"Avstandsflørting" ?

Started by Remi, May 13, 2012, 15:46:33 PM

Previous topic - Next topic

Remi

Hei

Har fått god kontakt med en jente som nå bor i en annen by en meg. Vi er begge fra Bergen, og møttes på NTNU i Trondheim, men hun sluttet og reiste tilbake til Bergen ganske kjapt.

Jeg var en liten tur i Bergen for noen måneder siden, og traff henne da. Gikk et par turer på fløyen sammen og fikk flørtet litt og stemmningen var god, men hadde ikke baller til å prøve meg noe mer.

Vi har snakket mye på facebook og sendt litt meldinger, men føler det begynner å bli mer og mer "kjedelige" samtaler nå. Er det mulig å "drepe" interessen ved å snakke for mye på facebook?  ??? Er det noe jeg kan gjøre for å holde på interessen uten å treffe henne i person? har tenkt å prøve meg når jeg kommer tilbake til Bergen, men vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til henne i mellomtiden.

Jeg er ferdig med masteren til sommeren, så reiser tilbake til Bergen for å jobbe om 5-6 uker.

Noen tips?  :)

VB

Ikke snakk så mye på facebook, et par meldinger i uka sånn at hun ikke glemmer deg helt er nok. Mens du venter treff andre jenter i tr.heim og ha det morro. når du drar tilbake til bergen fortsett å treff andre jenter og se hva som skjer med den jenta der, ikke tenk for mye på hun.

Hvis du låser deg helt inn på henne så kommer du til å feile totalt og gå glipp av alle de andre mulighetene som er der ute.

Stanley

#2
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

lamasen

For å finne en bra oppførsel; Tenk: "Hva ville jeg gjort om jeg hadde søte jenter på besøk når jeg måtte ønske"

Hadde du chattet på face daglig med ei jente du såvidt har møtt?

Zervs

Jeg har chattet endel på facebook med ei jente jeg møtte på et nettsted og det går forsåvidt fint.
Trikset er å ikke gjøre det til en vane, men mer nå og da. Ellers blir det fort kjedelig..


Remi