ESTETIKKTRÅDEN! (Bildetråd; kropp, trening, fremgang)

Started by Stemning, August 10, 2012, 13:08:08 PM

Previous topic - Next topic

Stemning

Estetikktråden
??? :o ;D

Tråd for blottere og skuelystne.  8) Mange liker å se treningsfremgang gjennom før og underveisbilder, og få eventuell feedback fra andre. Kan også være god motivasjon til å trene når man ser hvordan andre utvikler seg over tid, da ser man "at det nytter". Tenkte vi har plass til to treningstråder, så blir det litt mer oversiktlig og vi slipper ha for mange samtaler gående simultant i en og samme tråd.

Skriv gjerne litt om hva slags trening du gjør, og hvilke mål du har. Og om du poster før og etter bilder, husk å merk når bildene ble tatt. Det er selvsagt også helt greit å bare poste beskrivelser, mål, styrkefremgang osv om du ikke vil legge ut bilder.  ;)

Fyr løs!

Stemning

#1


Har vel lovet Eh å starte tråden, så her kommer det. Jeg har ikke så bra utvalg av bilder å ta av, men disse viser omtrent samme vinkel. Hadde faktisk litt pump igjen på før-bildet, selv om det ikke ser sånn ut. :p

September i fjor: 66 kg (182 cm høy), forfall og verste formen i mitt liv. Måtte begynne med 55 kg*12 i benk.
Juli i år: 78 kg (var oppe på 86 kg rundt mars før litt deffing). Trener nå med 80*12. Har ikke makset.

10 måneder med tåelig jevn trening 1-2 ganger i uken. Periodevis 3. Ganske bra fokus på spising og nok protein.

QueenB

dayum! hawt! men har du ståtiss på muskel-bildet? :-O
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Stemning

Quote from: QueenB on August 10, 2012, 14:29:28 PM
dayum! hawt! men har du ståtiss på muskel-bildet? :-O

Takk. :) Haha nei den bare ligger litt uheldig.

Eh

Sinnsykt bra framgang! Vet du hva fettprosenten din ligger på?

Nå trener jeg for å delta i athletic fitness på Norway Open og NM i høst. Har 6 styrkeøkter i uka og 6 kardioøkter. 3 av dem er intervaller på mølla og 3 er på romaskin der jeg kjører intervaller, langtur og 1000m. Kostholdsmessig er jeg på diett nå og spiser kylling og ris 4 ganger til dagen. GLEDER meg til å munche i alt jeg vil i oktober! :D

Jeg har veldig lite bilder av meg fra før jeg begynte å trene, så får poste formen fra juni i år. Da hadde jeg ligget i underskudd noen mndr for å bli kvitt siste fettet. På det første her ligger jeg på rundt 9%.


Bein


Rygg


Stanley

Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Jeagle

stemning: trodde ikke du var så hunk:p
autowin: ja de er skumle tipper de tar livet av oss alle bare ved og se på oss:p
å være eller ikke være

Roark

...........

Eh

Quote from: Roark on August 10, 2012, 17:28:03 PM
Imponerende, Eh! Diett høres fælt ut.

Er ikke så gale enda, er bare på min 3. uke så verre blir det nok! :p Skal den første nedjusteringen på kaloriene fra søndag av. Kommer nok til å merke det allerede da..

Claw


Eh

Ja, jeg må få opp kondisen til jeg skal ro 1000meteren. Tok pers for et par dager siden på 3.15 så jeg tror jeg er godt i rute :)

--WTF?--

Quote from: Eh on August 10, 2012, 16:30:04 PM
Kostholdsmessig er jeg på diett nå og spiser kylling og ris 4 ganger til dagen. GLEDER meg til å munche i alt jeg vil i oktober! :D

Jeg har veldig lite bilder av meg fra før jeg begynte å trene, så får poste formen fra juni i år. Da hadde jeg ligget i underskudd noen mndr for å bli kvitt siste fettet.

Hvordan klarer dere å være på diett uten å komme i psykisk ubalanse? (Det skjer med meg hver gang jeg prøver, er ekstremt sensitiv på lavt blodsukker)
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Eh

Foreløpig ligger jeg på 3000kcal, så er foreløpig ikke noe problem. Kan være det endrer seg når det nærmer seg, men foreløpig blir jeg drevet av viljen til å nå målet mitt.

Roman

#13
Bra kropper på gang her!
Jeg digger kardiovaskulæriteten på deg Eh!

Jeg er fan av "latmannsmetoden", som innebærer minst mulig trening og mest mulig spising.

Formen 2011 Juli:(før bulk)
Gammelt spisemønster ala 6 måltider om dagen, og mye kardio i tillegg til styrke x3:


Formen 2012 April(slutten av bulk, før deff):


Formen 2012 Juli(3 måneder på latmannsdiett/trening) 3x styrke i uka, med minimalt kardio:


Kongetråd  ;D

Hvordan spiser du, og hva er målet ditt Stemning?

@Eh, hva trener du for bakre rygg? Ryggen din var jo helt rå!
Er det mye roing der i gården? :)

Be like water my friend.

Femininist

Flott tråd! God stemning ;) 

Får dog ikke opp bildene til Eh :/ *vil også se rå rygg*
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.