Farge øyenbrynene mørkere

Started by Potet, December 07, 2011, 17:13:16 PM

Previous topic - Next topic

Stemning

Eddie jeg kan bare snakke om askebrun som jeg prøvde, men den funket genialt på meg. Helt vanvittig riktig farge om jeg kan si det selv :):) jeg har mørkblondt hår uten noe rødskjær da.

sweet

Quote from: Eddie on December 15, 2011, 01:37:31 AM
Tenker også å teste dette, men blir litt usikker på hva jeg skal velge. Leser på de fleste andre forum at askebrun er ganske mørk, mens brun er lysere... Har temmelig lyse og små øyenbryn så føler jeg trenger dette. Ellers har jeg mørkeblondt hår med litt rødskjær i, og et facialhair som er en blanding mellom mørkeblondt og kopperrødt avhengig av lys...

Så hva skal jeg velge brun, eller askebrun? :)

Du skal ha brun. Lykke til!  ;)
Led meg ikke inn i fristelse, jeg kan finne veien selv.

Eddie

Gikk på vita og dama som jobba der påstod at askebrun vile passe best til meg, så jeg gikk for det. Prøvde først 5 minutter, så 8 minutter og til slutt 12 minutter. Fargen ble fin og naturlig(føler jeg), men vurderer fortsatt og ha fargemassen i litt lenger.

Stemning

Quote from: Eddie on December 17, 2011, 20:45:31 PM
Gikk på vita og dama som jobba der påstod at askebrun vile passe best til meg, så jeg gikk for det. Prøvde først 5 minutter, så 8 minutter og til slutt 12 minutter. Fargen ble fin og naturlig(føler jeg), men vurderer fortsatt og ha fargemassen i litt lenger.

Yay, kult at det virker. :) Min farge sitter fint enda, har kanskje mistet 5 % men jeg tror ikke jeg vil trenge å gjøre dette oftere enn en gang i mnd eller annen hver.

Jeg vet at det ikke utelukkende er dette som gjør det, men jeg har følt at damer syns jeg er penere allerede, bare etter farging av øyenbryn altså. No joke! :p Har jo selvsagt mye med at jeg er bedre med damer nå en før osv, men det er noe med hvordan de ser på meg også. Jeg er overbevist om at jeg er mye kjekkere. ^^

Potet

Gleder meg til å se hvordan mine resultater blir, selv om jeg ikke tror det blir sååå mye forskjell, da jeg allerede har ganske mørke øyenbryn, men har lite definisjon på sidene. Etter at jeg opprettet denne tråden har jeg blitt mye mer oppmerksom på hvordan øyenbrynene til andre er, og det har veldig mye å si. Ikke like viktig som nese i forhold til øyne og nese, men likevel noe av det viktigste, og er ikke minst en del av utseendet man kan gjøre noe med!
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Femininist

Quote
Jeg er overbevist om at jeg er mye kjekkere. ^^

Betviler ikke at det er sant (vet hvor stor forskjellen er på meg selv), men tror den overbevisningen er det som gir deg det lille ekstra ;)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Potet

Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Stemning


Femininist

All medisin er bedre enn ingen medisin <3
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Potet

Da har jeg også farget øyenbrynene. Ble absolutt forskjell, selv om jeg burde startet å påføre på de ytterst byrene og så gått innover ettersom de er på yttersiden jeg mangler definisjon (hårmengde). Er ganske mørk, så peisa på med 10-12 minutter med et gang. Tar en ny omgang helt ytterst nå. Nå må jeg passe på så jeg ikke overdriver. Øyenbrynene skal forøvrig stoppe der hvor man tar en rett strek fra nesen i retning mot øyets ytterkant.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

ciljan

Potet:Hvordan gikk fargingen?Ser det naturlig ut?I likhet med deg har jeg mørkblondt hår (ser nesten helt mørkt/svart ut når jeg har i hårprodukter som gir litt wetlook) og jeg har relativt mørke øyenbryn,men "sliter" også med at det de er lite fyldige ytterst.Kunne tenkt meg å prøve farging og lurer derfor på om brynene dine ser tykkere ut etter fargingen?Er bare jævlig redd for at det skal se for mørkt ut og dermed unaturlig.Hva bruker du når du påfører fargen,q-tip?

Potet

Det gikk veldig bra! Jeg ville hatt noen nære venner/familie som ville påpekt det hvis det hadde sett rart ut. Jeg merker forskjell selv, men det er ingen andre som har gjort det tydeligvis. Hadde noen lysere øyebryn som nå var blitt mørke som jeg måtte nappe vekk siden det så litt rart ut. Øyenbrynere ser absolutt mørkere ut etter at jeg farget dem. Påførte fargen med den lille pinnen som fulgte med, men man kan fint bruke q-tips også.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

ciljan

Ok,takk.Tror jeg skal prøve dette o morgen,men er fortsatt jævlig redd for at det skal se rart ut.Det var fargestyrke askebrunt du brukte ikke sant?

Femininist

Quote from: ciljan on February 06, 2012, 16:47:25 PM
Ok,takk.Tror jeg skal prøve dette o morgen,men er fortsatt jævlig redd for at det skal se rart ut.Det var fargestyrke askebrunt du brukte ikke sant?

Ha sprit og olje tilgjengelig, det fjerner det meste i tilfelle det blir rart.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

ciljan

Ha sprit og olje tilgjengelig, det fjerner det meste i tilfelle det blir rart.
[/quote]

Ok,men hva slags type sprit og hva slags olje?Sorry,blir litt forvirra av slike tips :)