Vi trenger hjelp til å finne navn!

Started by Andreas GV, March 03, 2012, 15:39:57 PM

Previous topic - Next topic

Andreas GV

Jeg og Lars har tenkt til å starte en egen blogg for jenter. Den skal bli en slags søster-blogg til 0330.no, men de trenger ikke å ha noe til felles med hverandre å gjøre. Navn og layout kan gjerne skille seg helt ut.

MEN vi trenger hjelp fra dere til å finne på navn. Helst noe kort og enkelt å huske, gjerne noe som skiller oss ut, og gjerne noe jenter kjenner seg igjen i.

Alle forslag mottas med takk, og ingen forslag er for dumme. Et dårlig forslag kan sette i gang en god prosess og inspirere andre til å finne på noe bedre. Fri assosiasjon/brainstorm.

Miss Føniks

Så bra! Dette gleder jeg meg til. Skal gå litt i tenke boksen og se om jeg kommer på noe :)
The Phoenix always rises from the asses

Jeagle

12:59 er somregel da jeg får sms fra jenter dagen derpå om jeg får noen ideheletatt
å være eller ikke være

Miss Føniks

Jenter med sjarm ,  Jentebølgen, sirene(fra gresk mytologi, havfrue som lokker menn ned i havet med sin ble blendnde sang)
The Phoenix always rises from the asses

Stanley

#4
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Jungeldyret

Vet ikke om vi gutter skal skrive egentlig her.
MEN, synes tanken bør være litt hvor lang tid jenter bruker på å fikse seg før byen, blir nesten lett 03.00 :D

piken

Quote from: Ananas on March 04, 2012, 00:12:54 AM
2girls1gut(t)


Haha!


Jeg klarer ikke helt å komme på noen konkrete forslag, men tankene kretser rundt en assosiasjon til Sex og singelliv  - hadde vært gøy om dere tok opp noen av temaene som blir tatt opp i den serien som MANGE jenter har sett.

Stanley

#7
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Torstein

Jentebloggnavn? Jeg har noen forslag

søtepus
lillevenn
baby boo
bubieee wub
fluffy wuffy

Andreas GV

Quote from: Taz on March 04, 2012, 01:05:47 AM

bubieee wub
fluffy wuffy


lol.

Liker måten dere tenker på. Får masse inspirasjon. Likte ideen om å spille på noe jenter kjenner igjen fra Sex and the City. Forslag?

Eh


Femininist

Mitt tips er å holde det nøytralt. Alle forslagene til Taz er morsomme, men ikke akkurat blogger jeg ville anbefalt til andre.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Stanley

#12
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Selveste

Synes "The Talk" var litt kult egentlig!

Solskinn