Hvordan sette sammen et antrekk for en billig penge.

Started by Selveste, February 20, 2012, 21:59:12 PM

Previous topic - Next topic

Selveste

#30
Haha, de conversene jeg har valgt er tydeligvis kategorisert som jentesko. Bra at dere kritiserer. Tok bare de første og beste som så bra ut  :D  Har egentlig ikke peiling på converse, har aldri hatt dem men planlegger å kjøpe inn ett eller to par nå til våren og sommeren. Hvilken type burde jeg kjøpe da?

Edit: Er det disse som er anbefalt? http://www.junkyard.no/Product.aspx?ProductId=748&ProductDetailId=3983


Jeagle

å være eller ikke være

piken

De på bildet der er de originale skoene ja, og de du burde gå for. Hvis du kun skal ha ett par ville jeg gått for blå da de passer til det meste (litt kræsj med svarte bukser dog). Ellers burde du gå for en farge som du selv liker og som passer til resten av klærne dine. Den varianten der finnes også i lave, som kan være fint til shorts og oppbretta bukser på sommerstid.


Jeagle: Jeg vet ikke hva slags butikker de har i Bergen, men f.eks Dna og Urban pleier å ha Converse. Tror prisen ligger på 699 og ikke varierer så veldig fra butikk til butikk.

Selveste

Okei, takk for svar. Er ikke helt sikker på fargen. Blå passer jo det meste, men føler nesten at alle har den. :)

Jungeldyret

Du får kjøre rosa, så er du sikkert den eneste som har converse i den fargen av det mannlige kjønnet  :)
Ellers må du nok bite i eplet og kjøpe et par converse og bare innse at det er mange andre som har samme fargen.

Chuck Baz

Quote from: piken on March 13, 2012, 16:16:54 PM
Quote from: Chuck Baz on March 13, 2012, 11:45:37 AM
Liker ikke at dere alle ser ut til å elske de slimme conversene som ser ut som gymsokker, classic ftw! :)



Hahah, gymsokker var en fin beskrivelse! Skal vi mobilisere en kampanje MOT gymsokk-sko?
Gjerne det, bare jeg slipper å se DE fremfor de klassiske!

Chuck Baz

Quote from: Selveste on March 13, 2012, 17:39:06 PM
Okei, takk for svar. Er ikke helt sikker på fargen. Blå passer jo det meste, men føler nesten at alle har den. :)
Har hatt fem forskjellige farger(har currently de "viktigste 3")
Her er hva jeg føler går med mest og er stiligst:
1. De blå du postet
2. Hvite
3. Sorte(Føler de er så "oppbrukt" av at "alle" har dem)
4. Røde
5. Blårutete

Anugita

Siden Converse diskuteres så heftig her, og jeg trenger nye "joggesko" til våren, så lurer jeg på om de er gode å gå i? Jeg synes de rett og slett ser meget ubehagelige ut med den helt flate, tynne sålen?

phalle

Jeg kjøpte meg akkurat mine første conversesko. Dessverre er de ikke så veldig gode å gå med enda, men jeg håper litt slitasje/hending av bein vil hjelpe på. Nå skal det også nevnes at mine bein er en del breiere og høyere enn snittet, noe som gjør det litt vanskelig å finne gode sko som også ser bra ut.

Hvis noen har noen gode tips til hvordan få conversesko mer behagelige, del gjerne!

veroni2011

Innleggssåle? Ikke prøvd det selv, men det er jo en mulighet.
Kan også anbefale folk å kjøpe sko via brandos.no dersom du ikke har tilgang på butikker som selger converse (eller andre gode skobutikker). De har også en outlet del der man kan finne rimelige sko.
Selv har jeg de blå (classic) og sorte (classic og slim). Love'em!

Zervs

Quote from: Chuck Baz on March 13, 2012, 23:38:05 PM
Quote from: Selveste on March 13, 2012, 17:39:06 PM
Okei, takk for svar. Er ikke helt sikker på fargen. Blå passer jo det meste, men føler nesten at alle har den. :)
Har hatt fem forskjellige farger(har currently de "viktigste 3")
Her er hva jeg føler går med mest og er stiligst:
1. De blå du postet
2. Hvite
3. Sorte(Føler de er så "oppbrukt" av at "alle" har dem)
4. Røde
5. Blårutete

Vurderer å kjøpe svarte Converse fordi jeg mener de går til de fleste farger. Usikker på om jeg skal kjøpe den varianten som ble postet her (delvis hvit og svart) eller den i helsvart.
Er den varianten som ble postet her trange/veldig tettsittende? Varianten i helsvart ser mer comfy ut..

Chuck Baz

Gått med Converse i fire-fem år nå og aldri synes de har vært noe særlig behagelig de første 3-4 gangene jeg bruker de, de må tilpasse seg føttene litt og du må "lære" deg å gå med Converse for at det skal være godt å gå i. (Men når du først har lært deg det er det få ting som er bedre å gå i. )

Selveste

Mye bra her. Synes de hvite (de som ikke er helt hvite) er veldig stilige.

phalle

Quote from: Chuck Baz on March 14, 2012, 15:38:07 PM
Gått med Converse i fire-fem år nå og aldri synes de har vært noe særlig behagelig de første 3-4 gangene jeg bruker de, de må tilpasse seg føttene litt og du må "lære" deg å gå med Converse for at det skal være godt å gå i. (Men når du først har lært deg det er det få ting som er bedre å gå i. )

Vennligst lær meg hvordan gå i converse! Da hadde tærne mine blitt glade :P

Chuck Baz

Quote from: phalle on March 14, 2012, 20:33:49 PM
Quote from: Chuck Baz on March 14, 2012, 15:38:07 PM
Gått med Converse i fire-fem år nå og aldri synes de har vært noe særlig behagelig de første 3-4 gangene jeg bruker de, de må tilpasse seg føttene litt og du må "lære" deg å gå med Converse for at det skal være godt å gå i. (Men når du først har lært deg det er det få ting som er bedre å gå i. )

Vennligst lær meg hvordan gå i converse! Da hadde tærne mine blitt glade :P
Haha, FØTTTENE må venne seg til det bare ;)