Blir jeg playet? :-O

Started by QueenB, August 05, 2012, 21:03:11 PM

Previous topic - Next topic

Tingles

Quote from: Ananas on August 07, 2012, 22:34:16 PM
Ok, skumleste litt gjennom avsporingene (det var en del), men fikk med meg det mest relevante hva trådens tema angår.

Heier på deg, QueenB! Du virker som en dame som er sikker nok på seg selv til å kunne si i fra om hva intensjonene dine med en av det motsatte kjønn måtte være. Jeg tviler på at du blir manipulert eller lurt til å ha sex med noen som helst, med mindre du selv vil det. Du virker heller ikke som en som bruker sex med en intensjon i å manipulere noen andre til å ville (eller måtte) gå inn i et forhold med deg. Du sa jo selv at du er en ganske avslappet person, og bare lar ting gå sin gang.

Håper på det beste ;D

Autowin burde få skrivesperre på forumet asap. Sorry little dude, men ALT du har skrevet i denne tråden her har bare fått meg til å riste på hodet. Du spyr bare ut det du tror er riktig, uten å selv ha noe som helst relevant erfaring (I FØLGE DEG SELV). Du har blitt det helt motsatte av han jeg møtte i Oslo for bare litt over en måned siden.

+1
You go girl QueenB


Og Jeagle...Du kom ikke nettopp opp med ford som et alternativ til Volvo.... Du kunne valgt alt annet enn Ford og du ville vært innenfor... Merker facepalmen er plantet godt her :P
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

UDA

Når har jeg ikke lest alle de forestående postene, men poster allikevel.

Det var på ganske nøyaktig samme måte at jeg fant henne jeg er sammen med i dag.
No brain, no pain - no pain, no gain

Roman

#62
Jeg vil tro et godt moralsk poeng i denne tråden, er å bli mer ærlig i sine intensjoner ovenfor de menneskene du er interessert i :)
Eller i hvertfall prøve å få til å bygge en bro, som begge parter er med på å bygge.

En ting som vi hvertfall må bli bedre til, er å prøve å drite i de sinnsyke avsporingene, som har en tendens til å ødelegge interessante tråder.

Ps: Jeg hyller alle dere hverdagshelter, som sjarmerer damer på dagtid  ;D
Be like water my friend.

piken

Jeg tenker at det er alt for tidlig å si om du blir playet eller ikke, mest sannsynlig vet han ikke selv hva han vil med deg enda. Men mindre han er en syking som har bestemt seg på forhånd at han faktisk skal playe ..

Folk er veldig forskjellige i hvordan de sjekker opp folk og hvor intense de er. Men så lenge du ikke føler at det er "ugler i mosen" synes jeg du bare skal nye oppmerksomheten og bli med på de tingene du føler du har lyst til. Ha sex og kos deg og vær ærlig om dine intensjoner den ene eller andre veien når tiden er inne for det.

Ellers råder jeg deg også til å følge magefølelser når det gjelder å kjenne på om du blir playet eller ikke. Føles det for godt til å være sant - så er det som regel det.

Jeagle

Quote from: Tingles on August 08, 2012, 14:05:22 PM
Quote from: Ananas on August 07, 2012, 22:34:16 PM
Ok, skumleste litt gjennom avsporingene (det var en del), men fikk med meg det mest relevante hva trådens tema angår.

Heier på deg, QueenB! Du virker som en dame som er sikker nok på seg selv til å kunne si i fra om hva intensjonene dine med en av det motsatte kjønn måtte være. Jeg tviler på at du blir manipulert eller lurt til å ha sex med noen som helst, med mindre du selv vil det. Du virker heller ikke som en som bruker sex med en intensjon i å manipulere noen andre til å ville (eller måtte) gå inn i et forhold med deg. Du sa jo selv at du er en ganske avslappet person, og bare lar ting gå sin gang.

Håper på det beste ;D

Autowin burde få skrivesperre på forumet asap. Sorry little dude, men ALT du har skrevet i denne tråden her har bare fått meg til å riste på hodet. Du spyr bare ut det du tror er riktig, uten å selv ha noe som helst relevant erfaring (I FØLGE DEG SELV). Du har blitt det helt motsatte av han jeg møtte i Oslo for bare litt over en måned siden.

