Jenter som lukter

Started by Dorian Gray, May 31, 2012, 16:14:22 PM

Previous topic - Next topic

Dorian Gray

Alle gutter som er nogenlunde aktive på sexfronten har opplevd jenter som lukter sterkt fra underlivet. Noen lukter svakt, mange lukter ingenting, men noen lukter sterkere enn en strandet reketråler i Sahara. Det finnes gutter som synes denne lukten er digg, problemet er at jeg IKKE er en av dem. De gangene jeg kommer over slike jenter har jeg helt ærlig problemer med å få den opp. Så spørsmålet er om det er noe jenter selv kan gjøre med dette? Og hvordan tar man dette opp med jenta, på en slik måte som gjør at hun ikke føler seg støtt?

Til jenter: kommer denne lukten av manglende renslighet? Merker dere det selv dersom det lukter?
Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

Anugita

Noen lukter mer enn andre, slik vi alle har forskjellig kroppslukt... Lukt der nede kan komme av alt mulig, og har sjelden med dårlig renslighet å gjøre (selvom det også kan være tilfelle hos enkelte, men da vil du som regel merke tegn til dårlig hygiene ellers også).

Som regel vet man ikke selv om lukten er normal eller unormal, fordi man blir vant til at lukten der nedefra bare er sånn. Det kan skyldes bakteriell vaginose eller soppinfeksjon. Synes du hun lukter rart i forhold til andre du har vært borti, så ta det forsiktig opp, er ikke alltid vi er klare over at det ikke lukter som det skal, da BV er noe man kan gå med i flere år om man ikke kjenner symptomene.


Potet

Jeg har vært borti en som var illeluktende. Det ble ikke noen flere hook ups med henne for å si det sånn. At jenter lukter nedentil er vel omtrent det verste du kan ta opp? Her hadde jeg satt stor pris på om jenter kunne komme med foroslag. Urinveisinfeksjon er ganske vanlig, så greit å ha en litt mild måte å se det på hvis du kommer borti problemet med en jente liker veldig godt....

Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Stanley

#3
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Miss Føniks

Ja,hvordan kan man egentlig vite det selv? interessang tråd.
The Phoenix always rises from the asses

Stanley

#5
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Claw

Quote from: Autowin on May 31, 2012, 19:05:02 PM
Miss Føniks; Det er mange måter å finne ut det på, vil jeg tro, uten noe behov for å si eventuelle metoder...

hahah

Potet

Haha, Autowin. Et smart triks kan være å få henne til å skjønne det selv. Kanskje man kan ta en liten tur ned på henne (hold pusten!!!), for så å gi henne et saftig kyss? :)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

QueenB

Quote from: Autowin on May 31, 2012, 17:39:30 PM
Quote from: Potet on May 31, 2012, 17:37:44 PM
Jeg har vært borti en som var illeluktende. Det ble ikke noen flere hook ups med henne for å si det sånn. At jenter lukter nedentil er vel omtrent det verste du kan ta opp? Her hadde jeg satt stor pris på om jenter kunne komme med foroslag. Urinveisinfeksjon er ganske vanlig, så greit å ha en litt mild måte å se det på hvis du kommer borti problemet med en jente liker veldig godt....

Dette syntes jeg var en bra post, takk for rådet :D


haha, du er så søt, Autowin! Keep it up :D

I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Stanley

#9
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

QueenB

Quote from: Autowin on May 31, 2012, 19:32:05 PM
Gutter vil ikke bli kalt søte, da det er negativt og senker selvtilliten våres. Vi vil bli kalt ''KJEKK'', men også KUN hvis det er genuint ment. Men jeg skal ikke være så negativ lenger, så da sier jeg heller bare; Takk :D

"søt" er ikke negativt, og det var iallefall ikke negativt ment. Og du er fortsatt søt. Og værsågod  ;)
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Jeagle

ikke for og gli ut, men om ei jente som er eldre kaler deg søt så føler jeg det blir litt nedlatene. om ei jevnaldrene jente kaler deg søt kommer det litt ann på sitvasjonen(og på jenta)
å være eller ikke være

Dorian Gray

Kan dere være så snill og ta den diskusjonen et annet sted? Takk.
Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

QueenB

I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Eh

Quote from: Kaizer on May 31, 2012, 21:22:05 PM
Det er ikke uvanlig med diskofitte på jenter, spesielt ved ONS.

Tror mange er obs på dette. Er ikke mange jeg har fått gått ned på på ons.