Players

Started by Anugita, January 01, 2012, 17:56:23 PM

Previous topic - Next topic

Anugita

Quote from: Casual on January 22, 2012, 03:33:22 AM
Anugita

Hvis andre stempler en jente som hore så tenker hun kanskje det om seg selv også? Altså at personen selv begynte å tvile på seg selv først og føler seg mindre jo fler hun ligger med? Hva kom først, at andre begynte å dømme jenta, eller at jenta begynte å dømme seg selv?

Ingen kan gjøre deg til noe du ikke føler at du selv er. Så at andre vil stemple deg som hore er ikke ditt problem. Hvis du ikke hadde eksistert så hadde de funnet noen andre å plukke på. Derfor er aldri negative bemerkninger personlige, de bare prøver å kaste sine usikkerheter på deg i håp om at de klistrer seg fast.

Hehe, jeg går ikke rundt å tror jeg er billig eller ser på meg selv som hore, ingen fare for det enda ihvertfall ;) Og har heller ikke fått kommentarer på det, men om det skal fortsette i ett tempo som andre i tråden her foreslo kan jeg jo fort få rykte på bygda som ho som er lett på tråden ;) Og da blir det jo ihvertfall umulig å finne noen som vil mer enn bare sex :)

Quote
Når en gutt får øye på deg får han et intrykk av deg,det kan være bevisst eller ubevisst. Og han får det intrykket som du gir deg selv. Vi mennesker får alltid med oss subkommunikasjonen og de små kroppspråkbevegelsene. Hvordan en person er gjenspeiler hvordan personen føler seg på innsiden. Så hvis du vil tiltrekke deg bedre menn så må du fokusere på hva du vil ha, ikke på hva du IKKE vil ha. Men det er jo bare en liten del. Du må føle deg bra generelt.

Og det er der jeg tydeligvis sliter, jeg sender ut signaler jeg ikke er klar over at jeg sender ut...

Quote
Hvorfor er visse jenter 'barbie' jenter? La oss ta det mest ekstreme tilfellet. De farger håret,skaffer lengre negler,større lepper,pupper, lengre øyevipper,hår og solbrun hud.De gjør ALT de kan for å fremheve alt det fysiske. Men hva hjelper egentlig det når det er utsrålingen som tiltrekker? Det er måten man er på som "fremhever" utseende ditt for deg. Uansett hvordan du ser ut. Så vil man se en forandring så må man være den forandringen man vil se.
Det viktigste er ikke å SE bra ut men FØLE deg bra. Men når du føler deg bra så SER du bra ut også. Bare ikke glem det. Det gir gode vibber til guttene. (ooooi snikreklame:P)

Jeg så en gang to venniner som var veldig pene... Hun ene var kort og hun andre var høy....men hun høye var mest fysisk pen,men hun var ikke tiltrekkende ellers. Men hun korte var "penere" og tiltrekkende. Hun hadde hele pakka.Kjærestepotensiale. Du kan si innstinktet mitt ville ha hun høye fysisk pene, men JEG ville ha hun korte med god utsråling. Hvis jeg ikke hadde en hjerne så hadde nok penisen min dratt meg mot hun lange fysiske pene:D Og sånn tror jeg faktisk ALLE gutter er,om de er klar over det eller ikke. Jeg mener det er visse ting som er elementære og grunnlegende likt i visse menneskelig atferd. Vi er ikke skapt for å dulle med hverandre på valentines day, vi er skapt for å overleve og reprodusere oss. Så man må ikke bli for drømmende opptatt av den sex in the city tilværelsen.

Men HVA er det ho lille sendte ut i forhold til ho høye? Hvva var forskjellen i væremåte, blikk-kontakt, oppførsel, språk osv?

Quote
Holde tilbake sex er jo noe man evt. bruker etter at man har tiltrukket noen....Men du vil jo tiltrekke deg en person med forhold som intensjon helst FØR. Gjør du det så slipper du å leke og spille spill med en som du tviler på.
Jeg tror måten du tenker på kanskje ødelegger litt for deg...Det at du MÅ sjekke hvordan en gutt er i senga før det går videre, vil synes på deg og derfor tiltrekker du deg gutter som vil det samme. Det synes på deg at det er greit. Du blir som en magnet som sier:Kom til meg, jeg er klar for et ligg:P Trenger ikke å se helt hore ut fordet, det er utsrålingen. Det er følelsene du føler og tankene bak de som får deg det du ønsker deg eller ikke ønsker deg.

Hehehe, så jeg må endre innstillingen og heller tenke at om han er drepen kjedelig i senga må vi bare takle det på en eller annen måte? Men det jeg leser her er jo rett å slett at for å få gutta til å ville mer enn sex/fuckfriend MÅ man vente med sexen?

Quote
Så hvis man føler seg litt horete så utsråler man kanskje det også?
Måten du kler deg på,måten du tenker på,hvordan du går på,hvordan du snakker...Det er ikke hva du sier,det er hvordan du sier det.
hva du utstråler(du hadde sikkert et mer søtt og uskyldig særpreg da du var yngre og mer jomfruelig?)

Jeg var iallefall mer usikker før, fant meg i mer tull, turte ikke si ifra og bare smilte, turte ikke holde øyenkontakt med noen... Så mer ned i bakken...  Men klesstilen er ganske lik, jeg har alltid vært en som bare går i jeans og div trøyer/gensere ettersm hvor kaldt/varmt det er ute...

