Ta opp tråden på sms

Started by dagligvare, July 23, 2012, 16:49:37 PM

Previous topic - Next topic

dagligvare

På byen for en drøy måned siden fikk jeg nummeret til en råflott dame i det jeg var på vei ut av et utested. Snakket kanskje med henne i 5 min. Sendte en sms dagen etter bare for å "sementere" connectionen. Husker ikke hva jeg skrev, men det var noe random relatert til hva vi snakket om. Fikk ikke noe svar. Så etter tre dager ramlet det inn et svar, med beklagelse for sent svar og masse smilefjes. Hyggelig det. Sender svar på denne, men avslutter ikke med noe spørsmål. Dette for å sjekke om hun likevel vil sende en ny sms. Det gjør hun ikke.

Siden sendte jeg sms to helger på rad for å høre om hun skulle ut. Den ene gangen skulle hun ha en rolig helg (men skulle ut neste helg skrev hun),  men den neste helgen var hun plutselig reist til syden. Så har jeg selv vært borte et par helger, og da har det ikke vært noe dialog.

Så er spørsmålet - er det noe poeng i å ta opp tråden igjen, og i så fall hvordan? Har jentene noen tanker om dette?

Miss Føniks

Jeg syns ikke det skader egentlig,kommer an på hvor lenge siden sist :)
The Phoenix always rises from the asses

Roark

#2
...........

dagligvare

Hun har svart på meldingene jeg har skrevet. Så slik sett har hun respondert. Hva sier dere jenter om det? Pleier dere å svare på meldinger når dere ikke er interessert?

Ser heller ikke noe poeng i å vente i flere dager med å sende melding, ihvertfall ikke når vi hadde en såpass kort samtale. Da føler jeg sjansen er større for at hun glemmer meg enn at hun går og tenker på meg.