Bli med på Bootcamp hos Sjekkeskolen i !

Les mer 

Skrevet av Emne: Blir jeg playet? :-O  (Lest 25984 ganger)

Utlogget Jeagle

Sv: Blir jeg playet? :-O
« Svar #90 på: August 15, 2012, 11:32:24 am »
bra det går bra og fremover.
du vet vi bare vil passe på deg. vil jo bare at du skal ha det bra og at det bare skal være god stemning her (snakker ikke om mannen)
oppriktig glad jeg tok feil av mannen, har noe og lære av han tydelig vis:p

ellers så merker jeg selv hvordan folk er på byen og hva folk sier og gjør når de snakker og flørter med damer. så vi blir litt miljø skadet av og være på dette forumet.
å være eller ikke være

Utlogget Egil GV

« Svar #91 på: August 15, 2012, 11:46:29 am »
Trist at de fleste tror at man må manipulere jenter, og lese seg til å være en kjekkas.

Kan du utdype hva du mener med dette??

Ellers flott at du har funnet en hyggelig fyr :)
Gjør en ting du er redd for hver dag!

Utlogget QueenB

« Svar #92 på: August 15, 2012, 11:58:27 am »
Trist at de fleste tror at man må manipulere jenter, og lese seg til å være en kjekkas.

Kan du utdype hva du mener med dette??

Ellers flott at du har funnet en hyggelig fyr :)

jeg mente det er litt kynisk tankegang at alle nærmest MÅ lese sjekketeori, the game etc for å kunne sjarmere en jente. Noen menn har alltid kunnet det/lært det i ung alder, og innen de blir 30+, så er de på et helt annet nivå enn menn flest.

jeg mener selvfølgelig ikke at det er noe galt i å ville lære å bli flinkere med jenter, og utvikle seg. men at folk trodde umiddelbart at han var en PUA-nerd med triks han hadde studert, viser at det er mange som tror dette er den eneste måten å sjekke jenter på.

jeagle, takk takk :) og ja, enig med deg og andre som har sagt at man kan bli litt miljøskadet av å være her! tror vi alle (spes gutta) må passe oss litt for å ikke miste oss elv midt opp i all teorien, og sjekketriksene  :-\

Claw, Batman var sikkert bra, fikk ikke med meg så mye av filmen  8) :-* men catwoman var kul! 
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Utlogget piken

« Svar #93 på: August 15, 2012, 19:24:34 pm »
Kan jo hende han har vært på GV Bootcamp da? Man vet jo aldri. Det går an å være en super fyr óg ha lest litt sjekketeori ;)

Men det viktigste er jo at han og du har det bra sammen og at dere behandler hverandre med den respekten dere fortjener. Glad på dine vegne :) (og jeg kjenner til den følelsen av at ting kan føles for bra til å være sant. Men husk på at i noens øyne så er nettopp DU fantastisk og fortjener akkurat denne typen oppmerksomhet)

Utlogget --WTF?--

« Svar #94 på: August 15, 2012, 20:54:28 pm »

Mange jenter legger jo helt åpenlyst opp til det, og blir helt månebedotten av en normal "bli-kjent-samtale", så da er det jo i grunnen ikke så veldig rart.
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Utlogget Stanley

• GV Bootcampdeltager + GVS
  • Skjørtejeger
  • Total likes: 64
  • Kjønn: Mann
  • Vil DU møte meg irl? Send PM! :-)
« Svar #95 på: August 19, 2012, 22:51:19 pm »

Første PM fra Autowin:
(poster dialogen vår her, kanskje det er flere som synes det er interessant):

Det virker som du er en selvsikker jente, du er voksen, og du styrer ditt eget liv, du virket også i en periode ''ekstra verdifull'' da du skrev offentlig her, at du ikke ville møte folk fra nettet, og ikke gutter generelt. Da har jeg bare ETT spørsmål til deg i hovedsak; Hva var det med denne gutten, som gjorde at du endret alle meninger du sto for, og droppet all stoltheten du hadde? Jeg følte meg litt skuffet da du skrev dette, fordi det forvirrer meg enda mer, generelt på hvordan jenter fungerer. Hva var det eksakt han gjorde, for å få en ellers så kravstor jente til seg? Var det måten han så på deg på? Kom han forfra eller bakfra når han sjekket deg opp første gangen? Hadde dere sett hverandre før han kom opp til deg, så du var bevisst på dette? Hvordan tekstet han? Var det genetisk fysiske utseende en avgjørende faktor, osv. osv.?