Quote
Bare du vet om noe av dette stemmer, jeg kaller ikke deg hore:P Bare ta det til deg hvis det er nyttig for deg.
Men poenget er det du gir ut til verden får du tilbake...Så jo mer ærlig,trofast,lojal osv. du føler deg jo mer av den typen vil du tiltrekke deg. Det er her jeg tror likt tiltrekker likt kommer inn.... Kunne egentlig sagt det på en annen måte....Like tanker tiltrekker like tanker.
Hvis du får et spesielt smil av en gutt så gir du automatisk det samme tilbake...Det er en naturlig reaksjon. Samme med hvis DU gir et spesielt smil så får du det tilbake. Tatt i betrakning at dere er oppmerksom på hverandre og det er en kjemi i luften.

Du har skrevet mange gode tips som jeg absolutt skal ta med videre... Skal høre litt med kompiser om hva de faktisk leser av meg som  jeg ikke er klar over selv, og om de synes jeg kler meg utfordrende... (Synes ikke selv jeg gjør det, jeans og trøye av noe slag/genser er det jeg vanligvis går i)...

Quote
En ting jeg la merke til du skrev er at den ene gutten ville ikke at du skulle holde på med fler samtidig...men så gjorde han det selv. Det har jeg opplevd og, at det er en spesiell ting jeg forventer av jenta men som jeg ikke faktisk gjør selv.... Jeg var ikke klar over at jeg var sånn før jeg såret noen. Og ble litt sjokkert over den ubevisste mannlige ego. Men siden gutter gjør ting som er greit for DE men ikke for jenta, kanskje jenter også gjør sånne ting? Som sagt likt tiltrekker likt.

Hehe, jeg har aldri holdt på med flere enn en om gangen, har aldri hatt samvittighet til det.. Men begynner jo å skjønne at det er det som er vanlig, og at de som bare holder seg til en frem til det er definert noe er uvanlige...

Quote
Nå kom jeg til å tenke på at mange gutter går bort til alle de pene jentene de ser uansett.... Men hadde de egentlig gjort det hvis jenta var mer tildekket,optrådde seg annerledes og ellers så mer 'vanlig' ut? Du må spørre deg selv om du tiltrekker deg guttene mest pga. måten du SER ut på eller måten du ER på. Du gjør de kanskje seksuelt frustrert jo mer "tøsete" du går og jo mer "tøsete" du oppfører deg. Igjen hvilken holdning du har gjenspeiler seg på utsiden.

Tja, som sagt er det vanskelig å bedømme hva man selv utstråler, i forhold til hva man tror man utstråler...

Quote
Tough love reality serien som gikk på tv3 er gull verdt for jenter. Det var bootcamp for jenter om hvordan finne "mr right". Datingcoach Steve Ward er veldig flink til å ta opp de tingene du/dere alltid har lurt på. Han sier det så mye bedre, hvorfor dere tiltrekker dere det dere gjør.

VH1 Tough Love
http://www.barnesandnoble.com/w/crash-course-in-love-steven-ward/1100363931

Jeg så den når den gikk på TV, men synes egentlig ikke jeg ble noe klokere... Synes ingen av prototypene passa til meg den gangen, men jeg har jo kanskje forandret meg siden det? Skal se den igjen og se om jeg kjenner meg mer igjen i noen av de :)

Og takk igjen for langt og informativt innlegg :)

Casual

#31
Men HVA er det ho lille sendte ut i forhold til ho høye? Hvva var forskjellen i væremåte, blikk-kontakt, oppførsel, språk osv?

Hun lille var brisen for det første...og da var hun seg selv.Godt humør og smil. Det er mange jenter som er drømmedamer når de er fulle nettop fordi da tør de å være seg selv. Det er nesten standard nordmenn å være ærlige og åpne i fylla. Så at hun så åpen ut var tiltrekkende. Også smilte hun sjarmerende og hadde glød i øynene...også var det måten hun så på meg mens hun smilte.Det søte toneleiet hennes og latteren. Hun var positiv og imøtekommende og virket nysgjerrig. Og jeg kan faktisk se i øynene til jenter om de synes jeg er kjekk eller ikke...Og det synes hun. Det har ikke noe å si om hun liker utseende mitt eller ikke.... Men det faktum at hun vurderer meg som potensiell kjæreste og elsker...det føles bra og jeg begynner å vurdere hun...veldig raskt går vurderingen over til lyst.Også er gnisten tent;P Det er mange ganger jeg ikke har lagt så merke til en jente....men med en gang jeg vet(eller tror) at hun vurderer meg så begynner jeg å vurdere hun. Tenker på muligheten om det kunne blitt noe(sex og/eller forhold)   Så en av mine grunner for at jeg har blitt så forelska tidligere er fordi jeg har innbilt meg at hun tenker på meg og legger merke til meg.....
Når man går rundt å tenker at noen liker deg så tenker man positivt...konstant. Og den positiviteten gjør at du ender opp med å bli forelska i deg selv;P Hvertfall i mitt tilfelle(ubevisst selvfølgelig) Det tror jeg hvertfall er delvis av forelskelsen,det å faktisk like seg selv.
Så jeg tror begge parter gjør en innsats for å skape friksjon og glød uten å være klar over det engang. Så hvilke signaler du sender ut og hvordan du føler deg har en sammenheng.

