The Manual

Started by Miss Føniks, February 03, 2012, 19:57:26 PM

Previous topic - Next topic

Miss Føniks

Jeg har hatt en tendens til og falle for "bad boys".

Noen her som har lest denne?

The Manual: A True Bad Boy Explains How Men Think, Date, and Mate--and What Women Can Do to Come Out on Top av Steve Santagatioen her som har lest den?
http://www.amazon.com/Manual-Explains-Think-Mate-Women/dp/0307345696

Jeg holder på og lese den nå,og er så langt ganske fornøyd.
Har ikke funnet den på norske bokhandler,så bestilte utenlands.

(ps, gutter kan også svare:P )
The Phoenix always rises from the asses

Solskinn

Høres ut som en bok for meg  :P

Femininist

Høres spennende ut! Hva har du "lært" hittil?
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Andreas GV

Jeg kan gå 100% god for Steve Santagati. Fet fyr og rett i det meste av det jeg har vært borti av tips han gir. Gi gjerne et slags referat av hva du har lært i en tråd her på forumet :)

Miss Føniks

#4
Quote from: SquarePUA on February 04, 2012, 03:39:53 AM
Jeg kan gå 100% god for Steve Santagati. Fet fyr og rett i det meste av det jeg har vært borti av tips han gir. Gi gjerne et slags referat av hva du har lært i en tråd her på forumet :)
dårlig på å skrive referat , men skal prøve :) Har litt mye annet jeg må gjøre med skolen nå. Så rekker ikke lese den ut helt enda :)
The Phoenix always rises from the asses

Casual

Kult.Noen andre bøker som er å anbefale angående bad boys?

Ved å bare se på coveret så lærte jeg hvertfall 1 ny ting ved meg selv som jeg ikke visste.

ChristianL

#6
Da har jeg bestilt boka, ble nyskjerrig :). Kosta 110 kr i "Hard" utgave med frakt fra Amazon. Lang leveringstid da.. ca 7 mars :p.