Men igjen. Hvis du går fra dette ''eventyret'' skuffet til slutt, ikke kom og si at jeg og forumet ikke advarte deg. Uansett om han player deg eller ikke, så må han jo ha gjort mye riktg? Kroppspråk? Fysisk kontakt? Esklaring? Dagsform? Slike mennesker som får de antatt dyreste gullklokkene til ekstrem lav rabattpris, er folk jeg hater, fordi jeg ikke er på det nivået selv. Men samtidig elsker, og ser opp til, fordi jeg nettopp kan lære noe av det.

Auto kan poste svaret mitt når han gidder :)

Autowin, du er egentlig ganske søt  Håper ikke du tok det personlig den gangen jeg sa jeg ikke ville møte deg- var bare så lei av å møte folk fra nettet, dårlige erfaringer. Jeg er sånn som prøver (nesten) alt 1 eller flere ganger til jeg blir lei, og ikke gidder mer. Samme forholdet har jeg til å møte folk fra nettet også.

grunnen til at jeg ikke ville møte gutter generelt (en stund!) var også fordi jeg var lei av å møte gutter jeg ikke var interessert i, ikke tiltrukket av. Kjipt. Så jeg tok en pause. Så, helt ut av det blå, dukker denne kjekkasen opp og tar meg med storm! Hva som var så spes med han? ALT! vanskelig å forklare, utseendet, sjarmen, utstrålingen, selvsikkerheten, maskuliniteten. Han er så sykt mandig, og naturlig og ekte- ingen triks, prøver ikke å imponere, er ikke slesk, ikke dust, ikke needy, bare 100% seg selv og sjarmerende! Alt han sier er sjarmerende for meg

jeg forstår ikke hva du mener med at jeg har droppet all stoltheten min? det har jeg vel ikke? jeg var lei av gutter som ikke fikk meg til å føle noe, jeg likte å snakke med dem, men FØLTE ingenting. Med denne kjekkasen følte jeg noe fra første sekundet han smilte til meg og sa hei! det er helt sinnsykt, faktisk! og det er det viktigste. hvem ellers skal jeg ha sex med hvis ikke med en jeg synes er sykt tiltrekkende? Han her har jeg ventet på lenge! det er mulig du har feil inntrykk av meg (selv om det er flatterende). jeg er ingen selvhøytidlig prinsesse- jeg bare føler meg frem i livet som alle andre, og gjør det som passer meg best. tviler på at jeg kommer til å bli skuffet av denne romansen. Mye snakk om intensjon i tråden- jeg aner ikke hva min intensjon er, bortsett fra å føle spenning og ha det bra! har aldri sagt at jeg er ute etter forhold, alle bare antar at jeg vil ha bryllup og barn neste uke, bare fordi jeg er jente 

når det gjelder fremgangsmåten: han gikk forbi meg og smilte, jeg smilte tilbake. hadde ikke sett hverandre før. han sa: "hva heter du?" bla bla. "kan jeg få nr ditt?". Han tekster aldri, bare ringer. maser aldri om msn og er ikke på face. Altså ikke noe fjortisopplegg, kun ringing- som ekte menn gjorde før i tiden Ellers har han alltid et lurt smil & blikk, men er superhyggelig og sympatisk. Og mandig som faen. Det fysiske er også ganske hottt.

og jeg er 157% sikker på at han ikke er noen PUA-idiot. trist at så mange tror at man må være en slesk PUA for å kunne sjarmere jenter. FEIL! han her er ekte saker, det er veldig tydelig at han har vært så flink med jenter hele livet.

ellers er jeg lykkelig og nyter det hele! og det gjør han også. du må slutte å tro at alle kjekke gutter er drittsekker og at alle jenter må lures til å ha sex. jeg er ikke en naiv 14-åring heller, men en voksen persom som koser seg!

jeg synes du skal poste denne PM-en i tråden, så poster jeg svaret. Du virker mer sympatisk i PM-en enn du pleier å fremstå ellers....

Hva mer skjer nå? ???
Avvist siden 2011.

