Chatting på facebook

Started by Charming, November 28, 2011, 18:01:03 PM

Previous topic - Next topic

Casual

#45
Når jeg var 17 å hang på deiligst.no så var mine introspørsmål:"Hvor store pupper har du?" Idag er jeg 27år og spm er:"Hvordan er du som person?"  :D
Jeg modnet sakte,fikk sosiale antenner,lærte om menneskeatferd,fikk selvinnsikt,skrev masse over mange år.(man lærer av å få motgang og at ting ikke går din vei) Ved å vite hva som ikke fungerer, så vet du hva som fungerer. Det å skrive "riktig" sånn at ting går din vei er det ingen vits å tenke på. Du kan få til et møte,men fucke opp møtet fordi du ikke kan sitte å lese på forumet mens du er på date. Det du føler du kanskje hadde trengt er en mic i øret med en coach som forteller deg hva du skal si,gjøre osv. Men det hjelper ikke en dritt hvis du ikke er tilfreds med deg selv i utgangspunktet.Du klarer ikke levere setninger med selvtillit,uten selvtillit. Alle kan klare å skape en kjapp glød med en jente også ha sex med hun. Men hvis man ikke er en sammensatt person,så får man verken respekt,vennskap,forhold,sexbuddy osv.

Du høres 1000 ganger bedre ut enn meg når jeg var 16...Det eneste som manglet var en genuin interesse for henne...og også mangel på å ta ting videre. Her kommer målet ditt med hvorfor du i det hele tatt prater med henne inn i bildet. Drit i hva andre sier om alder osv. Så lenge du ikke skader noen og dere har en felles respekt og enighet med hverandre så kan dere gjøre hva dere vil. Det er forresten ingens business...Det er en sak mellom dere 2. Så det at du poster mld hennes her er egentlig ikke så bra.

Som jeg har sagt tidligere,du trenger deg selv mer enn noe annet.Og den dagen du liker deg selv så vil alt gå automatisk...Du trenger ikke lese på forum,finne teori,stille spørsmål. Din egen væren blir din beste venn og din eneste referanse.


Stanley

#46
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Stanley

#47
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.