Skinny jeans på gutter

Started by Stylish, May 28, 2012, 00:06:36 AM

Previous topic - Next topic

Stemning

Hva syns folk om jeans med carrot fit? Altså loose thigh med tapered slim mot leggen og som regel helt skinny ved ankelen. Ofte litt senket skrev også.

vinteRR

Når buksene starter å få sånne "strammeklumper" på sidene er det som regel et tegn på at de er for tighte . For min del syns jeg de kan sitte så tight inntil de gjør det :-)

Stemning

Quote from: Ananas on May 29, 2012, 08:54:55 AM
Quote from: Stemning on May 29, 2012, 07:38:51 AM
Hva syns folk om jeans med carrot fit? Altså loose thigh med tapered slim mot leggen og som regel helt skinny ved ankelen. Ofte litt senket skrev også.
Sånn?

Eller tenker du mer på harembukser (fysj)?
Jeg liker eksemplet på bildet mitt, men det spørs hvordan det ser ut bak. Må se litt av rumpeformen også :p

Ja sånne. Men de var ikke spesielt fine i forhold til andre jeg har sett i lignende. :)

Skinny

Quote from: Stylish on May 28, 2012, 00:06:36 AM
Jeg har litt "mixed thoughts" angående skinny jeans. Jeg eier 2-3 par selv, men lurer på om det kanskje er for feminint for menn å bruke? Hva tenker dere om skinny jeans kontra slim fit jeans?
Synes dere det er "no no" for gutter uansett kroppsfassong? Jeg er 1.81 høy og veier 63 kg og føler at skinny jeans er det som passer min kroppsfassong best, men vurderer å gå over til slim fit jeans ala acne ettersom det føles mer mann å gå med noe som er litt løsere, men samtidig ikke for baggy.

Hva synes dere? Både gutter og jenter kan svare :)
Takk for svar.

Stylish

Skinny jeans:


Slim fit jeans:


Syns det er en kul stil, skinny jeans på tynne gutter er hot.