Jenter som lukter

Started by Dorian Gray, May 31, 2012, 16:14:22 PM

Previous topic - Next topic

lamasen

Quote from: Dorian Gray on May 31, 2012, 16:14:22 PM
Alle gutter som er nogenlunde aktive på sexfronten har opplevd jenter som lukter sterkt fra underlivet. Noen lukter svakt, mange lukter ingenting, men noen lukter sterkere enn en strandet reketråler i Sahara. Det finnes gutter som synes denne lukten er digg, problemet er at jeg IKKE er en av dem. De gangene jeg kommer over slike jenter har jeg helt ærlig problemer med å få den opp. Så spørsmålet er om det er noe jenter selv kan gjøre med dette? Og hvordan tar man dette opp med jenta, på en slik måte som gjør at hun ikke føler seg støtt?

Til jenter: kommer denne lukten av manglende renslighet? Merker dere det selv dersom det lukter?

Hehe. Den er ikke lett :) Man kan jo ta de med i dusjen, men på en ONS vil det kanskje bli litt snålt.
Det går jo ann å droppe oral på ons, for regner med at det er der problemet oppstår. Hvis ikke er det noe alvorlig feil med dama :D

Egil GV

Ooo the good old discomus... Klassiker det.. Men ja på ons har jeg opplevd jenter som lukter, og det er ikke spesielt digg... Ja jeg skjønner at noen jenter har sopp blablabla osv. Men det har jo gutter også. Hvis jeg har sopp tror jeg ikke jeg hadde giddet å bli med en jente hjem for å si det sånn. Jeg mener renslighet har veldig mye å si.. Men så kan man selvfølgelig ha en dårlig dag da..
De dagene hvor man er ute og bare går med flowen og plutselig er man i sengen med en jente og tenker "faen jeg er ikke helt rein akkurat".. Jaja Vi får kjøre på likevel  ::)
Gjør en ting du er redd for hver dag!

Anugita

Quote from: eightball on June 01, 2012, 00:23:19 AM
Ja jeg skjønner at noen jenter har sopp blablabla osv. Men det har jo gutter også. Hvis jeg har sopp tror jeg ikke jeg hadde giddet å bli med en jente hjem for å si det sånn.

Men forskjellen er at utstyret deres henger utenfor kroppen, så det er lettere å oppdage rariteter.. Og mange jenter kan gå med sopp uten å merke noenting før de faktisk har sex (merker at det gjør vondt).

Tror faktisk ingen med vettet i behold går aktivt inn for sex om de VET det er noe galt nedi der ;) Mange jenter (spesielt yngre) vet rett og slett ikke HVORDAN det skal lukte, og da merker de heller ikke at noe er galt..

Gutter: Ta opp på en pen måte :) F.eks etter du har vært nedi der, eller sier at du ikke vil mer ned dit pga at du synes det lukter litt rart i forhold til andre, og at hun kanskje bør dra til gynekologen å sjekke seg...


coolio90

Har opplevd problemet opptil flere ganger. På ons er løsningen å droppe oralsex. Er det derimot tale om en jente det er/ kan bli noe seriøst med ville jeg tatt det opp på en ydmyk måte. For øvrig gjelder dette også en del av oss gutter. Lukter ikke akkurat blomstereng av oss heller etter en fuktig kveld på byen :)

Stanley

Quote from: coolio90 on June 01, 2012, 15:22:16 PM
Har opplevd problemet opptil flere ganger. På ons er løsningen å droppe oralsex. Er det derimot tale om en jente det er/ kan bli noe seriøst med ville jeg tatt det opp på en ydmyk måte. For øvrig gjelder dette også en del av oss gutter. Lukter ikke akkurat blomstereng av oss heller etter en fuktig kveld på byen :)

Dette syntes jeg var en bra post, takk for rådet :D
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Stemning

Quote from: coolio90 on June 01, 2012, 15:22:16 PM
Har opplevd problemet opptil flere ganger. På ons er løsningen å droppe oralsex. Er det derimot tale om en jente det er/ kan bli noe seriøst med ville jeg tatt det opp på en ydmyk måte. For øvrig gjelder dette også en del av oss gutter. Lukter ikke akkurat blomstereng av oss heller etter en fuktig kveld på byen :)

Pffff, alltid blomster! ;)

Ang. temaet så har jeg vært heldig med dette så langt. Vet faktisk ikke helt hvordan jeg ville reagert på stram lukt. Hadde nok blitt litt sjokkert til å begynne med, type forfjamset. Esj. :/

Lahoya

#21
Haha konge post!

Tenkte faktisk selv å ta opp det med "duften" fra ei jente nedenunder.  Har selv vært borti en del jenter som ikke lukter særlig godt der nede. Jeg er dirty-boy, skitten gutt av meg, men når det kommer til akten setter jeg stor pris på renslighet nedenunder. Tar mange ganger å varmer opp med å gå ned på jenta, men har en skikkelig fobi hvis det lukter vondt. I tillegg veit jeg hvor dritt det er hvis jeg selv lukter vondt ved suging. Så da pleier jeg å si noe alá "kom, det hadde vært digg å tatt en dusj med deg, JEG koker her inne.." o.l. 

For noen uker siden gikk jeg ned på ei som lukta digg!! Ikke for ren, og langt ifra skitten. Det var skikkelig bonus!!!  Yeah, har hørt veninne si; at man kan jo bare ta dusjsåpa litt der nede også?  Ikke værre,  hvis du ikke er veldig allergisk.   ;D

lamasen

Quote from: Lahoya on June 03, 2012, 11:49:02 AM
da pleier jeg å si noe alá "kom, det hadde vært digg å tatt en dusj med deg, JEG koker her inne.." o.l. 

Smooth :) bra teknikk på flere områder.