Tråden for dumme spørsmål!

Started by SpantaX, March 16, 2012, 10:14:59 AM

Previous topic - Next topic

SpantaX

Her kan du stille hvilket som helst spørsmål du vil! Noe du alltid har lurt på, men ikke turt å spørre om fordi det liksom skal være noe alle vet.

Svar skal være så hyggelige, saklige og fornuftige som mulig.

Jeg kan jo starte:

Hva betyr det når noen siterer et innlegg og skriver +1?? Jeg ser dette overalt på forumer.. Er dette liksom et poeng til han som opprinnelig hadde innlegget? istede for en "like"?
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Stanley

#1
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Complex

det kan brukes til det, men er orginalt (i pickup miljøet) brukt til å si at en knulle ei dame til

Chuck Baz

Quote from: Complex on March 16, 2012, 10:36:46 AM
det kan brukes til det, men er orginalt (i pickup miljøet) brukt til å si at en knulle ei dame til
Troll?
Flott å ha en tråd om dumme spørsmål(Desverre så har jeg ingen akkurat nå, merkelig nok...)

Chuck Baz

Liker ikke spise Ananas :( Men klart vi tenker på deg stort sett hele tiden!

Jeagle

Quote from: Ananas on May 08, 2012, 02:03:44 AM
Når dere spiser ananas, tenker dere på meg da? Når jeg spiser ananas, så tenker jeg av og til på dere.... :')


spiser ikke annanas, men drikker brus med annanas smak, men da tenker jeg bare på hjemme.

kjeder meg og får ikke sove, hva gjør jeg?
å være eller ikke være

Eh

Du kan begynne med å legge fra deg pcen, skru av lyset, legge hodet på puta og lukke øynene.

Høres kanskje sykt ut, men har hørt det skal funke..

Potet

Hva tenker dere når dere spiser en potet da? :)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Stanley

#8
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Potet

Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Anugita

Pøh! poteter er godt! Spesielt bakte poteter med ost og skinke og sånn... Eller småpoteter woka i krydderblanding.. Eller knuste poteter med kjøttkakesaus over seg....  Eller rett og slett potetgull..

Æææh, må komme meg på butikken å kjøpe poteter... lenge siden  ;D

Men sorry Potet, tenker ikke så mye på deg, men kommer kanskje til ågjøre det heretter  ;)

QueenB

jeg spiste nettopp potetmos! nom nom :) elsker potet. Elsker ananas også!!

spørsmål: fortell meg hva du synes om meg. Jeg kjøper mine egne diamanter og jeg kjøper mine egne ringer. Ringer deg på mobilen kun når jeg er ensom; når det hele er over, vennligst reis deg opp og gå. Spørsmål: fortell meg hva du føler om dette, prøv å kontrollere meg gutt, og du bli avskjediget.
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Stanley

#12
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Eh

Quote from: Potet on May 08, 2012, 18:12:09 PM
Hva hvis det er søtpotet? :)

Søtpotet er skamdigg!

Jeg spiste også potetmos tidligere i kveld! Eller, på restaurantspråket heter det kanskje potetpurè, for jeg laget den med min splitter nye stavmikser!

Vandelay

Dumt spørsmål?

Når får vi trådløs strøm? Er ikke oppdatert på fysikkens lover og naturvitenskap.