+1
You go girl QueenB


Og Jeagle...Du kom ikke nettopp opp med ford som et alternativ til Volvo.... Du kunne valgt alt annet enn Ford og du ville vært innenfor... Merker facepalmen er plantet godt her :P

hva er galt med ford da? jeg liker faktisk ford. se for deg QueenB med en mustang 1969 gt shellby da:D
men seriøst så liker jeg faktisk ford
å være eller ikke være

Stanley

#65
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Eh

Quote from: Jeagle on August 08, 2012, 22:46:10 PM
Quote from: Tingles on August 08, 2012, 14:05:22 PM
Quote from: Ananas on August 07, 2012, 22:34:16 PM
Ok, skumleste litt gjennom avsporingene (det var en del), men fikk med meg det mest relevante hva trådens tema angår.

Heier på deg, QueenB! Du virker som en dame som er sikker nok på seg selv til å kunne si i fra om hva intensjonene dine med en av det motsatte kjønn måtte være. Jeg tviler på at du blir manipulert eller lurt til å ha sex med noen som helst, med mindre du selv vil det. Du virker heller ikke som en som bruker sex med en intensjon i å manipulere noen andre til å ville (eller måtte) gå inn i et forhold med deg. Du sa jo selv at du er en ganske avslappet person, og bare lar ting gå sin gang.

Håper på det beste ;D

Autowin burde få skrivesperre på forumet asap. Sorry little dude, men ALT du har skrevet i denne tråden her har bare fått meg til å riste på hodet. Du spyr bare ut det du tror er riktig, uten å selv ha noe som helst relevant erfaring (I FØLGE DEG SELV). Du har blitt det helt motsatte av han jeg møtte i Oslo for bare litt over en måned siden.

+1
You go girl QueenB


Og Jeagle...Du kom ikke nettopp opp med ford som et alternativ til Volvo.... Du kunne valgt alt annet enn Ford og du ville vært innenfor... Merker facepalmen er plantet godt her :P

hva er galt med ford da? jeg liker faktisk ford. se for deg QueenB med en mustang 1969 gt shellby da:D
men seriøst så liker jeg faktisk ford

Sånn bortsett fra at '67 er mye finere, er det et fint bilde i hodet mitt ;)

Uansett; så lenge du koser deg, QueenB, syns jeg du skal kjøre på! :)

QueenB

Har ikke hatt tid til å svare, fordi jeg har vært opptatt med å ri en deilig hunk på 2 meter. Opptil flere ganger. Jeg er så lykkelig :D
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Stanley

#68
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

QueenB

sorry Autowin, mente ikke å såre deg. Har bare ikke hørt drittkommentarene dine gjennom lyden av mine egne orgasmer. Hadde jeg bare lest advarslene dine litt før.....
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

piken

Hahaha, happy for you QueenB :)

Eh

Quote from: QueenB on August 09, 2012, 21:14:42 PM
sorry Autowin, mente ikke å såre deg. Har bare ikke hørt drittkommentarene dine gjennom lyden av mine egne orgasmer. Hadde jeg bare lest advarslene dine litt før.....

Hahah! Internett high-five!

Stanley

#72
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Lars GV

Quote from: Autowin on August 09, 2012, 22:13:47 PM
Jeg driver å sender PM til QueenB om dette her i skrivende stund, der hun synes at jeg fremstår ''bedre'' der og ville at jeg skulle poste meldingen her, og hun svaret etterpå på forumet. Men siden alle her har begynt å hate meg, så skal jeg holde meg for god til å poste noe mere her.

Enten så poster du noe som er relevant til tråden, ellers så lar du være. Ikke få alle tråder til å handle om deg. Du har fått mange advarsler allerede.

Ingen hater deg, nå er du bare dramatisk. Har du noe å komme med som bedrer inntrykket, som er relevant til tråden og emnet, så for all del, post det!
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Claw

Quote from: QueenB on August 09, 2012, 21:14:42 PM
sorry Autowin, mente ikke å såre deg. Har bare ikke hørt drittkommentarene dine gjennom lyden av mine egne orgasmer. Hadde jeg bare lest advarslene dine litt før.....

.... men var batman bra?

;D