Hun høye prata i tlf, og så "sint" ut. Jeg synes de peneste jentene egentlig ser truende ut og ikke særlig innbydende,"sinte"...tror ikke de er klar over ansiktsutrykket deres. Kanskje de har blitt morske etter alle guttene som har prøvd seg? At ansiktsmimikken tar en sur form. Tror faktisk det har en sammenheng også.Hun hadde lukket kroppspråk,holdt armene i kors og drev mye med mobilen.... Hun var også mer bestemt på at de SKULLE til det spesielle utestedet,mens hu lille kunne lett blitt overtalet til noe annet. Hun høye var stiv og bestemt. Usikre gutter hadde kalt hu en bitch.  En ting angående det, før så var jeg veldig tøffel og fløtepus...Og da synes jeg en viss jente var "too much"....direkte,drage,intens. Ble litt "redd" hu:P Men hvis jeg hadde vært selvsikker så hadde hun ikke vært skremmende.
Så cluet er vel å finne en balanse mellom bitch og tøs :D

Hehehe, så jeg må endre innstillingen og heller tenke at om han er drepen kjedelig i senga må vi bare takle det på en eller annen måte? Men det jeg leser her er jo rett å slett at for å få gutta til å ville mer enn sex/fuckfriend MÅ man vente med sexen?

Nei;P Men du må sende kjæreste vibber fremfor "ooh..er du noe god i senga?" vibber. ;D
Som Square PUA sier, kanskje du har fuck eyes? hehe

Jeg var iallefall mer usikker før, fant meg i mer tull, turte ikke si ifra og bare smilte, turte ikke holde øyenkontakt med noen... Så mer ned i bakken... Men klesstilen er ganske lik, jeg har alltid vært en som bare går i jeans og div trøyer/gensere ettersm hvor kaldt/varmt det er ute...

Da kan det ikke være cleaveagen som tiltrekker seg de. Da er det sikkert restylanen i leppene dine... :-*      I kid I kiiiid :P

Hehe, jeg har aldri holdt på med flere enn en om gangen, har aldri hatt samvittighet til det.. Men begynner jo å skjønne at det er det som er vanlig, og at de som bare holder seg til en frem til det er definert noe er uvanlige...

Ja og det går begge veier for begge kjønn. Hvis ingen tar deg med pusten så er man tilgjengelig inntil det skjer. Så det er ikke urimelig av noen å drive med fler så lenge man ikke har snakket om noe ekslusivitet med hverandre. Dårlig kommunikasjon får man ta skylden for selv, hvis man ikke er fornøyd.
En note der også: Dere jenter kan tillate dere selv å spørre oss gutter om spørsmål TIDLIG i et forhold istedet for å vente 100 år og SÅ går ting til helvete. Spør det du lurer på som vil gjøre deg trygg på han. Men jo mer usikker en jente er, jo fler sprørsmål antar jeg at hun har.
Det å være usikker og eller mangle en intensjon gjør at man får det man ikke vil ha.

Jeg så den når den gikk på TV, men synes egentlig ikke jeg ble noe klokere... Synes ingen av prototypene passa til meg den gangen, men jeg har jo kanskje forandret meg siden det? Skal se den igjen og se om jeg kjenner meg mer igjen i noen av de

Jeg synes det var sykt lærerikt. Men pga. hvordan de var kledd,ble opfattet,hva de tenkte,åssen intensjon de hadde. Egentlig jenteversjonen av en guttebootcamp;D Spesielt hu hore dama. Hu som så skikkelig tøs ut og bare hadde sex hele tida.... Altså hele poenget med programmet var at de skulle tiltrekke seg en kjæreste for langvarig forhold. Og det var ikke de signalene de sendte ut i det hele tatt.

Noenganger må man bare se nærmere på det

Anugita

Oooh, så fancy sitering du fikk til ;) Prøver jeg og, blir lettere å lese enn all siteringa tror jeg...


Hun lille var brisen for det første.. osv

Med andre ord var ho mer imøtekommende? Så om ho høye hadde smilt og virket litt hyggeligere kunne du like gjerne falt for henne, egentlig?

Nei;P Men du må sende kjæreste vibber fremfor "ooh..er du noe god i senga?" vibber. ;D
Som Square PUA sier, kanskje du har fuck eyes? hehe


Hahaha, den kommentaren om "fuck eyes" har jeg faktisk ikke fått med meg.. Hva i all verden er fuck eyes? Er det måten man ser på noen på, måten man sminker øya på?

Da kan det ikke være cleaveagen som tiltrekker seg de. Da er det sikkert restylanen i leppene dine... :-*      I kid I kiiiid :P

Hehehe, leppene mine er omtrent ikke-eksisterende, så må heller være at de ser cleveage under genseren :P Nesten uansett hvordan jeg kler meg vil nok brystene mine synes... Men tror ikke jeg sender ut signaler hverken via klær eller utseendet, kler meg helt vanlig tror jeg, og er langtifra noen sminkedukke eller mennesklig versjon av Barbie, bortsett fra langt blondt hår...

Ja og det går begge veier for begge kjønn. Hvis ingen tar deg med pusten så er man tilgjengelig inntil det skjer. Så det er ikke urimelig av noen å drive med fler så lenge man ikke har snakket om noe ekslusivitet med hverandre. Dårlig kommunikasjon får man ta skylden for selv, hvis man ikke er fornøyd.
En note der også: Dere jenter kan tillate dere selv å spørre oss gutter om spørsmål TIDLIG i et forhold istedet for å vente 100 år og SÅ går ting til helvete. Spør det du lurer på som vil gjøre deg trygg på han. Men jo mer usikker en jente er, jo fler sprørsmål antar jeg at hun har.
Det å være usikker og eller mangle en intensjon gjør at man får det man ikke vil ha.


