Nettshopping

Started by Bleu, November 07, 2012, 01:37:45 AM

Previous topic - Next topic

Bleu

Jeg har drevet å klikket rundt på diverse nettshopping sider og lurte på om noen har noe erfaring med sånt. Virker som det er mulig å spare noen kroner hvis man vet hva man vil ha og hvordan å ta mål etc. Hva tror dere?

Stanley

#1
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

lamasen

E-bay er gull :)
Sko og bukser er fine ting på nett. du kjenner modell og størrelsen

Pass på momsen, selv om du ofte havner langt under norsk pris uansett.

SpantaX

Husk også på at varer over 200,- må tolles inn! Så en vare på 250 kr med fri frakt er dyrere enn en vare på 190 med 100 kr i frakt :)

Masse på ebay som har gratis frakt :)
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Femininist

Norske sider er ink. moms.

Klær som 'alltid passer' kan godt handles på nett, er det klær du er usikker på sjekk returpolicyen til siden. Ta også å Google selskapet før du handler om du finner en 'ny side' er ikke alt som er like seriøst...
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Potet

Prøv zalando. Stort utvalg, gratis frakt og så finner du lett rabattkuponger om du søker på google :)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Bleu

Quote from: Femininist on November 07, 2012, 14:37:26 PM
Klær som 'alltid passer' kan godt handles på nett,

hva er typiske klær som alltid passer?

btw det er zalando jeg har sett mest på. hadde tenkt å handle sko i først omgang. bruker vanligvis størrelse 43. føttene mine er 27 cm lange så det passer med størrelse guiden også. Det står at de har gratis frakt og retur. Hva tror dere? kanskje dere ser noen kule sko der også?

Femininist

For min del er det T-skjorter, kjoler og jakker, jeg ser med en gang hva som passer og ikke, samt hva jeg kler. Hva slags plagg det gjelder for hos deg aner jeg ikke ;)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Bleu

Tenkte å kjøpe denne for å teste siden den er ganske billig. 50 dollar.
http://www.ebay.com/itm/Double-Breasted-Jacket-Men-Slim-Long-Overcoat-Warm-Woolen-Pea-Trench-Coat-Black-/170929719372?_trksid=p5197.m1997&_trkparms=aid%3D222002%26algo%3DSIC.FIT%26ao%3D1%26asc%3D16%26meid%3D3318055235655880247%26pid%3D100016%26prg%3D1006%26rk%3D3%26sd%3D140881028149%26#shId

ble litt forvirra av målene. jeg er 180+noen cm høy veier 79kilo og måler 96 cm over brystet og 122 cm overbrystet + armene. skuldrene mine måler 47 cm.. sleeve lengt ble 68 cm.. har ikke gjort dette før og ble litt forvirra.

Ser det er en tabell på den siden som viser at folk som er ca 180 + noen cm og veier ca 77 kilo burde ha en xxl jakke. Leverandøren er fra kina. brystbredden min tilsier at jeg burde ha størrelse lik asiatisk medium so tilsvarer extra small for US. Syns dette var rart.

Tror jeg kjøper enten xl eller xxl. siden det stemmer med tabellen. Jeg vet jo ikke hvordan man tar sånn mål. 118 cm over brystet kan jo ikke stemme.