ESTETIKKTRÅDEN! (Bildetråd; kropp, trening, fremgang)

Started by Stemning, August 10, 2012, 13:08:08 PM

Previous topic - Next topic

Eh

Quote from: Vibingray on August 10, 2012, 22:12:36 PM
@Eh, hva trener du for bakre rygg? Ryggen din var jo helt rå!
Er det mye roing der i gården? :)

Thanks, brah! Markløft, stangroing og facepull er vel stort sett det går i! :)


Femininist: Aner ikke hva det kan være, de viser her. Prøv å høyreklikk og trykk vis bilde. Evt kan du sitere innlegget mitt og klippe ut bildelinkene for å lime de inn i nettleseren :)

Stemning

Ja nei dette var ikke hverdagskost! Dere ser drittbra ut begge to :), på papiret burde jo damene falle bare av synet.

Quote from: Vibingray on August 10, 2012, 22:12:36 PM
Hvordan spiser du, og hva er målet ditt Stemning?

Jeg spiser alt jeg makter og passer på å få i meg nok protein frem til mars/april (ca 4000+), og så spiser jeg så lite jeg klarer frem mot sommeren (mens jeg enda får i meg nok protein). Kjørte over 2 mnd. på mellom 800 og 1200 kcal. Drikker riktignok ofte, og regner ikke utekveldene inn i kaloribehovet. Så helt matt av energimangel har jeg ikke vært. ;)

Målet er ikke noe annet enn å bli mer estetisk. ;)

Claw

Quote from: Vibingray on August 10, 2012, 22:12:36 PM
@Eh, hva trener du for bakre rygg? Ryggen din var jo helt rå!
Er det mye roing der i gården? :)

Er mer nysjerrig på hva han trener for fremre rygg jeg da ;) Nei jeg skal ikke være slem, gjør faktisk den forsnakkelsen veldig ofte selv.

Quote from: Stemning on August 12, 2012, 21:40:36 PMKjørte over 2 mnd. på mellom 800 og 1200 kcal. Drikker riktignok ofte, og regner ikke utekveldene inn i kaloribehovet. Så helt matt av energimangel har jeg ikke vært. ;)

:o
Hvor mye går du ned på de 2 mnd egentlig, 15kg? 800-1200kcal er jo vanvittig lite hvis ikke du veier 35kg? Hvor mye er du i underskudd da? 2000kcal+ daglig?  :'(

Anugita

Wow, så flinke (og fine) dere er :)
Og må si det var inspirerende å se før-og-etter-bildene til Stemning, der var det jo mye resultat på relativt kort tid...

Stemning

#19
Quote from: Claw on August 12, 2012, 23:34:30 PM
Quote from: Stemning on August 12, 2012, 21:40:36 PMKjørte over 2 mnd. på mellom 800 og 1200 kcal. Drikker riktignok ofte, og regner ikke utekveldene inn i kaloribehovet. Så helt matt av energimangel har jeg ikke vært. ;)

:o
Hvor mye går du ned på de 2 mnd egentlig, 15kg? 800-1200kcal er jo vanvittig lite hvis ikke du veier 35kg? Hvor mye er du i underskudd da? 2000 kcal+ daglig?  :'(

60 dager med 1500 underskudd = 90 000 kcal. = ~10 kg fett forbrent. Første gang jeg deffet bevisst. Skal sies at jeg la på meg 20 kg på 4 mnd. i løpet av vinteren, som var første gang jeg bulket skikkelig. Gjorde det som dels et eksperiment for å se hva sånne ting gjør med kroppen og om jeg fikk det til. Var kjekt, men skal nok ikke holde på med samme jojogreien i høst, en litt mildere variant med mindre opp og ned. Nå drakk jeg en del i slankeperioden, for eksempel er en fylla med 10 halvlitere 2000 kcal... så brukte derfor noe over 2 mnd. på å ta av de 10 kiloene. Gikk fra 86 til 76, og så litt opp igjen (til ca 78) når jeg kom av slankingen og la meg på normal spising.

Quote from: Anugita on August 13, 2012, 00:33:17 AM
Wow, så flinke (og fine) dere er :)
Og må si det var inspirerende å se før-og-etter-bildene til Stemning, der var det jo mye resultat på relativt kort tid...

Takk! Jeg er veldig fornøyd med hvordan det gikk, tenker nå på hvordan det kan bli etter nye 10 mnd... :D

EDIT: En kompis påpekte forresten at det ser ut som jeg har redigert etterbildet på overarmen på venstresiden av bildet (min høyre arm) siden den er uskarp i kanten. Det har jeg ikke, ser ut som bildeopplastningssiden har gjort noe rart når den komprimerte bildet. Har vel noe med at fargene er like så de glir over i hverandre. Originalbildet er helt skarpt. :)

SpantaX

Soooo.. yeah:



Dette er meg for et og et halvt år siden sånn ca.. Litt usikker på hva jeg veide her men jeg tipper rundt 90 kilo. (Veide 96 på det meste)

Jeg likte absolutt ikke det jeg så i speilet så her måtte noe gjøres!



Jeg begynte med kickboxing og ble mer bevisst på hva jeg putta i meg! Dette er vel omtrent et år etter bilde nr 1 og jeg veide vel rundt 80 kilo. (pga høyden min og vektklasser i kickboxinga så er målet mitt 74 kilo)



Og det målet nådde jeg nå i sommer! :D På dette bildet veier jeg 74,6 kilo. 2 treninger med kickboxing i uka har blitt til 3 treninger med kickboxing, 2 treninger med styrketrening (med mål om mer eksplosivitet) og 2 -3 joggeturer i uka med intervaller og langturer :)



Myyyye mer fornøyd med det jeg ser i speilet nå, og bedre skal det bli!

"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Chuck Baz

Quote from: SpantaX on August 13, 2012, 07:48:06 AM
Myyyye mer fornøyd med det jeg ser i speilet nå, og bedre skal det bli!
Herlig framgang, kan forhåpentligvis poste bilde av kroppen min om et år da jeg ikke ser ut som en spinkel narkisbruker mer!

Stemning

SpantaX! Det der er herlig fremgang, som natt og dag! Merker du grei forskjell i energi og humør også eller?

SpantaX

VELDIG stor forskjell på energi og humør :) Jeg står opp halv 5 om morran hver dag, og jobber 9 timers dager, og pendler ca 1,5 time så jeg trenger all energien jeg kan få :p

Humøret er også så å si alltid på topp :) hehe
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.


SpantaX

"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

SpantaX

"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Femininist

Quote from: Eh on August 12, 2012, 21:30:04 PM
Femininist: Aner ikke hva det kan være, de viser her. Prøv å høyreklikk og trykk vis bilde. Evt kan du sitere innlegget mitt og klippe ut bildelinkene for å lime de inn i nettleseren :)

Får bare opp bilde av en frosk og en tekst om at om jeg vil se bildet så må jeg registrere meg på en side :/ Mulig det bare er IP adressen min som er fucked om ingen andre har problemer... Samme greiene på bildelinkene til SpantaX :/
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

SpantaX

Hmm... Er jo direktelinker så skal jo gå greit..

Prøv å registrer deg på imageshack da? Er jo gratis :)

EDIT: Hvilken nettleser bruker du forresten?
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Claw

Min reaksjon når jeg så SpantaX' fremgang:

(skru opp lyden)

(Første bilde @ 0:11, de siste bildene @ 0:33)