Gutt: Bruke jenteparfyme?

Started by Roman, June 07, 2012, 11:39:54 AM

Previous topic - Next topic

Roman

Hva tenker dere om dette?

Jeg har i alle mine år brukt maskuline gutteparfymer, som jeg egentlig ikke liker lukten av.
En av kompis av meg luftet for meg at han vurderte å begynne å bruke jenteparfymer, i den hensikt i å tiltrekke seg flere jenter.
Teorien hans er: Jenter vil tro at du kanskje har kjæreste, er mye med jenter, siden du lukter "jentete" ?

Jeg har i sommer mulighet til å kjøpe parfymer til 60% avslag, og jeg vurderer å kjøpe de fra Escada: Island Kiss, Rockin Rio, Gucci: Gorgeous Gardenia, Glamorous Magnolia som er jente parfymer.
Jeg vurderer også gutteparfymer som CK ONE og 1 million.

For å sette det på spissen, jeg liker faktisk å lukte jentete siden det minner om jente, enn å lukte typisk guttete.
Be like water my friend.

piken

Jeg ville ikke anbefalt å bruke jenteparfyme hvis tanken er å tiltrekke deg flest jenter. Selv synes jeg at gutteparfymer lukter bedre enn jenteparfymer, men jeg bruker ikke gutteparfymer av den grunn. Muligens det er en mening med at jenter skal like lukten av gutter og at gutter skal like lukten av jenter? Men hvis du kun vil ha en lukt du liker godt, så kjør på.

QueenB

enig med kastanje!

CK One er jo unisex, så den kan du satse på. evt. andre unisex-parfymer. IKKE gå for en jentete parfyme som lukter blomster. For guds skyld.
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

woop

#3
Jeg tror ikke du kommer til å ha noe fordel av å lukte vanilje og sommerblomster, i likhet med at jeg ikke synes det er en fordel at ei jente skulle ha luktet "mandig". Men ser absolutt verdien i å gå rundt med en parfyme du selv synes lukter godt. For det første så vil du nesten alltid lukte noe godt vist du lukter godt etter og sist men ikke minst så vil det være et selvtillitsboost når du innser hvor godt du lukter.

Gå for noen som er unisex, jeg tror du kommer til å like det. Selv digger jeg 1 million (unisex ifølge elle.com), den er så god at jeg noen ganger sitter og lukter på mitt eget håndledd ;D

Stemning

Quote from: woop on June 07, 2012, 15:20:33 PM
Jeg tror ikke du kommer til å ha noe fordel av å lukte vanilje og sommerblomster, i likhet med at jeg ikke synes det er en fordel at ei jente skulle ha luktet "mandig". Men ser absolutt verdien i å gå rundt med en parfyme du selv synes lukter godt. For det første så vil du nesten alltid lukte noe godt vist du lukter godt etter og sist men ikke minst så vil det være et selvtillitsboost når du innser hvor godt du lukter.

Gå for noen som er unisex, jeg tror du kommer til å like det. Selv digger jeg 1 million (unisex ifølge elle.com), den er så god at jeg noen ganger sitter og lukter på mitt eget håndledd ;D

Kjenner til den lukte på eget håndleddgreien! ;)

Ang. vanilje though så er det et vanlig innslag i flere manneparfymer som får gode tilbakemeldinger fra jenter. Vanilje, lær og tobakk sammen for eksempel er bra sammen.

Her er en fyr som har peil: http://www.youtube.com/user/robes08

Zervs

Nei nei og nei! Noen herreparfymer lukter søtt og det er forøvrig greit fordi de har en maskulin duft i seg. Men jenteparfyme blir helt feil.

Anbefaler at du drar på en Zara butikk og kjøper Zara Man-Limited. En av de bedre parfymene for menn etter min mening!

Potet

Liker tankegangen, men jeg vil tro det funker bedre med en god herreparfyme siden man faktisk skal lukte maskulint. Du trenger bare finne en herreparfyme, evnt. unisexparfyme som jenter liker godt. Naa bruker jeg Gucci - guilty som jeg har faatt MANGE komplimenter for. Senest paa torsdag nevnte 3 jenter det til meg! 8)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!