Jeg får litt sånn hetta av tanken på at fyren evt har sex med andre enn meg og sånn, trodde faktisk ikke det var vanlig, men herregud jeg skal love deg jeg ikke kommer til å ha sex med noen før jeg har forsikra meg om at han ikke driver med andre heretter! Tenker de ikke på fare for sykdommer og div? (ja ja man kan bruke kondom, men det er KJEDELIG i lengden!)

Jeg synes det var sykt lærerikt. Men pga. hvordan de var kledd,ble opfattet,hva de tenkte,åssen intensjon de hadde. Egentlig jenteversjonen av en guttebootcamp;D Spesielt hu hore dama. Hu som så skikkelig tøs ut og bare hadde sex hele tida.... Altså hele poenget med programmet var at de skulle tiltrekke seg en kjæreste for langvarig forhold. Og det var ikke de signalene de sendte ut i det hele tatt.

Hehe, men de var jo også typisk AMERIKANSKE! Superbitch, superbillig, supersjenert, superdesperat på å få gifta seg før ho ble 25 osv... Tror de færreste norske jenter er like stereotype som de som var med der, ingen jeg kjenner er like ille iallefall  ;D

Casual

#33
Med andre ord var ho mer imøtekommende? Så om ho høye hadde smilt og virket litt hyggeligere kunne du like gjerne falt for henne, egentlig?
Hun var ikke avvisende og lukket,så ja.Hun hadde forresten litt fuck eyes. Altså tørst i blikket...tørst på (brus?) :D
Ja kunne falt for hu høye da...og hadde falt hardere:D Om hun vi hadde hatt samme kjemi.Det er visse typer mennesker som bare forstår hverandre og klikker.Som det er veldig behagelig å være i nærheten av....Jeg har erfart 1 hittil...og vi fullfører faktisk hverandres setninger..vi er synkronisert bokstavelig talt. Hadde aldri trodd på den klisje setningen om jeg ikke hadde erfart det selv. Men tror ikke hun høye hadde klikka med meg uansett. Kanskje det er som hit musikk? Det er 2 typer hitsanger...den typen du forelsker deg i med en gang,som du klarer å forstå veldig lett...og den andre er at du ikke liker sangen helt først...men den vokser på deg og du digger den etter en stund...kanskje til og med mer enn den lettfordøyelige hitsangen?

Men for å si det enkelt. Min kåthet ville ha hu høye og JEG ville ha hu korte. Så det ultimate hadde vært å få begge. ;D En heftig vakker elsker og en kone man kan prate med:P Forhåpentligvis er hu korte alt man trenger.
Jeg har også lagt merke til for meg at formene til en jente har ingenting å si...Jeg har blitt forelska i en rett strek så og si.Og jenta er kanon for det.

Hahaha, den kommentaren om "fuck eyes" har jeg faktisk ikke fått med meg.. Hva i all verden er fuck eyes? Er det måten man ser på noen på, måten man sminker øya på?
Jeg kan ikke den gramatisk korrekte definisjonen. Men det er jo at en jente ser tørst ut i blikket,kåt,villig,sugen,klar. Sminken ekskludert....men kan tenke meg en bra sminke fremhever blikket enda mer.Rawr. Det er et bedårende og heftig blikk.
Som jeg sa tidligere så kan jeg se om jenter vurderer meg....Jeg vil kalle det delvis fuck eyes...for allerede der og da har de bestemt seg for om de kan ha sex med meg eller ikke.


Hehehe, leppene mine er omtrent ikke-eksisterende, så må heller være at de ser cleveage under genseren Nesten uansett hvordan jeg kler meg vil nok brystene mine synes... Men tror ikke jeg sender ut signaler hverken via klær eller utseendet, kler meg helt vanlig tror jeg, og er langtifra noen sminkedukke eller mennesklig versjon av Barbie, bortsett fra langt blondt hår...
Langt blondt håååår. Jeg har ikke hørt 1 menneske som ikke sier at blondiner skiller seg ut i mengden.Dere er magneter. Dere er visuelt mer synlig. Og mange tror sikkert dere er lett oppnåelige, 'barbie',dumme som fy og lett å overtale :D
Det virker ikke som om du ser eller virker tøsete.
Men forresten hva kan man egentlig forvente av mannfolk på et typsik utested? Er de ikke der bare for å finne dagens fangst?

Høres jo ut som du hadde funnet noe mer seriøst på steder hvor folk gjør noe gøy ikke bare drikker. Tenk intelligente ting...dansebarer, biljard, singelfest. I don't know.


Jeg får litt sånn hetta av tanken på at fyren evt har sex med andre enn meg og sånn, trodde faktisk ikke det var vanlig, men herregud jeg skal love deg jeg ikke kommer til å ha sex med noen før jeg har forsikra meg om at han ikke driver med andre heretter! Tenker de ikke på fare for sykdommer og div? (ja ja man kan bruke kondom, men det er KJEDELIG i lengden!)
Ja det er mongo, but he better use a raincoat. Hva skal man egentlig bruke hvis man ikke bruker kondom? Det er ikke kjedelig i lengden,det er kjedelig.Punktum

Anugita


Hun var ikke avvisende og lukket,så ja.Hun hadde forresten litt fuck eyes. Altså tørst i blikket...tørst på (brus?) :D
Ja kunne falt for hu høye da...og hadde falt hardere:D Om hun vi hadde hatt samme kjemi.Det er visse typer mennesker som bare forstår hverandre og klikker.Som det er veldig behagelig å være i nærheten av....Jeg har erfart 1 hittil...og vi fullfører faktisk hverandres setninger..vi er synkronisert bokstavelig talt. Hadde aldri trodd på den klisje setningen om jeg ikke hadde erfart det selv. Men tror ikke hun høye hadde klikka med meg uansett. Kanskje det er som hit musikk? Det er 2 typer hitsanger...den typen du forelsker deg i med en gang,som du klarer å forstå veldig lett...og den andre er at du ikke liker sangen helt først...men den vokser på deg og du digger den etter en stund...kanskje til og med mer enn den lettfordøyelige hitsangen?

