naar jeg da leste fra denne dama at hun ble litt bitter naar typen hennes trodde paa det naar hun sa at hun ikke trengte aa faa orgasme. Jeg har selv hatt damer som har sagt det til meg og jeg har fortsatt provd aa gjore mitt beste, men jeg ville ikke ta det opp igjen fordi jeg vet at det putter mye press paa henne. Men paa den andre siden kanskje jeg skulle ha gjort det? Jeg tenkte ikke over at jenta kanskje loy fordi hun hadde store problemer med det.

Uansett, seksualitet er komplisert for begge kjonn. Selv om jeg prover saa godt jeg kan aa forstaa jenters seksualitet saa er det utrolig vanskelig aa forstaa alt, naar jeg tror jeg forstaar det saa finner jeg plutselig ny info.

Her er ogsaa en post som jeg foler er relevant om dette temaet, faktisk har denne bloggeren veldig mange gode poster om kvinnelig seksualitet og hennes personlige problemer opp gjennom aarene.

http://clarissethorn.com/blog/2011/05/27/im-not-your-sex-crazy-nympho-dreamgirl/

Jeg er faktisk ikke helt sikker paa hva jeg vil ha ut av denne traaden, men kanskje noen av de kvinnelige medlemmene paa forumet kan dele sine historier / erfaringer om ting som gutter burde vite om kvinnelig seksualitet og hva gutter kan gjore bedre for aa hjelpe jentene i sitt liv til aa bli mer komfortable med seg selv. Er det noe du onsker at en gutt hadde sagt til deg naar du var uerfaren? Eller noe du onsker at en gutt absolutt ikke hadde gjort mot deg?

Anugita

Ettersom jeg forsto av den første linken der, ble ikke dama bitter fordi han trodde på henne, men fordi han slutta å prøve, og også etterhvert begynte å gi mer faen i hennes nytelse og kun tenke på sin egen.

Selvom man ikke får orgasme betyr ikke det at man ikke setter pris på en god runde i halmen. Men om alle runder i halmen kun blir til hans nytelse og han såvidt gidder å varme opp jenta eller tilfredstille henne, sier det seg selv at det blir lite interessant for hennes del.

vinnersmilet

Quote from: kastanje on October 14, 2011, 11:14:51 AM
Vel, om du blir bitter når noen gjør det du sier de skal gjøre, så er vel det litt din egen feil.

Jeg har selv sagt at det ikke er så farlig med, siden det er vanskelig for meg. Har opplevd både at det har blitt godtatt, og at mannen har sagt at han er med opptatt av å tilfredsstille enn å bli tilfredsstilt. Eg liker best når det blir godtatt, da slapper jeg mer av og gir utrolig nok mer av meg selv. Det andre ytterpunkter høres jo ut som en fin ting det, bortsett fra at når du hører det sagt til deg, så føler du deg rimelig ubrukelig. Han bryr seg jo ikke om det du gjør med han, og det han gjør med deg funker jo tross alt ikke. Synes egentlig at jenta bør si det hun mener og at mannen bør stole på at det hun sier er sant.

Kunne du tenke deg å si: "Jeg får aldri orgasme, men jeg elsker sex. Kom hit!" med et stort smil? Bare i de situasjonene du føler det må diskuteres.
Da er han garantert avslappet ifht til din nytelse, og vil tenke på hva som gjør det godt for deg og derre begge der og da, og ikke hva som leder frem til en squirtfest.