Utlogget QueenB

« Svar #96 på: August 20, 2012, 09:06:36 am »
det trenger ikke å skje noe mer ;) jeg skrev i forrige uke at du virket mer sympatisk på PM, enn ellers, og kunne poste PM-ene dine, så folk kunne se hva du egentlig lurer på og mener. men så har du hatt skrivesperre i en uke, så jeg vet ikke om det er noen vits lenger. vet ikke om andre er interessert i å lese PM-dialogen vår, heller ...
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Utlogget Stanley

• Skjørtejeger
« Svar #97 på: August 20, 2012, 16:17:41 pm »
Så lenge du er involvert i noe, så virker jo alle interessert.
Avvist siden 2011.

Utlogget QueenB

« Svar #98 på: August 20, 2012, 18:18:16 pm »
Så lenge du er involvert i noe, så virker jo alle interessert.

???

Utlogget Spaniard

« Svar #99 på: September 03, 2012, 02:08:13 am »
sorry Autowin, mente ikke å såre deg. Har bare ikke hørt drittkommentarene dine gjennom lyden av mine egne orgasmer. Hadde jeg bare lest advarslene dine litt før.....

awesome svar QueenB

Utlogget HawkonVI

« Svar #100 på: Desember 27, 2012, 23:37:51 pm »
Jeg synes først å framst at du gjør en ting som ALLE jenter gjør... du sirkulerer masse tanker å teorier igjennom hodet ditt... det virker som du har opplevd gutter på måter som det helst ikke skal være...

Det er en viss likhet mellom kvinner å menn.. jeg kommer tilbake til det... men først mener jeg at vi skal fokusere litt på ulikhetene... noe som har fasninert meg de siste årene... for før fokuserte jeg mest på hvor like jenter skulle være meg selv osv. men det blir fort som å røre i grøten... kvinner har den unike evne til å sirkulere mye igjennom hodet hele tiden... (på godt å vondt) mens menn helst vil fokusere på en ting av gangen... som ofte gjør at vi analyserer veldig mye... vi er grundige, å kan bruke veldig lang tid på å komme fram med et svar etter bare en eneste tanke... mens da kvinner kjører masse teorier igjennom hodet samtidig... (som gjør dere til unike multitaskere)

Men når det kommer til likhetene så handler dette egentig om det samme begge veier det du beskriver... det handler om din verdi ovenfor han... Har du høy verdi, så vil han invistere mer tid på deg... jo mer tid han invisterer, jo mere interesse viser han... hos menn kommer jo følelser noe tregere... men har det egentlig så mye og si da? om han invisterer tid i deg, å at dere har det bra de gangene dere ser hverandre? for kvinner så kan faktisk fokuset på følelser, å bekreftelse for om følelsene er der drepe hele greia for en mann... det skremmer han rett og slett vekk...

Personlig har jeg selv vært igjennom en utvikling... før var jeg en innadvent sjenert gutt... greide ikke konstantere verdier. jeg var rett og slett som alle de andre taperene i flokken.... om jeg fikk oppmerksomheten til en jente... gjorde jeg det jeg kunne for å beholde den... om det måtte være kunstige følelser for å kunne tilfredstille den ene jentas behov for bekreftelse... Idag er jeg en utadvendt fyr, med masse humor å sprell... samtidig som jeg er voksen å vet hva jeg vil... jeg veit hva slags verdier som er viktig for meg...

I kortere trekk vil det si at jeg kan til tider ha fler baller i luften samtidig... Men det gjør ikke meg til en player... men en mann som bevist vet hva han vil ha... den jenta som viser høyest verdi for meg... hun får meg... men hun skal virkelig gjøre ting riktig... for jeg vil utvikle ekte følelser for denne jenta... og hun vet at det vil ta tid... men hun respekterer det, for hun har lært seg å tilfredstilles av spenning... ikke følelser.... når jeg mener spenning så er det den følelsen man har om man er "nyforelsket" eller når man savner en...

Men er det ikke en sånn mann de fleste jenter vil ha?

Utlogget Stanley

• Skjørtejeger
« Svar #101 på: Desember 28, 2012, 00:06:23 am »
Tviler på at det handler om hvordan du ser deg selv, eller jenta ser deg. Men alle andre.

Hvis du ikke ser på deg selv som en player, og jenta heller ikke gjør det, så kan fortsatt de resterende 7 mrd. i verden se det slik. Selv om det KANSKJE ikke er bevisst fra noen av ''Hovedrolle-tagerne'', uansett.
Avvist siden 2011.