Bli med på Bootcamp hos Sjekkeskolen i !

Les mer 

Skrevet av Emne: TRENINGSTRÅDEN!  (Lest 51909 ganger)

Utlogget solstråla

Sv: TRENINGSTRÅDEN!
« Svar #300 på: Juli 20, 2014, 21:59:02 pm »
Jeg ville tatt smoothie etter trening. Protein pluss fra smoothie exchange har jeg blitt anbefalt etter trening. Dessverre er det dyrt, blir ofte banan og evt protein shake etterpå.

Utlogget Jungeldyret

• GV Bootcampdeltager + GVS
  • Skjørtejeger
  • Total likes: 0
  • Kjønn: Mann
« Svar #301 på: September 09, 2014, 21:48:39 pm »
Tenkte å høre om noen kanskje var keen på å kjøre noen treningsøkter sammen, trener på fresh fitness nå, men vurderer bytte til Elixia/Sats.

Hovedsaklig trener jeg på Lambertseter.

Utlogget solstråla

« Svar #302 på: September 10, 2014, 11:53:03 am »
Da spørr jeg etter om noen jenter som har samme interesse som meg som vil gjerne trene styrke med meg, trener på elixia Sandvika, colloseum går også fint. :)

Utlogget kongenavtys

« Svar #303 på: Februar 22, 2015, 19:29:57 pm »
Jeg ville tatt smoothie etter trening. Protein pluss fra smoothie exchange har jeg blitt anbefalt etter trening. Dessverre er det dyrt, blir ofte banan og evt protein shake etterpå.

Jeg har solgt treningssupplement i årevis og kan egentlig bekrefte det du sier - at det å få i seg proteiner er utrolig viktig etter trening. Skal du gjenoppbygge musklene, så er du nesten nødt til å få i deg proteiner av noe slag.

Personlig har går jeg nesten utelukkende for bulking nå frem mot vårsesongen før jeg begynner å deffe inn mot sommeren. Bruker da gainer (link til de som ikke vet hva det er) for å øke i vekt og muskelmasse. Hvis du er bekymret for å ikke klare å gå opp i vekt, så er dette løsningen. Uansett: en gainer inneholder såpass mye proteiner uansett at det nesten er overflødig med proteinpulver ovenpå... :P

Utlogget guffen

« Svar #304 på: Februar 23, 2015, 08:28:59 am »
Sitat
Jeg har solgt treningssupplement i årevis og kan egentlig bekrefte det du sier - at det å få i seg proteiner er utrolig viktig etter trening.

av selgere får man alltid sannheten!