Bøker om sex

Started by Selveste, February 06, 2012, 22:56:39 PM

Previous topic - Next topic

Selveste

Kom over denne siden, http://lastlonger.tk, var nesten umulig å slutte å se men endte skuffende nok opp i få konkrete råd og mye reklame. Bare se selv, skremmende propagandateknikk  :D Er det noen som har noen e-bøker, bøker eller liknende om sex å anbefale?  :)

Edit: Det viktigste budskapet i videoen er vel at sex, akkurat som sjekking, kan læres, og at man tilslutt kan bli en gud.

Complex

Sexgod method (bok) og Two girls teach sex (video)

begge anbefales på det varmeste!

SpantaX

Quote from: Complex on February 06, 2012, 23:37:56 PM
Sexgod method (bok) og Two girls teach sex (video)

begge anbefales på det varmeste!

what he said.
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Potet

De to nevnte er gode bøker som jeg har lest. David Shade er også knallbra!
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Selveste


veroni2011

Lastet ned two girls teach sex for litt siden. Bra video. Trur jaggu jeg skal ta en titt på den igjen snart.. ;)

VB

Sexgod method og david shade er mye av det samme. Begge to anbefales.

Ellers spors det mye hva slags sex du har lyst til aa laere om, vil du gaa mer avansert (hypnotisk orgasme, tantrisk sex?) eller vil du bare ha vanlige raad (teknikker, etc...).

Hvis du vil ha vanlig info saa,
Daniel Rose - The sex god method
David Shade - Alle bokene hans (anbefaler forst "how to give women wild screaming orgasms" eller hva den naa heter)

Vil du laere mannlig multiorgasme,
Mantak Chia - The Multi-orgasmic Man (anbefales)

Vil du laere hypnotisk sex,
Mark Cunningham (mesteren innen seksuell hypnose)
David Shade (har noe om det, men lite. Han laerte forsovidt hypnose av Mark Cunningham)

Trenger du en enkel induction
google: Elman Induction

Jeg har ogsaa planer om aa skrive en post om hypnose og hypnotisk sex en gang i fremtiden. Tenkte dette forumet kunne trenge en, det er ekstremt lett.

Vil du laere tantrisk sex og tantrisk massage,
Sexual Awakening - White tiger tantra (sett med videoer, gaar under begge navn)

Men jeg er paa jobb naa, har mange flere boker/videoer jeg har lest/sett hjemme saa skal se om jeg kan huske aa poste en mer utfyllende liste senere.

veroni2011

Gjør det VB. Her var det mye nytt. Kult:) Hypnotisk sex har jeg ikke hørt om en gang.

mortenoe

Quote from: VB on February 08, 2012, 12:15:58 PM
Jeg har ogsaa planer om aa skrive en post om hypnose og hypnotisk sex en gang i fremtiden. Tenkte dette forumet kunne trenge en, det er ekstremt lett.


Det bør du absolutt gjøre! :)
Er du klein eller?

MVP

Feltrapporter:
[url="https://www.godevibber.no/forum/index.php?topic=3213.0"]https://www.godevibber.no/forum/index.php?topic=3213.0[/url]

Selveste

Her var det mye bra. Gleder meg til å lese om hypnotisk sex  8)

VB

Gikk gjennom tingene mine hjemme nå og føler at jeg fikk med det meste i den andre posten, hvertfall det som er bra. Eneste jeg vil legge til er for hypnose så kan du sjekke ut Gerald Kein, han har et 17 DVD sett om hypnoterapi, så ikke om seksuell hypnose. Men det er helt klart verdt det hvis du har lyst til å forstå mer om hypnose og hvordan det fungerer. Jeg vil i det minste anbefale at dere skaffer DVD 1 og 2 av beginner-intermediate kurset hans.

Jeg hadde tenkt til å skrive en hypnose post for bloggen min en dag, så når jeg får ræva i gir til å gjøre det kan jeg poste en kopi her. Frem til da er jeg villig til å svare på spørsmål hvis noen skulle ha noen, ellers har jeg en mistanke om at noen av gutta i gode vibber også har erfaring med hypnose. Men hvis du virkelig vil lære det så skaff dvd 1 og 2 som jeg nevnte over, da vil du forstå hypnose ganske greit. Så er det bare å få den personen du vil gi orgasme til å gi deg et skript for en fantasi, hypnotisere dem og lese opp fantasien mens du gradvis bygger opp tonefall og til slutt ber de om å komme.

Så kan du gjenta det igjen mens du forteller de at du kommer til å holde dem i hånda på en spesiell måte og at hvis du eller de gjør dette igjen til og med i våken tilstand så vil den samme orgasme følelsen komme tilbake, gjør det igjen mens du holder hånda deres. Repeter en eller to ganger til med hånd holding (kun under orgasme), vekk de opp og ta de i hånda :) Morro for hele familien.

VB

Quote from: Selveste on February 08, 2012, 19:20:08 PM
hehe kult. Tror i hvert fall jeg prioriterer de mindre avanserte bøkene først, og tar dette etter hvert :) Har du egen blogg?

Nja, har en blogg med noen venner. Men har ikke postet der på lenge, har ikke hatt tid. Reklame er forbudt på forumet men hvis du har lyst til å sjekke bare trykk navnet mitt på en av kommentarene mine på 0330 bloggen. Jeg har et par nyttige posts om sex der allerede som kan være relevant i denne tråden, mulig jeg kan re-poste de her senere hvis det er interesse for det.

Mulig jeg har litt tid denne helga, skal se om jeg får skrevet ned noe om hypnose da.