Hodeplagg vinterstid

Started by Bjørn1, October 31, 2012, 19:07:07 PM

Previous topic - Next topic

Bjørn1

Det begynner å bli kaldt ute, og lurer på kva som ser bra ut av huer?
Skal det vere "kondomhue", litt lengre, eller enda litt lengre/større... osv ?
Farge?

Potet

Passerform på luer har jeg ikke så peilig på, men jeg kan svare på det andre. Jeg foretrekker grå lue. Det får litt kontraster med ytterplagget og passer som regel alltid greit med hanskene og skoene. Husk: minst mulig logoer og annet dildall.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Stanley

#2
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Stemning

Har merket meg at om du kler lue så kler du lue. Gjør du det ikke så ser det helt feil ut og da må man velge å enten se dum ut eller være kald på hodet. (Ja vet at eksempelet er dårlig siden han som kler den er penere, men prøv å finn bilder av folk som ikke kler luer, ikke så lett. ;) )

VS

Stanley

#4
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

mortenoe

Jeg kler ikke lue, så jeg fryser heller på ørene. Så langt har det gått helt fint, i think. :)
Er du klein eller?

Stemning

Quote from: Autowin on October 31, 2012, 21:43:29 PM
Hva skal til for at en person skal kle en lue, eller ikke?

Veldig stort eller veldig lite hode gjør det vanskelig, samme med veldig stort ansikt eller store nese osv. Luen rammer inn ansiktet ditt, og fremhever det.

Zervs

I skikkelig vinterkulde er det comfort before fashion som gjelder.

Stanley

#8
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Zervs

Quote from: Autowin on November 01, 2012, 12:50:50 PM
Der er jeg ikke enig med deg, Zervs.

Greit. Dra på høyfjellet eller vær ute i kaldt vær med vind tilsvarende -45 effektive, så skal jeg spørre deg etterpå. Dette kommer du til å kjenne når du skal i førstegangstjeneste.

Eh

Quote from: Zervs on November 01, 2012, 12:50:04 PM
I skikkelig vinterkulde er det comfort before fashion som gjelder.

Oh yes. Har lyst på en "fin" vinterjakke, men bergansjakken min er så fantastisk god at det skal mye til for å bytte ut den!

lamasen

Quote from: Eh on November 01, 2012, 13:06:53 PM
Quote from: Zervs on November 01, 2012, 12:50:04 PM
I skikkelig vinterkulde er det comfort before fashion som gjelder.

Oh yes. Har lyst på en "fin" vinterjakke, men bergansjakken min er så fantastisk god at det skal mye til for å bytte ut den!

Dunjakke eller? :) Jeg ser glatt ut som en stay puft man for å kunne gå rundt i den. Er jo som å ikle seg en dyne.

Eh

Denne her, skalljakke med uttakbart dunfòr inni :)

Pære

Støtter gråfarget lue, vanskelig å gjøre feil.

lamasen

Quote from: Pære on November 01, 2012, 13:51:14 PM
Støtter gråfarget lue, vanskelig å gjøre feil.

Generelt smart med grått, eller lyse farger, rundt huet. Skjerf, hood etc. Spes for oss som er født spøkelse