Største feil ved SMS

Started by Tingles, February 08, 2012, 22:15:25 PM

Previous topic - Next topic

Tingles

Noen som har tips på hvor de største fallemmene er ift. dette? Sliter som bare det med å bli en "kul kar" på sms, ender opp med å bli needy :S


Tenker spesielt fra jentenes side her..

Hva gjør at han du rotet med på utestedet dagen før greier å klusse det totalt til på sms?
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

veroni2011

Sender fyllemelding?.. vært der og gjort det. Kommer sikkert til å gjøre det igjen. Mobilen burde vært sperret for utgående når man er på fylla :)

Zervs

Vil si at en av de største fallgruvene er å overdrive med smilies.
Dette er forsåvidt tatt opp på 0330.bloggen.

piken

En fyr jeg flørta med en gang sendte aaaalt for mange meldinger. Type: "Hva gjør du?" hvorpå jeg svarer "Har trent, skal dusje nå" og han skriver sånn 30 min etterpå "Ferdig i dusjen?" - uten at dette var noe som bygget opp til at han ville vi skulle treffes.

Ellers er det ikke spesielt sjarmerende med folk som bruker smileys som erstatning for punktum. Helt ok å bruke litt smileys for å få fram en flørtete tone, men holder som regel med en smileys per melding, evt to hvis meldingen er lang.

Fyllemelding har jeg forresten aldri hatt noe i mot - syns bare det er hyggelig at fyren vil vie meg litt oppmerksomhet mens han er på fest med venner.

veroni2011

Godt å høre at det er greit med fyllemelding. Det jeg tenkte på mest er at man i fylla gjerne blir i overkant ærlig og sentimental.. Du vet, "er så gla irei.." meldinger etc. :)

piken

For å si det sånn; hvis gutten jeg er på date´rn med nå hadde sendt 100 "glad i deg"-sms mens han var på fylla ville jeg mest sannsynlig blitt sjarmert, fordi jeg allerede er dritforelska i han. Situasjonen blir lett litt annerledes hvis man får første glad i-melding når fyren er på fylla og det kun er da han tør å være ærlig - men generelt sett kommer man unna med ganske mye hvis jenta allerede er interessert.

piken

På fyllemelding kan man jo planlegge nachspiel?

Eh

Jeg prøver å styre unna å skrive meldinger i fylla. Hvis jeg gjør det er det noe ala "er du ute/hvor er du?". Tror sjansen for å ødelegge for deg selv er større enn sjansen for å gaine noe hva fyllemeldinger angår.

Ei jeg har vært med i det siste skriver jeg utelukkende meldinger med for å avtale møte. Foreløpig ser det ikke ut til at det er noe negativt med å skrive lite meldinger. Det skal sies at hun her var veldig på fra første øyeblikk, hun la meg til på fb (helt random, aldri sett hu før) og hun tok initiativ til å kysse meg på første møte. Vet ikke om interessen fra hennes side gjør at jeg ikke trenger pleie forholdet via sms. Noen tanker rundt det?

veroni2011

Interessen er jo der. Ingen grunn til å sende meldinger annet enn hvis du faktisk har lyst til å si noe. Hvis meningen bare er at de skal pleie forholdet så trenger du nok ikke det nei. Hyppighet på tlf/møter har sikkert litt å si også.