Avvise pga. bilde

Started by tore, September 30, 2012, 22:39:39 PM

Previous topic - Next topic

tore

Har drevet litt med nettdating i det siste.

I den forbindelse har jeg hatt kontakt med ei jente uten bilde.

Hun sendte meg nettopp bilder av seg selv på mail. Jeg syns ikke hun var fin nok for å være helt ærlig.

Er det ok og kutte kontakt nå eller? Må jo være kjipt for henne at jeg kutter kontakten rett etter hun har sendt meg masse bilder på mail..

Dev

Jeg ville sagt at hun ber om det om hun ikke viser bilde med engang.

Jungeldyret

Gjort det samme med 2x, hun ene var ok hun andre gadd jeg ikke kaste bort 1 sec mer på. Håper hun tok hintet om å skaffe seg bilder så hun slipper det igjen.

Stemning

Ye, ikke gjør mer enn du har samvittighet til. Hvis du syns det er snillt å si noe så kan du jo det, jeg hadde ikke giddet.

Dev

Quote from: Dev on September 30, 2012, 22:45:18 PM
Jeg ville sagt at hun ber om det om hun ikke viser bilde med engang.
Bare for å få det klart så var dette en "way of speech". Mener ikke at du skal "si" dette til henne.

tore

Skjønte det, Dev  ;D

Jeg gidder ikke å skrive til henne. Som det poengteres her, så må hun forvente sånt når hun ikke bruker bilde.


Stanley

#6
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Dev

Quote from: Autowin on September 30, 2012, 23:34:16 PM
Dumt at dette er nettdating, da. Det er jo INGEN tvil om HVORFOR du slutter å ta kontakt nå, liksom. Sant?

Igjen så legger hun opp til det selv.

QueenB

ikke chat med folk uten bilde igjen, så slipper du dette kjipe problemet :)
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

lamasen

Man unnlater jo ofte å svare på profiler med kun bilde, ser ikke helt forskjellen.

Stanley

#10
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

lamasen

Såklart, Hvis man ikke liker bildet.

tore

Quote from: lamasen on October 02, 2012, 11:05:25 AM
Man unnlater jo ofte å svare på profiler med kun bilde, ser ikke helt forskjellen.

Jeg hadde en hyggelig tone med henne i et par-tre dager før hun sendte meg bildene, så det blir nok litt annerledes.

tore

Quote from: QueenB on October 02, 2012, 09:33:37 AM
ikke chat med folk uten bilde igjen, så slipper du dette kjipe problemet :)

Er jo ikke så kjipt for meg. Sikkert verre for henne.

De uten bilder kan godt være pene de :)

Stanley

#14
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.