Men for å si det enkelt. Min kåthet ville ha hu høye og JEG ville ha hu korte. Så det ultimate hadde vært å få begge. ;D En heftig vakker elsker og en kone man kan prate med:P Forhåpentligvis er hu korte alt man trenger.
Jeg har også lagt merke til for meg at formene til en jente har ingenting å si...Jeg har blitt forelska i en rett strek så og si.Og jenta er kanon for det.


Men det du sier, er med andre ord at om man er blid og imøtekommende, og ikke ser ut som Frankensteins brud, så er det egentlig helt tilfeldig om du kunne falt for jenta eller ikke? Det er ikke noe spesielt man sender ut, det går bare rett og slett på kjemi? Og da er man jo litt bort fra tråden igjen, for spørsmålet er jo hva som gjør at man bare ender som FF kontra kjæreste....


Jeg kan ikke den gramatisk korrekte definisjonen. Men det er jo at en jente ser tørst ut i blikket,kåt,villig,sugen,klar. Sminken ekskludert....men kan tenke meg en bra sminke fremhever blikket enda mer.Rawr. Det er et bedårende og heftig blikk.
Som jeg sa tidligere så kan jeg se om jenter vurderer meg....Jeg vil kalle det delvis fuck eyes...for allerede der og da har de bestemt seg for om de kan ha sex med meg eller ikke.


Hehehe, og hvordan i all verden vet man da om man har sånne øyne? Jeg kom på nå at faren min ALLTID må se på lotto-sendinga når det er ho blonde dama som har sendinga, fordi ho "ser så kåt ut"... (Og før noen begynner å lure, jeg fikk pressa det ut av han etter at han prøvde seg lenge med å si at ho var flott, men den dama er jo langtifra pen...) Og jeg tviler på at ho dama er klar over hvordan enkelte mannfolk oppfatter henne, ho kler seg jo hverken utforderende eller er speielt pen/barbie eller gjør sexuelle tilnærmelser via skjermen...

angt blondt håååår. Jeg har ikke hørt 1 menneske som ikke sier at blondiner skiller seg ut i mengden.Dere er magneter. Dere er visuelt mer synlig. Og mange tror sikkert dere er lett oppnåelige, 'barbie',dumme som fy og lett å overtale :D
Det virker ikke som om du ser eller virker tøsete.


Kanskje jeg burde farga håret? :P Nei, men altså... Har lurt på om hårfargen kan ha noe å si, at man virker billigere eller whatever? De som har blitt valgt til fordel for meg har alle vært brunetter... Og i tråden her inne om hva man faller for, så svarer de fleste gutta brunetter.. Kan være noe gutta oppfatter hos blondiner ubevisst?

Men forresten hva kan man egentlig forvente av mannfolk på et typsik utested? Er de ikke der bare for å finne dagens fangst?
Høres jo ut som du hadde funnet noe mer seriøst på steder hvor folk gjør noe gøy ikke bare drikker. Tenk intelligente ting...dansebarer, biljard, singelfest. I don't know.


På ett utested skjønner alle hva som er agendaen, så er ikke de gutta som er problemet... Problemet er jo at jeg har trodd vi har hatt mer på gang, også har det vist seg at jeg bare har vært ett høl de har brukt mens de har venta på å slippe til hos noen andre... Gjerne over flere måneder....




Casual

#35
Du står opp kl 06:00 å skriver?;P Det er godt gjort.

Men det du sier, er med andre ord at om man er blid og imøtekommende, og ikke ser ut som Frankensteins brud, så er det egentlig helt tilfeldig om du kunne falt for jenta eller ikke? Det er ikke noe spesielt man sender ut, det går bare rett og slett på kjemi? Og da er man jo litt bort fra tråden igjen, for spørsmålet er jo hva som gjør at man bare ender som FF kontra kjæreste....
Hadde ikke falt for hvem som helst bare fordi de er åpne osv. Bare hu korte i mitt ene tilfelle som jeg ble selv overrasket over jeg likte bedre siden hun lange var fysisk penere. Eller en rødhåret kollega av meg som jeg ikke synes var noe pen eller hadde god personlighet først....men som etterhvert ble en av de peneste kollegaene mine fordi hu hadde fantastisk personighet. Hun "vokste" på meg. Vi ble kjent,åpnet oss for hverandre...
Hvis du feks ringer på døra mi nå og er åpen og hyggelig osv. så er det ikke sikkert det "klikker" fordet. Det er opp til kjemien....så det er kjemien som er nøkkelen uansett. Hva er kjemi? Aaaaaner ikke.
Like barn leker best.
litt off topic men jeg har lagt merke til at i et "meant to be" forhold mellom mann og kvinne sett likheter mellom mannen og kvinnen...Altså mannen ser litt ut som dama si,og dama ser litt ut som mannen sin... De har lihetstrekk i ansiktet og væremåte....man kan faktisk se at de er "helt like".
Kjenner en til som også har sett det samme. Og en annen ting bare for å spore skikkelig av. Er at på nettby/skybyen og sånne nettsamfunn så har jeg sett at mange jenter har idoler i albumet sitt....eller jkvinner de ser opp til,beundrer/synes er pene.....Men det rare er at i nesten alle tilfellene så ligner de veldig på idolet sitt selv...Bare en interessant observasjon....det er en sammenheng der men aner ikke hvorfor eller hva.

