Hvorfor må man bruke så mange ord?

Started by --WTF?--, February 28, 2012, 20:53:34 PM

Previous topic - Next topic

--WTF?--

Jeg har møtt en del jenter som det er lett å komme i kontakt med, men vanskelig å kommunisere med. De snakker rett og slett for mye og for lenge, skifter ikke tema når jeg lager en åpning for det i samtalen, lager ikke åpninger for meg i samtalen, og det de sier med ord stemmer ikke overens med kroppsspråket. Samtalen flyter ikke naturlig, og stopper opp. Ofte har det hendt at jeg mister interessen helt bare på grunn av dette, selv om jeg var interessert i utgangspunktet.

Så jeg lurer av og til på om disse jentene forventer at jeg skal bruke manipuleringsteknikker når jeg snakker med dem?

(Det er ikke det at jeg ikke kan "ta styringen", jeg mener bare det er feil å manipulere andre, uansett hvilken setting.)
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Dorian Gray

Det er forskjell på å ta styringen i samtalen og å manipulere folk. Men ja, mange jenter forventer at du skal lede, eller blir i alle fall frustrert om du ikke gjør det.
Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

Tingles

Husk også på at de fleste mennesker liker å snakke om seg selv og sitt liv. Hvis du har jentene snakker til deg uten stopp så er det kanskje en god ting..du har mest sannsynlig god rapport :)
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.