Svart skjorte

Started by lamasen, December 30, 2011, 20:23:56 PM

Previous topic - Next topic

lamasen

Hva mener folket her om svart skjorte?

Jeg synes den er litt vanskelig å kombinere med andre ting. Da det lyseste plagget skal være innerst blir den litt håpløs til dress og cardigans, og sammen med svarte jeans føler jeg brått jeg sender ut denne vibben:



Noen som har noen gode eksempler på hvordan man bruker den fett ?

Stemning

Penbukse i grå, +dress-sko. Koksgrå/mørk grå ytterfrakk

Claw


vinteRR

Hank moody har på seg en blå skjorte der hvis jeg ikke ser helt feil.


Chuck Baz

Er det bildet jeg også hadde tenkt å linke til, lest GQ? :p

Selveste

Det er riktig at det lyseste plagget skal være innerst. Heldigvis har alle regler et unntak, og det er allment kjent at svart er den eneste fargen som avviker fra denne regelen.

Gutt20

Tenkte å bumpe denne litt...

Leser forskjellige steder her på forumet at instruktørene gjerne går i svart skjorte.
Men hva kombinerer dere det med?

Svart skjorte + svart skinnjakke er jo veldig kult, men hvilken farge er det da på buksene? Med mørkegrå/mørkeblå/svarte bukser blir det hele veldig svart. Men er det OK, det, kanskje?

Hva synes dere? Hva går dere med ellers når dere går med svart skjorte?

Rusken

Grå jeans er definitivt det råeste du kan bruke kombinert med en svart slim fit skjorte. Legg til en god klokke og røde converse eller pensko. Da har du det.

Egil GV

Svart skjorte passer til alle de fargene du nevnte. All black er ingen problem, går ofte sånn selv :)
Gjør en ting du er redd for hver dag!

Vestlending

Har fått mye tips her frå som har hjulpet meg mye:

dagligvare

Quote from: lamasen on December 30, 2011, 20:23:56 PM
Hva mener folket her om svart skjorte?

Jeg synes den er litt vanskelig å kombinere med andre ting.

Noen som har noen gode eksempler på hvordan man bruker den fett ?

Whut? Svart skjorte passer jo til absolutt alt. Kanskje unntatt svarte bukser, da kan det bli litt overkill. Skjønner rett og slett ikke hva du mener?