Poenget er at det er noe "magisk" som gjør at vi tiltrekker hverandre. En uforklarlig kjemi. Kan noen definere kjemi? For det kan umulig være molekyler,atomer,grunnstoff osv. i kjemi mellom mennesker. Det er vel heller kvantekjemi

Men jeg tror ikke kjemi skapes mellom 2 mennesker idet de møtes....Den er allerede klar for eksplosjon bare dere treffer på hverandre ;)

Hehehe, og hvordan i all verden vet man da om man har sånne øyne? Jeg kom på nå at faren min ALLTID må se på lotto-sendinga når det er ho blonde dama som har sendinga, fordi ho "ser så kåt ut"... (Og før noen begynner å lure, jeg fikk pressa det ut av han etter at han prøvde seg lenge med å si at ho var flott, men den dama er jo langtifra pen...) Og jeg tviler på at ho dama er klar over hvordan enkelte mannfolk oppfatter henne, ho kler seg jo hverken utforderende eller er speielt pen/barbie eller gjør sexuelle tilnærmelser via skjermen...
Kul pappa :D Du vet ikke det...hvis ikke du spør guttene om du ser kåt ut. hehehehe. fuck eyes og ser kåt ut kan vel videre defineres som: seksuell klar :D Det er jo ikke helt gode vibber å sende ut hvis man vil ha kjæreste.... Det er ikke at guttene er playere i utgangspunktet....men de blir på en måte syndere når du gjør deg ubevisst tilgjengelig på den måten....Det er liksom nå eller aldri,og da tar man kanskje nå fremfor aldri:P Bedre å takke ja til en kjærlighet på pinne enn å ikke takke ja. Så hvis du har fuck eyes, så har du subkommunisert at det er greit at dere har sex hvis du engasjerer deg i han....og han blir enda mere gira.


Kanskje jeg burde farga håret? Nei, men altså... Har lurt på om hårfargen kan ha noe å si, at man virker billigere eller whatever? De som har blitt valgt til fordel for meg har alle vært brunetter... Og i tråden her inne om hva man faller for, så svarer de fleste gutta brunetter.. Kan være noe gutta oppfatter hos blondiner ubevisst?
Rykte historien om blondiner er at de er billige.
Jeg har aldri med vilje valgt blondiner. Brunetter er hottere uansett. Og for meg som stemmer den teorien at man liker jenter med likhetstrekk som moren sin. Så de som har blond mor liker sikkert blondiner. Så et lurt triks kan være å spørre gutten åssen hårfarge mammaen hans har....så kan du få en ide. Fremfor å spørre rett ut.

På ett utested skjønner alle hva som er agendaen, så er ikke de gutta som er problemet... Problemet er jo at jeg har trodd vi har hatt mer på gang, også har det vist seg at jeg bare har vært ett høl de har brukt mens de har venta på å slippe til hos noen andre... Gjerne over flere måneder....
Oi.Flere mnd er jo player da. Men en player synes jeg er en som later som han vil bli sammen med noen som bruker de istedet. Uærlighet rett og slett. Og jeg skjønner enda ikke hvordan jenter IKKE kan se gjennom bullshittet hans når vi gutter hadde gjort det.....En player fanger ikke så god øyekontakt med jenter og er ofte litt borte i blikket sitt... Hadde jeg vært jente hadde jeg aldri slått meg til ro med en person jeg ikke klarer å lese i øynene.
Men det er jo det dere ELSKER...det å ikke vite,undre seg hva som er inni der,og prøve å finne "skatten" :D Hvordan skal man få dyp kontakt da?

Edit: Dette var interessant http://www.hjerterommet.no/bok/kap21.htm

Anugita


Du står opp kl 06:00 å skriver?;P Det er godt gjort.


Hahaha, slapp av ;) Klokka 6 ligger jeg nok å sover som de fleste andre ;) Er klokka på forumet her som er stilt på amerikansk tid eller noe...

litt off topic men jeg har lagt merke til at i et "meant to be" forhold mellom mann og kvinne sett likheter mellom mannen og kvinnen...Altså mannen ser litt ut som dama si,og dama ser litt ut som mannen sin... De har lihetstrekk i ansiktet og væremåte....man kan faktisk se at de er "helt like".
Kjenner en til som også har sett det samme. Og en annen ting bare for å spore skikkelig av. Er at på nettby/skybyen og sånne nettsamfunn så har jeg sett at mange jenter har idoler i albumet sitt....eller jkvinner de ser opp til,beundrer/synes er pene.....Men det rare er at i nesten alle tilfellene så ligner de veldig på idolet sitt selv...Bare en interessant observasjon....det er en sammenheng der men aner ikke hvorfor eller hva.


Men det kan jo også være pga at man etter flere år sammen blir likere pga livsstil, klesstil osv? Men ellers så er det jo sånn at man ofte tiltrekkes av folk som ligner en selv eller har egenskaper man selv skulle ønske man hadde.


