Oversikt og forslag om proteiner/karbo/raske karbo/fett

Started by Jungeldyret, January 19, 2012, 22:56:53 PM

Previous topic - Next topic

Femininist

Proteinpulver er jo ikke "bodybuilding", men kosttilskudd som gjør det lettere, og billigere, å få i seg nok proteiner - og i noen tilfeller nok kalorier. Hvordan du ønsker å nå målene dine får du selv vurdere, men proteinpulver kan gjøre jobben lettere om du synes det er vanskelig å få i deg nok mat, proteiner eller kalorier.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Jungeldyret

QuoteProteinpulver er jo ikke "bodybuilding", men kosttilskudd som gjør det lettere, og billigere, å få i seg nok proteiner
Har jeg skrevet noe annet ? :)
Helt riktig det, kun for å få inn proteiner etter trening da jeg ikke for nok i meg via mat.

QuoteHvordan du ønsker å nå målene dine får du selv vurdere, men proteinpulver kan gjøre jobben lettere om du synes det er vanskelig å få i deg nok mat, proteiner eller kalorier.

Helt riktig det, angående proteiner. Angående mat bør du alikavell spise etter opplegget man legger opp.
Skal man spise kalorier er det bare å kjøpe smågodt :)

Spesifiserer igjen: Jeg skal ikke bli en bodybuilder, ikke i morgen, ikke om 10 år. Eneste jeg er ute etter er å få en sunn kropp med de musklene jeg kan få uten å "jukse".
(har jeg brytet litt alleredet med proteinpulveret).

Eneste jeg ønsket er forslag på mat som inneholdt det som står i første post. Men har ordnet det på en annen måte nå :) takk til alle som har dedikert seg til å svare og hjelpe.