Tattovering, blodharry eller kult?

Started by Poseidon, June 19, 2012, 02:14:22 AM

Previous topic - Next topic

Esteban

Er det mange på forumet med interesse for tættiser?

Jeg kan poste mine armer her, morsomt om andre poster også :)





I brings the ruckus to the ladies. Black man doing his thing, baby!

Gutt20

Kult, Esteban! Jeg vurderer selv å få sleeve-tatoveringer. Synes det ser utrolig kult ut.

Vet ikke hva jeg skal tatovere, så jeg har ikke noen "større mening" med det utenom det at det ser kult ut. Da er det kanskje tryggere også; de som failer er vel de som skal ha dype livshistorier i tatoveringene? Det er min teori i alle fall.

Jeg vurderer romersk/bibelsk motiv (fordi det ser kulest ut). Blir nok kanskje på en arm først, for å se om jeg liker det, men drømmen er å ha det på begge to.

Det folk advarer mot er jo at det ser teit ut når man er gammel, men nå er det vel ikke mer enn noen og tjue år siden internett tok av; fjerning av tatoveringer blir nok rimelig enkelt om 20-30 år.

Hvordan er det forresten med muskelvekst og tatoveringer? Blir de ødelagte, eller strekker de seg fint med? (Nå snakker jeg ikke om ekstrem muskelvekst, men drømmer jo om å få litt mer å skryte av både her og der ;) ).

Hva med farger? Er det noen som har erfaringer? Selv vurderer jeg vel egentlig kun svart.

Esteban

#32
I første rekke er det viktigst for meg at det ser bra ut. Selv har jeg også pompøst sagt en viss "dypere" mening bak mange av de ulike piecene på sleeven, til forskjell fra om det kun var for pynt. Men det lyder så teit så det trenger jeg ikke utdype. Som sagt, det viktigste er at det ser fett ut, men for min egen del er det viktig at jeg kan relatere til det på et litt dypere nivå enn bare at det ser kult ut. Da mener jeg at motivene betyr noe, men ikke nødvendigvis at det symboliserer koden til Atlantis eller en bestefar som dævva i krigen.

Selv er jeg stor fan av bibelsk/klassiske og romerske motiv, dvs engler, mytologi blandet med litt japansk tatoveringsstil. Syns det ser rått ut. Liker også å inkludere skrift av litt ulike typer.

Det der med muskler er jeg ikke fullstendig sikker på, men kan skyte inn at overarmen min på bildet over er noe større enn hva den vanligvis er fordi bildet ble tatt ikke så mange timer etter å ha blitt tatovert. Nå er mitt kroppsideal at jeg ikke vil ha noen spesielt kraftige armer, annet enn at de ikke bør være for spinkle. Type fotballspiller/tennisspiller-armer liker jeg best. Men mitt inntrykk er at det skal VELDIG mye til for at tættisen fuckes opp av for mye muskler.

Jeg syns black/grey korresponderer mest med "klassiske tema", og kommer kun til å bruke det. Planlegger noe i nakken (når jeg allerede har fått meg en permanent jobb), noe på ryggen, samt skal jeg gjøre ferdig den ene armen til en 3/5 sleeve. Vil ikke ha begge armene helt, helt fulle.

Når det er sagt; farger er også veldig kult, særlig når motivene er litt uklare og det er litt kaos. Tenker da på en del grønt, svart, rødt særlig. Nå vet jeg ikke hva han heter, men han programlederen på Idol har en fet sleeve med farger.

Har du noen motiver du spesielt liker?
I brings the ruckus to the ladies. Black man doing his thing, baby!