Mannereglene

Started by Andreas GV, May 27, 2012, 00:42:26 AM

Previous topic - Next topic

phalle

Quote from: SpantaX on May 29, 2012, 14:39:55 PM
49: Du skal ha sett samtlige James Bond filmer og vite navnet på alle skuespillerne som har spilt James.

De med Daniel Craig er ikke verdig James Bond navnet, syns jeg...

Andreas GV

Regel 50: Du skal ha sterke meninger om de forskjellige Bond-skuespillerne.

Daniel Craig er jo FET som Bond?

Tingles

Regel 51: Du skal ha MINST en dress, og den skal se bra ut

Ingen slår Sir Sean Connery, han satt standarden ingen greide å etterfølge
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

tore

Regel 52: En mann skal ha sterke meninger om fotball. Han gir utrykk for at han vet mer om fotball enn det Drillo, Wenger og Solskjær vet (selv om han egentlig ikke gjør det)

QueenB

eh, Daniel Craig var jo dritfin + flink+ bra filmer?? George Lazenby var ihvertfall ræva.

53. en mann har alltid, uten unntak, dødsbra smak i musikk/filmer/spill. Alltid.
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Toshi

Quote from: QueenB on May 29, 2012, 17:51:23 PM
eh, Daniel Craig var jo dritfin + flink+ bra filmer?? George Lazenby var ihvertfall ræva.

53. en mann har alltid, uten unntak, dødsbra smak i musikk/filmer/spill. Alltid.
Som følger av(53.b). at en mann alltid stoler på sine preferanser og bryr seg aldri om hva haters og posers mener.

phalle

Daniel Craig passer ikke mitt mentale bilde av James Bond. Sean Connery er kongen, med Roger Moore som en god andreplass!

54: En mann kan forsvare sine meninger, men kan innrømme feil.

woop

Regel 55: Alltid ha småkutt og sår på hendene, som følge av et eller annet macho arbeid 8)

fuglen

Regel 56: En mann drikker den billigste ølen og NYTER den.

Gatsby

Regel nr. 57: En mann må være fullstendig innforstått med reglene i Texas Hold'em(+så klart offside regelen).

SpantaX

Quote from: phalle on May 29, 2012, 22:33:27 PM
Daniel Craig passer ikke mitt mentale bilde av James Bond. Sean Connery er kongen, med Roger Moore som en god andreplass!

54: En mann kan forsvare sine meninger, men kan innrømme feil.

Personlig synes jeg de nyeste Bond filmene er konge! Det er liksom litt mer "Bourne" - preg over dem og Daniel Craig gjør en konge jobb! Når det er sagt så er det et par småting som irriterer meg. Blandt annet at han ikke sier: "My name is Bond, James Bond" og ikke bestiller Vodka Martini - Shaked, not stired". Tradisjoner er tradisjoner :p

Fra best til verst ville jeg nok sagt: Sean Connery, Daniel Craig, Pierce Brosnan, Thimoty Dalton, Roger Moore, George Lazenby.

Regel 58: En mann må ha en god hjemmebrent og tequila historie på lager til enhver tid.
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Hopefull

Regel 59 : En mann gjennomfører det han har bestemt seg for

Roman

60: En mann kan lukte frykt.
Be like water my friend.

Carebear

61: En mann drar ikke på Justin Bieber-konsert
- Funshine Bear loves to play and tell jokes all the time, but sometimes forgets that there are times in life you must be serious.

[url="http://lolpics.se/pics/12317"]http://lolpics.se/pics/12317[/url].

lamasen

62. En mann kjenner lugging da han driter.