Kul pappa :D Du vet ikke det...hvis ikke du spør guttene om du ser kåt ut. hehehehe. fuck eyes og ser kåt ut kan vel videre defineres som: seksuell klar :D Det er jo ikke helt gode vibber å sende ut hvis man vil ha kjæreste.... Det er ikke at guttene er playere i utgangspunktet....men de blir på en måte syndere når du gjør deg ubevisst tilgjengelig på den måten....Det er liksom nå eller aldri,og da tar man kanskje nå fremfor aldri:P Bedre å takke ja til en kjærlighet på pinne enn å ikke takke ja. Så hvis du har fuck eyes, så har du subkommunisert at det er greit at dere har sex hvis du engasjerer deg i han....og han blir enda mere gira.

Hehehe, har en del å spørre kompiser om framover merker jeg ;) Så får jeg bare håpe de er ærlige og ikke svarer svada for å være hyggelig :P


Rykte historien om blondiner er at de er billige.
Jeg har aldri med vilje valgt blondiner. Brunetter er hottere uansett. Og for meg som stemmer den teorien at man liker jenter med likhetstrekk som moren sin. Så de som har blond mor liker sikkert blondiner. Så et lurt triks kan være å spørre gutten åssen hårfarge mammaen hans har....så kan du få en ide. Fremfor å spørre rett ut.


Hehehe, kanskje jeg har noe å vinne på å faktisk farge håret? Har jo hatt lyst til det lenge allikevel...


Oi.Flere mnd er jo player da. Men en player synes jeg er en som later som han vil bli sammen med noen som bruker de istedet. Uærlighet rett og slett. Og jeg skjønner enda ikke hvordan jenter IKKE kan se gjennom bullshittet hans når vi gutter hadde gjort det.....En player fanger ikke så god øyekontakt med jenter og er ofte litt borte i blikket sitt... Hadde jeg vært jente hadde jeg aldri slått meg til ro med en person jeg ikke klarer å lese i øynene.
Men det er jo det dere ELSKER...det å ikke vite,undre seg hva som er inni der,og prøve å finne "skatten" :D Hvordan skal man få dyp kontakt da?


Men det er jo derfor vi jenter sliter, dere ser noe som vi ikke ser... Og derfor trenger vi hjelp til å se det....  Og jeg er helt fanatisk på øyekontakt, klarer han ikke ha det kommer han heller ikke særlig lenger enn første date...

Solskinn

Note to self: I have fuck eyes, DO NOT use them  :-\

Casual

Men det kan jo også være pga at man etter flere år sammen blir likere pga livsstil, klesstil osv? Men ellers så er det jo sånn at man ofte tiltrekkes av folk som ligner en selv eller har egenskaper man selv skulle ønske man hadde.
Ja det er sant,man blir like sånn... Men jeg synes det er rart at utseende i seg seg var liksom heeelt likt.

Hehehe, kanskje jeg har noe å vinne på å faktisk farge håret? Har jo hatt lyst til det lenge allikevel...
Gjør det, gjør det,gjør det:P Ikke for å få andre resultater...men for moroskyld og kanskje lære.

Men det er jo derfor vi jenter sliter, dere ser noe som vi ikke ser... Og derfor trenger vi hjelp til å se det.... Og jeg er helt fanatisk på øyekontakt, klarer han ikke ha det kommer han heller ikke særlig lenger enn første date...
Men det er bra.
Hvis dere jenter er mer konkrete på hva dere vil ha,hvorfor og har sterkt fokus på det så vil dere få øye på det lettere.Det er nesten så man tiltrekker seg ting med tankene.....ala "the secret" for dere som har lest den(har ikke gjort det selv) Jo sterkere fokus og mer klarere intensjon man har,jo sterkere magefølelse kan man få eller ofte kalt intuisjon.Evnen til å triltrekke/anta riktig.

Det sterkeste man ofte fokuserer på er det man IKKE vil ha...og det man vil ha tenker man ikke så mye på. "jeg vil ikke hva en player" "jeg vil ikke ha en uærlig fyr"  "jeg vil ikke ha noen som utnytter meg". Du får der du ber om.

Meeen hvordan sende kjærestesignaler:
Klemme og være mer vennlig
Holde hånda hans på en halvflørtende måte.
Ikke flørt så åpenlyst og tydelig,det holder massevis(for mye) med fuck eyes.
Ikke kommuniser overfladisk eller for flørtende.Vær personlig og engasjer deg i personen.Ikke tenk fremover om han er no i senga. Det eneste man kan relatere seg til er øyeblikket her og nå. Fortid er lagrede minner og fremtid er visualiseringer. Øyeblikket er livet du lever nå. Det du kan gjøre noe med.
Prøv å "fang" dere selv hvis dere får nervous 'ticks'. Nervøse tukle mønstre... Tvinne håret,bite i leppa,drive med sugerøret,justere på bh/klær,klemme lepper sammen/korrigere leppestift,fnise som en liten jente. I bunn å grunn ha selvtillit dere og,ikke miste befatningen. Er man usikker så blir man ukomfortabel rundt selvsikre gutter.Når man er utilfreds kan det være et tegn på lav selvrespekt feks. Lav selvrespekt jenter= Puledukker
Anugita du sa du ikke var det men kan hende andre har det sånn.

