-

Started by Ananas, October 23, 2011, 16:05:54 PM

Previous topic - Next topic

Ananas

-
-

vinnersmilet

Får jeg det jeg oppfatter som uhøflig respons, så dropper jeg bare å svare videre. Next!

Sicarius

Har hørt endel historier fra venninner om gutter som blir sytete og sint når de ikke får svar.
Generelt sett dropper jeg bare det om de ikke svarer, men har en erfaring når jeg inviterte på kaffe og ikke fikk svar på 4 dager.
Vanligvis ville jeg ikke tenkt noe mer på det men siden jeg fikk intrykk av at hun var utrolig kul så sendte jeg en ny melding der jeg skrev noe lignende.
"Skjønner jo at kaffe er skummelt, men det er jo bare hyggelig uansett :)"
Da fikk jeg svar dagen etter der hun beklaget at hun hadde oversett meldingen og var såklart med på kaffe, hun viste seg også å være enda kulere enn forventet! :)

Så ingen regler uten unntak som altid, men såklart å være sytete og sint blir bare latterlig :)
People often say that motivation doesn't last. Well, neither does bathing - that's why we recommend it daily.
If it is worth doing well it is worth doing poorly

soprano

Kanskje litt off topic men..

Faen så annerledes jentene er i virkeligheten.

Jeg har møtt to jenter fra sukker. Hun ene var MEGET overvektig og hun andre ligna ikke på profilbildet sitt i det hele tatt!

De var jo fine på bildene!

Eh

Quote from: soprano on October 24, 2011, 18:16:43 PM
Kanskje litt off topic men..

Faen så annerledes jentene er i virkeligheten.

Jeg har møtt to jenter fra sukker. Hun ene var MEGET overvektig og hun andre ligna ikke på profilbildet sitt i det hele tatt!

De var jo fine på bildene!


soprano

Quote from: Eh on October 24, 2011, 18:49:31 PM
Quote from: soprano on October 24, 2011, 18:16:43 PM
Kanskje litt off topic men..

Faen så annerledes jentene er i virkeligheten.

Jeg har møtt to jenter fra sukker. Hun ene var MEGET overvektig og hun andre ligna ikke på profilbildet sitt i det hele tatt!

De var jo fine på bildene!

http://www.nuffy.net/pics/misc/the_truth_about_facebook.jpg

Haha, genialt.

Chuck Baz

Quote from: soprano on October 24, 2011, 18:16:43 PM
Kanskje litt off topic men..

Faen så annerledes jentene er i virkeligheten.

Jeg har møtt to jenter fra sukker. Hun ene var MEGET overvektig og hun andre ligna ikke på profilbildet sitt i det hele tatt!

De var jo fine på bildene!
Legger alltid til på Facebook og har hun ikke bilder av seg der og ikke er SÅ attraktiv på de på sukker er det ingen vits.

Chuck Baz

Delvis  ;D Også litt fordi det er enklere å få kontakt over der!

piken

Mulig jeg er litt rar, men synes det er sært å legge til på facebook FØR man har møttes IRL?

En ting hvis man bor 100 mil unna hverandre og vil ha bedre kontakt, men ellers legger jeg ikke til noen på face før jeg har møtt de i virkeligheten. Ser ikke helt poenget med å bruke såpass mye skrive-tid på folk før jeg tar en date. I min "bok" er det greit å legge til på Facebook etter andre daten (etter første blir bare rart fordi jeg ikke ser poenget med å ha folk på face som jeg må slette etter en mnd uansett). Er det bare jeg som er så sær?

(Dette gjelder dog bare nettdating for min del, har jeg møtt folk på fest kan det å finne personen gjennom felles venner på face ofte være en inngangsport til å treffes igjen).

soprano

Quote from: piken on October 30, 2011, 23:24:44 PM
Mulig jeg er litt rar, men synes det er sært å legge til på facebook FØR man har møttes IRL?

Noen har litt lavere terskel på å legge til folk på face enn andre.

Jeg liker også å ha møtt personen IRL først.

soprano

Quote from: soprano on October 30, 2011, 23:44:29 PM
Quote from: piken on October 30, 2011, 23:24:44 PM
Mulig jeg er litt rar, men synes det er sært å legge til på facebook FØR man har møttes IRL?

Noen har litt lavere terskel på å legge til folk på face enn andre. Smaken er som baken.

Jeg liker også å ha møtt personen IRL først.

vinnersmilet

Er det dogme at hvis man ikke gir fra seg bilde/facebook friends (for de som ikke har bilder tilgjengelig public) så er man Quasimodo?