Jeg kommer fort som rakkern!

Started by fuglen, October 09, 2012, 01:06:07 AM

Previous topic - Next topic

fuglen

Jeg har kommet inn i en ond sirkel tror jeg. Når jeg har hatt sex i det siste har jeg opplevd at jeg kommer alt for fort, til og med når jeg har drukket mye alkohol. Det som skjer nå er at jeg tenker på de erfaringene hvor jeg har kommet fort. Når disse tankene dukker opp under akten blir jeg nervøs og dermed kommer enda fortere.

Keg vet at man ikke skal tenke osv, men det i seg selv er en selvmotsigelse slik jeg opplever det. Noen bøker om dette? Konkrete øvelser? Artikler?

Stemning

#1
Prøvd det eldgamle trikset å se for seg en bestemor naken på en pinnestol utendørs på en kald dag?

Eventuelt snakke med henne og si at når du merker at det kommer snart så må du ha en liten pause hvor du kommer over kneiken og kan peise på igjen. Hvis stemningen er god og dere har en naturlig tone tror jeg hun heller vil det enn at du skal komme alt for fort.

Det er jo dog ikke sikkert at du kommer for fort. Jeg hadde en periode (leenge siden) hvor jeg trodde jeg gjorde det. Det viste seg imidlertid at mine innsatser for å ikke komme var til plage for hun jeg holdt på med, fordi hun syns vi holdt på mer enn lenge nok.

Stemning

(offtopic: Lars, hva er det du redigerer i Kaizers innlegg?)

kartego

Har to løsninger:

1. Runk rett før akten. Dette gjøres elegant ved å (sprengkåt) gå på do for å pusse tennene, og så runke løs mens vannet renner. Har du problemer med for tidlig ejakulasjon, vil det ikke være et problem å ta seg to min å gjøre dette på badet.   :D
2. Under akten, hold deg på en 7er. Husker ikke hvor jeg har lest dette, men tenk deg at sexen varierer fra 1-10, hvor 9/10 er orgasmisk, og under det er digg, men ikke så du kommer. For min egen del går det i bølger, sånn at ved penetrering er jeg på en 6er (hehe), og så stiger det. Kjenner jeg det kommer over 8, tar jeg en pause og teaser dama, fingrer/slikker osv. Så når jeg starter opp igjen, har jeg fått roa meg ned litt, og er på en 5/6er, og jobber meg opp. SÅnn kan jeg holde på i timesvis, og dama syns det er helt greit å få orgasmer flere ganger..

Ellers så er det jo øvelser man kan google seg frem til! = :o