Jeg eller hun?

Started by Tingles, December 05, 2011, 01:08:39 AM

Previous topic - Next topic

Tingles

Var på byn for ett par dager siden og fikk roen på en dame på stedet. jeg kisscloset veldig fort uten å ta det særlig videre derifra, men hun ble med oss overalt før jeg endte opp med å følge henne hjem. På terskelen til leiligheten hennes sto vi en 5 min og rotet før det ble klart at det ikke skjedde noe mer den kvelden. Det gjorde meg ingenting, kunne være nok av grunner for det og interesse var ikke en av de virket det som.
For ikke å snakke om at jeg var litt for full, med alle handicap det fører med seg.

Mens jeg var på vei hjemover fikk jeg en melding og ville veldig gjerne likt å lese hva dere har å si på det.


Frøken: Godnatt :)

Meg: Sov godt!

Meg: Hvordan fikk du dette nr?

Frøken: Magisk :O haha.. du ringte jo fordi jeg ikke fant tlf

Meg: Herregud du er surrete! Og magsik.. steike

Frøken: Du som ikke har kontroll :p løk

Meg: Ka? Husker ikke HELE kvelden! Husker å drite meg ut på dansegulvet og litt mye til!


Etter den meldingen fikk jeg ikke svar.. Jeg ser for meg at det kan ha med at det tok meg en halvtime å svare, så hun fikk tid til å sovne.

Dagen etter sendte jeg henne en melding seint på kvelden.

Meg: Formen fin?

Frøken: Ja, nå er den fin hvertfall. var ikke likebar tidligere idag:p derda?

Meg: Jeg er trøtt som en strømpe og skolen var ikke særlig informativ for å si det sånn..men nå har jeg mandarin, pepperkaker, julebrus, dyne og film..så jeg overlever

Frøken: Hahah :p bra du ikke døde da. Julebrus og dyne og greier? Har ordna deg bra du :) Jeg har sjokomelk og sofakroken helt for meg selv. Kan ikke klage jeg heller :)

Meg: Sjansen var stor for at jeg døde..jeg tråkket faktisk i en dyp pytt idag..kunne vært piraya der..men heldigvis ingen fylleangst


Den siste meldingen der merker jeg nå at egentlig ikke var så kul som jeg trodde den var :p men har ikke hørt fra hun siden.

Hvordan bør jeg gå fram nå og hvor ligger feilen min så langt? Har aldri vært god på sms eller msn o.l. fordi jeg har blir for desp i fremtoningen min.
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Carebear

Personlig bruker jeg basicly bare sms som et verktøy for å møte noen igjen. Kanskje du bør teste det ut? :)
- Funshine Bear loves to play and tell jokes all the time, but sometimes forgets that there are times in life you must be serious.

[url="http://lolpics.se/pics/12317"]http://lolpics.se/pics/12317[/url].

Femininist

Hun tar initiativ til å sende melding og basicly overtalte deg til å sende meldingen "Høres digg ut, vil du ha selskap". Hadde jeg vært "frøken", hadde jeg ikke sendt melding på ei stund! ;)

Sender du melding til henne litt senere idag om at du har kakao eller noe annet (som er mye bedre enn sjokomelk), så får du trolig ett svar som gjør det enkelt for deg å invitere henne hjem, eller deg selv over til henne.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Tingles

SELVFØLGELIG! hvordan så jeg ikke det.. det er jo så åpenlyst :p

Tenkte jeg skulle bruke sms til å møte henne igjen, men skape en form for rapport først.. blir det ikke litt rart hvis første meldingen er "bli med å ta kaffe på eat my muffin denne uken da" ?
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Anders GV

Quote from: Tingles on December 05, 2011, 10:38:52 AM
Tenkte jeg skulle bruke sms til å møte henne igjen, men skape en form for rapport først.. blir det ikke litt rart hvis første meldingen er "bli med å ta kaffe på eat my muffin denne uken da" ?
Egentlig ikke :)

Sms-ene dine bryter mer rapport og tillit enn de skaper, spesielt denne:
Meg: Ka? Husker ikke HELE kvelden! Husker å drite meg ut på dansegulvet og litt mye til!

Stemning

#5
Hehe Tingles hva med ny plan, du kjører alle meldinger innom her og får tilbakemelding før du svarer hver enkelt? ;)

Men serr, jeg tror ikke det er kjørt allerede. Har ihvertfall ikke noe å tape på å begynne en ny og bedre interaksjon som Femininist var inne på.

Tingles

Ser ut som det er en god plan stemning :D

Nei tror ikke det kjørt enda heller, men sjansene minsker :p
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.