Nettdating: Teite overskrifter på profilen

Started by Stemning, November 13, 2011, 21:10:32 PM

Previous topic - Next topic

Stemning

QuoteUNG LEKEN HINGST AV EN MANN SØKER SPREK JENTE UNDER 40, ER DU HER??!

..

Stadig her? Godt tegn ;)

Quote
BADBOY GONE NICEGUY SØKER BADGIRLS TIL SVINGKURS

QuoteVelkommen til min online dating-profil, til ditt førsteinntrykk av meg, so to speak. Jeg er mildt sagt dreven i dette gamet, det er en del av meg, og jeg er en del av nettdating. Når folk tenker nettdating tenker de på svette nerder, og meg.

Teite "overskrifter" eller linjer da, helt i starten av profilen, er det teit? Vil jenter tenke "haha" eller "huff"? Jeg tenker ikke bare på disse lamme eksemplene jeg har smelt sammen på kort tid, men på sånne innledninger i denne stilen generellt. Hva mener folka?

Selveste


Stemning

;)
Går rimelig greit so far, får 2-3 hjerter og beskjeder fra random jenter daglig, men har ikke kommet til det stedet hvor damer jeg faktisk vil ha sender melding først. Noen av dere som har det sånn? Jeg har bare ca. en uke med erfaring å snakke om men.

Hva med denne da? Som jeg har nå:P

QuoteVennlig badboy søker farlig goodgirl til dristige ekspedisjoner til hemmelige destinasjoner!

Kan se hvordan den ser ut i the big picture i den andre tråden :)

ChristianL

Quote from: Stemning on November 13, 2011, 21:41:09 PM
;)
Går rimelig greit so far, får 2-3 hjerter og beskjeder fra random jenter daglig, men har ikke kommet til det stedet hvor damer jeg faktisk vil ha sender melding først. Noen av dere som har det sånn? Jeg har bare ca. en uke med erfaring å snakke om men.

Hva med denne da? Som jeg har nå:P

QuoteVennlig badboy søker farlig goodgirl til dristige ekspedisjoner til hemmelige destinasjoner!

Kan se hvordan den ser ut i the big picture i den andre tråden :)

Er alltid sånn. Jeg får også meldinger og hjerter fra en del "ikke fullt så pene" jenter, og har fått det med alle type profiler jeg har prøvd siden jeg begynte med nettdating. Kanskje 1 av ca 6-7 jenter som tar kontakt er innafor min standard, og jeg er ikke så veldig kresen på utseende.

Ser for meg at man må ha en veldig bra profil for å dra de jentene som er vant til å få tilbud hele tia både i virkeligheten og på nettet. Jeg har ikke hatt en så bra profil helt enda, så jeg sliter litt med å dra i land de jeg virkelig vil ha. Det er først og fremst bildene som teller mest, profilteksten bør egentlig være mest mulig normal og subkommunisere mest mulig positivt om deg. Lærer litt om det på Bootcamp. Bildene teller 90%, så hvorfor bruke så mye tid på å optimalisere de siste 10%- ene profilteksten teller?

Stemning

@ChristianL
Jeg har brukt noen timer siste uken på bilder ;) så jeg tror det begynner å komme seg på den fronten. Det betyr ikke at jeg ikke vil ha "riktig" profiltekst av den grunn ;) jeg tror det kreves en del tanke bak de riktig gode profiltekstene, jeg vil iallefall ikke at jenter skal se på bildene og tenke "jaaaa..." og så ser de profilteksten og så blir det "neeei" :P

Femininist

For min del, helt krise! ikke haha eller huff, men skikkelig krise. fungerer det på jenter du liker er det flott, fortsett:) Jeg ville hoppet rett til neste profil, om det ikke er tydelig ironisk, da blir det kanskje litt attraktivt.

/Jente23
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Stemning

Quote from: Femininist on November 14, 2011, 00:54:33 AM
...om det ikke er tydelig ironisk, da blir det kanskje litt attraktivt.

Det er jo det som er hele greien da, at det skal være så ironisk at det er positivt liksom :P noe som vekker oppmerksomheten til den som leser med en gang!

Eller er det ikke noe lurt å prøve på det?

Selveste

Men hvis det er sånn at profilteksten teller 10% og bildene 90% så ser jeg ikke helt vitsen med de ironiske teite overskriftetene. Tjener jo ikke til annet enn at jentene rømmer.

Stemning

Quote from: Selveste on November 14, 2011, 11:20:00 AM
Men hvis det er sånn at profilteksten teller 10% og bildene 90% så ser jeg ikke helt vitsen med de ironiske teite overskriftetene. Tjener jo ikke til annet enn at jentene rømmer.

Du sier noe her, godt poeng!

Noen som har tips ang. profilen i sin helhet i den andre tråden? Er den litt lang eller? Kanskje jeg burde kutte ut noe?

ChristianL

Quote from: Stemning on November 14, 2011, 13:57:53 PM
Quote from: Selveste on November 14, 2011, 11:20:00 AM
Men hvis det er sånn at profilteksten teller 10% og bildene 90% så ser jeg ikke helt vitsen med de ironiske teite overskriftetene. Tjener jo ikke til annet enn at jentene rømmer.

Du sier noe her, godt poeng!

Noen som har tips ang. profilen i sin helhet i den andre tråden? Er den litt lang eller? Kanskje jeg burde kutte ut noe?
Profiltekstene mine er heller ikke noe gode har jeg hørt fra GV instruktørene, så jeg føler jeg ikke har så god dømmekraft der.

Eneste jeg kan komme med er det med subkommunikasjon, subkommunisere mest mulig positivt om deg og holde evt seksuelle undertoner veldig subtile (sånn at hu er i tvil om du faktisk mener det seksuelt), ikke veldig åpenbare som mange gjør. Aldri, aldri skryte av deg selv eller virke som du prøver å fremstå bedre enn du er. Aldri prøve å imponere på noen som helst måte. Gjem litt positivt om deg selv der du skriver om åssen type jente du søker isteden, for folk tolker automatisk at det du ser etter i ei jente er noe du kan stille med selv.

Ellers så høres det ut som Selveste har et poeng; hvis du har bra bilder så vil du ikke skremme vekk folk med en dårlig profiltekst eller en profiltekst som er altfor "Alfa-tom" eller generelt teit eller. Da kan du jo fort skremme vekk jenter som kanskje hadde sendt deg brev selv om du ikke hadde hatt profiltekst iheletatt.