Blir jeg playet? :-O

Started by QueenB, August 05, 2012, 21:03:11 PM

Previous topic - Next topic

dagligvare

Quote from: QueenB on August 06, 2012, 14:18:13 PM
volvo med pipe! :D

han ringte istad. vi skal se filmen etter jobb ikveld. men han er fortsatt sprengkåt, tror jeg.

gutter, blir dere veldig kåte når dere liker en jente, eller blir dere kåte uansett?

Vi blir ekstra kåte når vi liker jenta godt  ;)

Stanley

#31
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

dagligvare

#32
Quote from: Autowin on August 06, 2012, 15:20:11 PM
Quote from: dagligvare on August 06, 2012, 13:29:58 PM
Quote from: Autowin on August 06, 2012, 12:51:16 PM
Alle vi på forumet her er vanlige gutter, og alle her har gjort det midt på dagen. Alle her gjør det ofte. Det er normalt.

Tror nok du er blitt litt miljøskada av å henge her på forumet.

Det er i høyeste grad ikke normalt for gutter flest å sjekke opp damer på åpen gate midt på dagen (ikke normalt i den forstand at de fleste gjør det ikke).

Jeg har en god nyhet til deg: Der du tar helt feil :)

Sier du det. Og hvilken relevant erfaring har du å vise til?

Som sagt er du litt miljøskada. Dette forumet er ikke representativt for den virkelige verden. Gutter og menn flest sjekker ikke opp jenter midt på lyse dagen. Flere burde definitivt gjort det, men slik er det ikke.

Stanley

#33
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

dagligvare

Quote from: Autowin on August 06, 2012, 15:49:04 PM
Som sagt er du litt miljøskada. Dette forumet er ikke representativt for den virkelige verden. Gutter og menn flest sjekker ikke opp jenter midt på lyse dagen.

Det er nettopp dette som er feil. Søk opp Daygame og/eller Dagtidsjekking på Google, og se bare hvor mange forumer og enkeltmennesker som skriver om, og gjør dette.

I følge denne definisjonen så driver folk flest med cricket også. Det er nemlig mange artikler om cricket på internett også. Hvor mange kjenner du som spiller cricket?

Kom deg av internett og ut i den virkelige verden.

Roark

#35
...........

Dev

#36
Uten noe statistikk, så vil jeg påstå at de færreste også på dette forumet driver med daygame, ihvertfall sjelden. At noen få står fram kan fort få det til å se ut som at mange flere gjør det.

Og autowin, jeg blir mer og mer trist for hver melding du skriver, det virker som du virkelig leter etter muligheter til å kunne komme med drittslengning og lite hyggelige kommentarer. Det er kommet til et punkt hvor jeg vil la være å ta opp mine egne issues på forumet her inntill dette gir seg. Jeg likte deg bedre for et halvt år siden.

Supernova

[skriver nesten bare for å skrive nå.. Ikke noe nytt her :)]
Men altså dette høres ut som en ordentlig herlig fyr hvis han har gode intensjoner med deg! Men vi kan vel ikke feie det faktumet under matta at menn som oppfører seg SÅ kjekk som du beskriver ikke har omfattende erfaring med jenter og sjekking, det finner jeg lite trolig. Håper for din del at han har gode intensjoner eller i hvertfall er ÆRLIG om sine intensjoner.

Hans intensjon kan være å ha sex med deg og samtidig være fixed på at dere ikke kommer til å ha noe ordentlig forhold. Da synes jeg det fra mitt moralske ståsted at det er dårlig gjort om han begynner å plante ideer i hodet ditt og sende bevist ut signaler om at han ser deg som en potensiell kjæreste, noe du ønsker slik jeg forstår det, noe han også kanskje ser og bevist utnytter for egen vinning (sex sex sex). Han vil da kanskje si ting som tolkes som at han ønsker en kjæreste og at denne kanskje er deg..
Problemet er jo at han opptrer sånn om intensjonen er å bli kjæreste med deg også...
Det er virkelig stygt om du spør om hans intensjoner og han skjuler sin intensjon med å lyge for å fortsatt kunne oppnå målet sitt (sexxx og kun det) og du ønsker og forventer noe mer, og ikke ser mye egenverdi i sexen..

Det kan også hende at intensjonen er at han er på jakt etter en bra kjæreste, og at han så noe genuint  intressant i deg og lurer på om du kan være potensielt kjærestemateiale, og ønsker å finne ut mer om deg. Osv blabla..

... Poenget som druknet, er at jeg tror intensjon er vanskelig å lese. Men den kan også endres som nevnt over. Men greit å få avklart om hans intensjon samsvarer med din, ellers kan det fort bli en trist affære...

GV lærer vel å lese guttas intensjoner regner jeg med. Eller noe i den duren?

Kjekke gutter har alternativer, det vet vi. Trylle frem nye jenter er ikke noe problem. Dette gir dem superkrefter, om de velger å være superhelt med gode intensjoner eller superskurk med dårlig er opp til dem, jeg tror det er vanskelig å spotte for jenter flest, men siden du henger her inne har du jo tross alt en fordel.. Spørsmålet er om du klarer å lukte  intensjonen og kanskje endre den...

Jeagle

dra på daten og se hva som skjer. kansje han egentlig bare liker deg. gidder ikke skrive mer dev sa det ganske greit. om du vil ha råd send meg gjærne en pm
å være eller ikke være

Stanley

#39
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Jeagle

å være eller ikke være

dagligvare

#41
Quote from: Autowin on August 06, 2012, 17:43:05 PM
Ut av internett og ut i den virkelige verden? Hva mener du?

Det er veldig, veldig tydelig at du ikke har særlig erfaring med hva du prater om. For eksempel når du tror at gutter flest driver med daygame fordi det er et par her på forumet som gjør det. Det mener jeg med kom deg ut i den virkelige verden.

BTW, du er ikke verre enn 17-åringer flest. Det er bare at 17-åringer flest henger ikke på slike forum som dette. Og jeg tror det er litt usunt for deg at du gjør det.

Stemning

Quote from: lamasen on August 06, 2012, 13:46:05 PM
Trøste og bære..
Det frøkna trenger her lurer på er jo råd om hvordan hun kan være så sjarmerende at han vil treffe henne mer,


En ting jeg selv har lagt merke til med jenter er hvor mye flørtende blikk har å si. Det alene (tror jeg da) kan gi meg lyst til å treffe de oftere enn andre jenter. Litt småteasende oppførsel, der det nok er en balansegang om hvor langt man skal strekke det i hver retning.

Sutring, "ser jeg deg igjen" osv. fungerer stikk motsatt.

JA

Stemning

Quote from: dagligvare on August 06, 2012, 18:27:35 PM
BTW, du er ikke verre enn 17-åringer flest. Det er bare at 17-åringer flest henger ikke på slike forum som dette. Og jeg tror det er litt usunt for deg at du gjør det.

Jeg har aldri vært sånn, ikke da jeg var 12 en gang. Sist jeg opplevde noe lignende var vel fra en jeg kjente en gang tidlig på barneskolen.

Stanley

#44
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.