Vær mer SØT og ikke TØSETE :D
Hvordan hadde dere oppført dere hos foreldrene hans? Ikke sånn dere er på utestedet kan jeg tenke meg.
La oss ta et ekstremt eksemel....Hvis en jente har silikonpupper,restylan i lepper,hår ekstension etc. etc. og hun går som 3 horer til sammen.Hun har 10% klær på seg og viser 90% hud...Hun danser på baren og henger i lysekrona og slikker seg rundt munn. Trooooor ikke noen gutter hadde tenkt på hu som kjærestepotensiale... Så spør noen guttevenner hvordan dere blir opfattet. Dere kan til og med bruke gutter på by'n til det..... Eller på nettet..."hva er intrykket ditt av bildene mine?"

Anugita

Takk igjen for langt og informativt innlegg Casual :)

Dette med selvrespekt som du nevner kan nok være en faktor, jeg blir lett nervøs å fikler da med håret eller andre tilgjengelige ting.. Og har aldri tenkt over at det sender puledokke-signaler, men det var jo superkjekt å vite... Da vet man iallefall en feil man gjør ;) Og hvis man har fuck eyes, så blir det tydelig altfor mye sex-signal med flørting i tillegg, den skjønner jeg jo.. (spurte forresten en kompis, han mente jeg ikke hadde fuck eyes, men skal selvsagt be om flere meninger ;) )

Sola

Veldig, veldig informativ og interessant tråd. Jeg har samme problemet som Anugita. Det er null stress å "finne meg noe" på byen, men jeg subkommuniserer visst også noe jeg ikke er klar over. Også er jeg blond og fikler med håret mitt ;)

Casual

For å si det tydeligere,puledukke signaler er ikke problemet i og for seg,det er bare et "symptom". Vaklende selvfølelse er årsaken til at puledukke signalene dukker opp. Så fremfor å finne en "kur" for å fjerne puledukke signalene...så må man heller se på en kur for å "kurere" årsaken til symtomet.

Lav selvfølelse->puledukke signaler->tukle med håret etc.=tiltrekke seg pulegutt med puleintensjoner :D
God selvfølelse->kjæreste signaler->stå i ro og samlet=tiltrekke seg kjæreste med gode intensjoner   ;)

Men som jeg sa en gutt trenger ikke nødvendigvis være en player i utgangspunktet....Det kan hende han "blir" det og får lyst på deg fordi du ser tørst ut og du gjør deg selv forfriskende:P Mange jenter ligger allerede konstant på fruktfatet klar til å spises fordi de kontinuerlig går rundt med dårlig selvbilde.

Frukten skal ikke spises rett fra sølvfatet,den skal skrelles sakte og nytes til det fulle ;D Så hvorfor har dere skrelt dere selv?

Det er forresten 1 eneste ting som er løsningen på alle problemer i verden,inkludert dating og samliv. Det er en grunn for at sjekking har blitt så stort.Det vokser seg større og større. Vi kommer nærmere noe hele tiden. Og det 'noe' er løsningen på "alt".



Bytt ut happy med slutty...."If you're slutty,I'm slutty"  :D


Solskinn

Jeg for min egen del har funnet ut av dette;
Møter jeg en jeg kanskje mener er over min liga utseendemessig, tenker jeg fort tanken at han er ute etter en ting. Dette fører til en lang rekke med tanker som gjør meg usikker og kanskje litt dramaqueen. Så absolutt ikke kjæreste emne. Jeg blir nervøs, usikker og plutselig faller selvtilliten min. Jeg gjør han til mer enn han er, og ser ikke på han som en likeverd. Når jeg er usikker og selvtilliten ikke er tilstede, har jeg vanskeligere for å sette grenser og vise hva JEG VIL.


Av alle de jeg har møtt som IKKE skremmer meg, har de fleste villet gå videre. Men de legger jeg i vennebåsen.
Det er menn jeg kan være meg selv med, hundre prosent fullt ut. For dem er jeg mer enn gjerne kjærestemateriale.
Det er menn jeg elsker å henge med, elsker å le med og har det gøy med :)
Men som ikke tenner meg seksuelt. Jeg MÅ ha lidenskap.
Passion, passion, passion  :P

Casual

Nå tror jeg en lyspære gikk opp for meg.

1.Så dere dømmer ofte kjekke gutter hvis de avviser dere? (har dere da tatt initiativ eller er det at han ikke gir dere oppmerksomhet/ser dere?)
2.Så dere gir kjekke gutter mer verdi enn dere? Og dermed mister befatningen rundt de? selvtilliten skranter rett og slett.
Har de mer verdi uansett,eller får de mer verdi når de avviser dere?

Kjekkas=Føler seg bra...Nerd=føler seg ikke bra.
Jeg ser på det sånn: Hvis en jente uten selvtillit vil ha en kjekkas så kan det ikke bli seriøst når jenta ikke føler seg komfortabel rundt han.Derfor blir hun en one night stand. Men hun føler lidenskapen med en gangs sex....Og det er bedre enn dødføtt sex med en nerd uten noe lidenskap. Derfor er det naturlig for jenta å følge lidenskapen fremfor dødfødtheten...hun kan kanskje bli stempla som hore men for hun så er det bare passion hun er ute etter. Men hun må bare fordi sex er så hot med en kjekkas.


3.Har one night stands blitt bare det....eller har dere fortsatt pulekompis opplegget? Altså har dere hatt kontakt med en kjekkas som dere føler lidenskap med lengre enn 1 dag?
4.Definer god sex
5.Definer dårlig sex

Potet

Leonaen: Du sier at du trenger lidenskap for å tenne på en person seksuelt. Hva legger du i lidenskap?
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!