-

Started by Ananas, October 12, 2012, 17:56:58 PM

Previous topic - Next topic

Ananas

-
-

Anders GV


Esteban

Prøv å unngå å si at det ikke passer etc, gjør så mye du kan for å være ærlig og avvisende på en "ok" måte. Det beste (selv om det selvsagt er kjipt å bli avvist) for en gutt med kanskje litt dårlige antenner er å få et klarest mulig svar fra den han er keen på - om du gir noe som oppleves som miksede/uklare signaler og ikke en definitiv avvisning, så kan situasjonen holde på en god stund, der han dagdrømmer om noe som ikke kan skje. Sånt er også kjipt for deg å måtte forholde seg til.

På den annen side, selv om dere er forskjellige så kan det vel kanskje ikke skade å gjøre en vennskapelig ting sammen en sjelden gang? Dere bor jo tross alt sammen. Og om han prøver seg der så er det jo i hvert fall enkelt å gi en avvisning som ikke er til å misforstå. Du kan jo si at du er på dealern med en annen kar eller noe, om du vil være snill.
I brings the ruckus to the ladies. Black man doing his thing, baby!

Anders GV

Kanskje han bare prøver å bli din venn...det er sånn man gjør når man bor i kollektiv.
Om du bor med folk du ikke egentlig ønsker å omgås, burde du vurdere å finne et annet sted å bo.
Noe av det absolutt beste jeg har gjort var da jeg flytta sammen med 2 kompiser.

Andreas GV

Quote from: Anders GV on October 12, 2012, 19:07:20 PM
Kanskje han bare prøver å bli din venn...det er sånn man gjør når man bor i kollektiv.


Hæ? Så du legger ikke noe homoerotisk i det når vi ser film sammen, Anders?

Supernova

 Du kan jo kanskje se film med ham, så lenge du ønsker å se det som bli vist, og hvis han prøver seg så avviser du med "du er en grei fyr, men er ikke intressert på den måten".

Litt off topic, men er det vanlig at jenter forelsker seg i gutter på kollektivet eller er det en sjeldenhet?

Esteban

Henger meg på Supernova. Med mindre han er nazist så syns jeg man for egen og alles trivsel kunne se film med hverandre. Det kan jo faktisk være at han vil ha deg som venn, som en annen skrev. Venner er greit å ha...
I brings the ruckus to the ladies. Black man doing his thing, baby!

lamasen

Quote from: Esteban on October 12, 2012, 19:52:09 PM
Med mindre han er nazist så syns jeg man for egen og alles trivsel kunne se film med hverandre.
Nazisthater!

tore

Hvorfor i helvete bor du i et kollektiv med folk du ikke vil bli venn med? Du prøver jo ikke engang!

Har mange venner som ikke har de samme interessene som meg jeg, selv om de ikke liker fotball og brettspill ;)

Supernova

Hvordan gikk dette? Vart det noe på ham?  ;D

Lurer også på HVA som gjør at du ikke finner denne personen overhodet intressant, og tilsynelatende ønsker minst mulig kontakt med ham.
Har han mange rare uvaner? ser han forferdelig ut? Oppfører seg på en creapy måte?

Bor du med et monster kanskje? Siden du skyr kontakt med ham, så ser for meg et fælt fettmonster med svette ostepop-fingre og alt han tar i blir fette og ekkelt, som en forvokst slimete brunsneil?

Fint å komme overens med de man bor med. Selvsagt vanskelig hvis noen har alvorlige mentale problemer, men det handler bare om å prøve å forstå de andre og være imøtekommende. Av og til må man også ofre litt av seg selv... og se film. God stemning på kollektivet er noe jeg selv verdsetter i hvertfall, og har/vil strekke meg ganske langt for å få til det.